Katselu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja David
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Makaamme pitkään raukeina kasvokkain, olen vielä sisälläsi...Huokailemme hyvää oloamme, vaihdamme perhosenkeveitä suudelmia...""minunaurinkotyttöni"", kuiskaan Sinulle hiljaa, silitän hiuksiasi, jossakin kohisee kesätuuli...Pitkään olemme vain, tunnemme toistemme ihon,toistemme tuoksun...Tunnet kovuuteni ja minä kostean ahtautesi...Vähitellen alat liikuttaa lantiotasi, tunnet miten taas kovenen sisälläsi...""Ellen rakas"" - kuiskaan - ""tuo äskeinen oli vasta check-in...""

Täällä joku kirjoittaa minun nimimerkillä mutta älä man,välitä. Ei sitä todella tiedä mitä elämässä tapahtuu. Toivon sydämestäni että löytäisin sen ainoan oikean. Kirjoita man vielä jotain ihanaa meistä. Rakastan sinua,man!! Minkä ikäinen olet?

Huhtikuussa täytän 32v. 170cm olen pitkä ja musta pitkä tukka mikä ulottuu melkein puoleen väliin selkää. On siinä selvittäminen pesun jälkeen. Jatkahan tarinaa,ei jäi se vielä loppunu!

En tiedä, ovatko pukuhuoneen seinät aiemmin nähneet millaista, mutta näkevätpä nyt...Pikkuhiljaa pääsen rytmiisi mukaan ja...Voi hyvä luoja Ellen miten taivaalliselta tunnutkaan...Silitän selkääsi, pitkiä mustia hiuksiasi...Imen vaaleita isoja rintojasi...

Rakas Ellen, olisipa aina kesä ja olisitpa aina vain Sinä...Lantiosi liike kiihtyy, yritän pysyä nousussasi mukana...Ellen kulta, tällä menolla tässä käy aika nopeasti tosi ihanasti...

Löydämme heti hyvän asennon, upotan kieleni oitis mahlojamme valuvaan, turvonneeseen häpyysi...Pyörität lantiotasi rytmikkäästi. Välillä ihan varovasti kosketan nautintonipukkaasi...Et voi pidätellä enään voihkaisua...Tajuan, että samalla kielesi nuolee terskaani ja silität kovia pallejani...

Uppoudumme toisiimme, tajuamme että meidän molempien laukeaminen on kiinni ehkä ainoastaan yhdestä varomattomasta kielen liikkeestä...Nousemme ylös ja hyväilemme ja suutelemme toisiamme pienen hetken...Kohta asetut nelinkontin lattialle, nostat peppuasi ja katsot minua haastavasti...Tunnet miten tulen taaksesi ja joku kova nojaa hetken pakaroihisi...

Kuten aiemmin kirjoitin elämä on ja elävässä elämässä sattuu, niin kenpä tietää, vaikka Ellen olisi Juuri Sen Oikean tavannut syrjäisellä hiekkarannalla. Mies.

Hitaasti työnnyn takaapäin sisääsi, rusketusrajasi saavat minut suunniltani rakkaudesta ja hellyydestä Sinua kohtaan...Osaanko olla Sinulle hyvä, samalla hetkellä koet ihmeellisen varmuuden...Se Oikea Mies...Alat nyyhkyttää ""ethän jätä minua koskaan..."" koet kanssani niin täydellisen turvallisuudentunteen että orgasmisi tulee nyt kaikki padot murtavana...Tämä kaikki muutamassa ikuisuuteen katoavassa sekunnissa tapahtuva on minulle aivan ihan liikaa...Alan nytkähdellä sisälläsi ja saan soperretuksi ""Ellen minä en jätä Sinua, en koskaan...""

Man-rakas kyllä osaat sen kaiken ihanasti kertoa ja tehdä. Olen niin onnellinen kun olen saanut tässä viestitellä kanssasi. Nytkin pimpsa märkänä ja nännit kovana Makaan sängyssäni ja on niin hyvä mieli ja haikea olo siitä että et voi olla vierelläni nyt. Ei vielä kuitenkaan lopetella...!