Katselu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja David
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kesä. Jo muutamana päivänä olen nähnyt Sinut ottamassa aurinkoa tällä syrjäisellä rannalla. Nytkin ohikulkiessani näen Sinut. Valkoiset bikinisi tekevät oikeutta hoikalle,ruskettuneelle vartalollesi...

""Onko Sinulla aurinkovoidetta?"" kysyn kun kävelen luoksesi. Katselet minua kummastuneena. Mistä tuo jätkä nyt tähän tipahti kyselemään hölmöjä, näytät ajattelevan. Kohottaudut ylös. Minun on pakko nielaista...""On mulla Niveaa"", vastaat. ""Haluisit sä sitä?""

""Haluan. Sinut. Nyt heti"". Näytät hämmästyneeltä. ""Siis mitä mä kuulin? Oot sä ollu liikaa auringossa, mies?""

""Ihan oikein kuultu."" Olet hetken hiljaa, tunnet miten bikiniesi alla alkaa tapahtua jotain. Katsot minua pitkään. Sanaakaan sanomatta nouset
ja tartut minua kädestä...

Käsikkäin kävelemme rantasaunan pukuhuoneeseen. Vartalosi keinuvine lantioineen muistuttaa antiikin jumalatarta. Päässäni kohisee. Tunnen tuoksusi, kesän, hiekan, auringon, veden...napsautan oven takalukkoon. Hengität syvään. Tulen taaksesi, tunnet hengitykseni, olet koonnut hiuksesi ylös. Kosketan ruskettunutta niskaasi huulillani...Värähdät ja kuiskaat: ""Tänne voi tulla kuka tahansa""...

""Ei tänne kukaan tule"", kuiskaan, vaikken ole ihan varma asiasta...Hivelen huulillani selkääsi, vien käteni maidonvaaleille pakaroillesi bikiniesi alla, puristan niitä hellästi...Lantiosi värähtää. ""Mitä sä oikein yrität"", huokaat vaimeasti. En vastaa mitään, tunnet määrätietoisten käsieni liikkeet. Vedän yläosasi solmun hampaillani auki...

Rintani jotka ovat kookkaat pääsevät vapaiksi ja tulet varten kasvojani ja alat suudella ja hyväillä rintojani.Voihkaisen,tuntuu niin hyvältä,aah...! Bikinin alaosa on vielä jalassani. Kerro kuinka ne otat pois......!

Imen rintojasi herkän voimakkaasti...ujutan käteni rohkeasti bikiniesi alle, tunnen silkinpehmeän kiitoratasi...vähän alempana tunnen kostean kuumuuden. Vedän käteni pois, puristelen molemmin käsin kivikovia nännejäsi...Avaat polvipituisten kesähousujeni vyön solkea...Kuljetan kieltäni navaltasi alemmas, tunnet lyhyen parransänkeni kutittavan kosketuksen vatsallasi, löydän lantiosi sivulta kapeiden narujen solmun, avaan sen...alaosasi putoaa lattialle...

Ja sitten tuli siivooja ja hälytti poliisin.Poliisi käski teidän
heti häipyä, muuten tulee sakot.Kyllä siinä kyrpä lakkasi
seisomasta ja pillu kuivui nopeasti.
Sen pituinen se.

Aurinkoisen kesän rusketusrajat ihollasi saavat järkeni seisomaan, housuissani seisoo taas jotain muuta..Alat päästä tilanteen tasalle, katselen kun julkean nautinnollinen ilme kasvoillasi hierot rintojasi ja häpyäsi, näen miten kosteutesi saa sen kiiltämään...""Tuhma poika, et kai aio lopettaa tähän"", hymyilet...Nojaudut seinään, avaat jalkojasi...polvistun eteesi, painat kaksin käsin pääni pyhimpääsi. Tunnet kieleni, joka tutkii sopukoitasi, välillä porautuen sisääsi, välillä koskettaen nipukkaasi...Voihkit ja väriset...""Rakas jatka jatka, et saa kulta lopettaa nyyt...kulta, kohta saat minut ihan kokonaan...""

Lopetat välillä pilluni tutkimisen. I omaan että sulla on vielä shortsit jalassa,ainoastaan vyö on auki. Avaan napin housuistasi ja vedän vetoketjun alas ihan hitaasti ja alat kiihkeästi suudella minua johon tottakai vastaan. Aaah,ääniä vaan kuuluu. Laitan käteni lanteillesi ja pujotan shortsisi lattialle ja ja voi että kalu on jo kovana. Menen polvilleni eteesi ja haluan imeä kulliasi.pidät päästäni kiinni. Otan kivespussit kanssa käteeni ja puristelen niitä. Ihanasti ääntelet,mutta et taida enää jaksaa seisoa,joten.......

Asetun selälleni pukuhuoneen matolle, imet kaluani vielä vähän, tarkkailet minua...Huokailen siihen malliin, että alat huolestua. Viimein kiipeät päälleni ja alat sovitella miekkaani luolaasi...Nyyhkäiset, kun painat minut sisääsi...Näen miten hävittäjäni kiihdyttää kiitoradallasi...Nuolaisen hikipisaran rintojesi välistä...

Hyvältä tuntuu ratsastaa päälläsi ja kalusi uppoaa aina vaan syvemmälle ja syvemmälle. Olen orgasmin partaalla ja ei se sinullakaan enää kaukana oo. Aah,voih ovat äänet mitkä kuuluu kun laskeudun päällesi kun saan orgasmin ja sinä saat sen heti mun jälkeen, mahtavaa. Hengästyneinä makaamme päällekkäin. Mihinkään ei ole kiire. Hyväilen kaulaasi ja kuiskaan korvaasi mukavia asioita. Kierähdetään kyljelleen mutta ollaan edelleen vastakkain.alat hyväilemään rintojani ja suutelet niitä hellästi. Man,arvaa mitä?? 69 on vielä kokematta. Se onkin toinen tarina,vai......!

Huohotamme lattialla toisiimme kietoutuneina...Imemme ja hyväilemme toisiamme...Kuiskimme toisillemme...Vielä pari minuuttia jaksat ratsastaa minulla, kunnes huokaat: ""rakas tää tekee liian hyvää mä en kestä enää nyyyt mulla tuleeee..."" Orgasmin tullessa näytät niin kauniilta ja suloiselta. Pian kuiskaat korvaani ""Haluan lisää tätä ihanaa...""