Katselu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja David
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tunnukin hyvältä kun suihkusaippuoin hoikan, ruskettuneen vartalosi...Miten hitaasti hyväillen pesen Sinut kaikkialta. Joudut nojautumaan kaakeliseinään kun pesen Sinut oikein varovasti sieltä...En voi vastustaa kiusausta olla imaisematta isoja rintojasi suuhuni...

Enkä minä voi vastustaa voihkimista kun niin hellästi peset,myös sieltä.Pesen sinut myös hellästi ja mukavasti suihku huuhtoo saippuat pois vastakkain seisotaan suihkun alla samalla suudellen kevyesti. Oi,sinua Man,ihananpaa miestä ei löydy maan päältä. Mennääkö jo sänkyyn? Tekee niin mieli......!

Kuivaamme toisemme hitaasti, samalla vaihdamme jo aika tulisia suukkoja...""Ellen, hiuksesi taitavat jäädä selvittämättä nyt"", kuiskaan ja nostan Sinut syliini...Kannan Sinut makuuhuoneeseen ja lasken sängylle. Uskallat rentoutua, vajoat kuin pumpuliin...Tunnet vain herkän kieleni ja kuulet vain kuiskaukseni...Etenen kielelläni ylhäältä alaspäin vartalollasi, kun lopulta pääsen alas saakka olet jo niin valmis että haluat minut...Huoneen hämärässä näet miehuuteni pelottavan isona...Katsot miten asetun jalkojesi väliin ja tunnet miten jotakin kuumaa ja kovaa työntyy kaikkein pyhimpääsi...

Herrajuma, täytyy lopettaa tää lukeminen tai......AIVAN USKOMATON MIES!!! En uskalla kuvitella sua livenä sänkyyni häärimään. Onneksi näyttää joku vielä tajuuvan miten naisen kiima nostetaan huippuun!!! *paikat kosteina*

Heti ensimmäisistä työnnöistä alan pelätä olevani käsittelyssäsi nopeasti valmis mies...Sitä millaiset nautinnon väreet Sinua vievät en uskalla edes ajatella. Vähitellen alan olla balanssissa ja työnnyn Sinuun voimakkaasti ja syvälle...Antaudut minulle täysin...Yritämme pitkittää rakasteluamme, mutta emme pysty...Tiedämme että sekunnit juuri ennen orgasmia tuntuvat parhaimmilta...Laukeamisen hetkellä huudat ja kiedot jalat ympärilleni...Hetkeä myöhemmin tunnet kuinka lastini lentää vatsallesi ja rinnoillesi saakka...

Man,ellen täällä. Jäikö meillä joku kesken? Kaipaan sinua. Monta päivää on mennyt että en ole palstalle selvinnyt ja heti hain meidän palstan täältä. Hyvinkö menee? Mulla ihan hyvin,mutta kaipaan sinua ja ihania hetkiämme joita olemme viettäneet

Tulin puoli tuntia saunasta ja juuri sain tukan selvitettyä. Ylläni ei ole mitään koska riisuin saunatakkini sohvalle. Sauva löytyy yöpöydän alimmasta laatikosta ja eilen olen vaihtanut siihen patterit että otetaan se käyttöön. Odotan mitä haluut tehdä minulle......

Tulen pimeään eteiseen. Riisun takkini. Ihmettelen, etkö olekaan täällä. Menen olohuoneeseen, istun sohvalle. En viitsi sytyttää valoja...Olipa kova päivä. Nyt kyllä tekisi hyvää...Äkkiä tajuan, että jotain kiertyy kaulaani. ""ei hätää kulta, se on vain sukkanauha"", kuiskaat hiljaa Sytytät kynttilän...

Kiva kun tulit,odotin sua. Laitan yhden kynttilän ja istun viereesi sohvalle. Kerrot rankasta päivästä. Alan riisua vaatteitasi ja sinä suutelet rintaani ja samalla puristat toista nänniä. Alat itse riisumaan housujasi. Istun sohvalla mutta sinä nouset ylös ja tulet eteeni ja sanot että,saat riisua alushousuni. Hitaasti,mutta varmasti lasken alushousujasi alemmaksi. Kullisi on vielä normaali ja tartun siihen ja suutelen sitä. Potkaiset alus housusi syrjään ja laskeudut eteeni ja levität hieman jalkojani. Hivuttaudun sohvan reunalle istumaan ni voit tehdä sen paremmin.

Kiva kun tulit,odotin sua. Laitan yhden kynttilän ja istun viereesi sohvalle. Kerrot rankasta päivästä. Alan riisua vaatteitasi ja sinä suutelet rintaani ja samalla puristat toista nänniä. Alat itse riisumaan housujasi. Istun sohvalla mutta sinä nouset ylös ja tulet eteeni ja sanot että,saat riisua alushousuni. Hitaasti,mutta varmasti lasken alushousujasi alemmaksi. Kullisi on vielä normaali ja tartun siihen ja suutelen sitä. Potkaiset alus housusi syrjään ja laskeudut eteeni ja levität hieman jalkojani. Hivuttaudun sohvan reunalle istumaan ni voit tehdä sen paremmin.

Jalkani notkahtavat, kun otat kaluni suuhusi...Juuri tätä odotin...Kasvan ja paisun ihan hetkessä täyteen tikkiin. Vartalosi saa minut villiksi. Hitaasti alan hyväillä ja nuolla Sinua...Voihkit kiihottuneena. Hetken päästä ohjaat mahtikullini sisääsi...Naimme sohvalla muutaman minuutin, kunnes menemme makuuhuoneeseen, jossa avaat laatikon...

Annan sauvani sinulle ja menen sängylleni kontalleen,survot värisevän sauvani takaa päin pilluuni niin syvälle kuin saat. Selkäni menee ihan notkolleen,huudan nautinnosta ja sinäkin pidät tästä hetkestä. En jaksa enää olla kontillaan vaan vajoan petiin. Olen ihan loppu mutta sinulla riittää virtaa......

Annan sauvani sinulle ja menen sängylleni kontalleen,survot värisevän sauvani takaa päin pilluuni niin syvälle kuin saat. Selkäni menee ihan notkolleen,huudan nautinnosta ja sinäkin pidät tästä hetkestä. En jaksa enää olla kontillaan vaan vajoan petiin. Olen ihan loppu mutta sinulla riittää virtaa......