Katso mitä automerkkisi kertoo sinusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skoda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Volkswagen
Keski- tai hyvätuloiselle perheelliselle, joka tarvitsee autoa luotettavaan liikkumiseen. Ei halua vaivata päätään autoilulla, korjaamokäynneillä tai kaveripiirin autoaiheisella keskustelulla. On pohtinut autoilun ympäristöhaittoja.

Näinpä näin =)
 
Volvo
Perinteisiin uskova, arvostaa turvallisuusimagoa ja lastenistuinten erikoislukkoja. Taipuvainen siitä huolimatta ajamaan hieman kovempaa kuin muut ja unohtamaan ajoturvallisuuden.

Viimestä vaille suht paikkansapitävä :)
 
BMW
Myynti- ja markkinointialalla. Autovalinta on protestanttisen kilvoittelijan osoitus taivaspaikasta maan päällä. Haluaa autonsa symboloivan ohituskykyä, ja pelkää että rauhallisesti ajaminen tulkitaan nössöydeksi. Hieman epävarma siitä mikä on oikea merkkituote tai oikeaa luksusta, joten pelaa varman päälle valitsemalla esimerkiksi saman kellon kuin Kimi Räikkönen.

Pitää siinä jotkin kohdat kenties melkein paikkansa.. :D
 
Alfa Romeo
Ei välitä pikkuharmeista, liukaspohjaiset nahkakengät ovat tyylikkäät talvellakin. Käyttää napakorua jakkupuvun alla, koska se lisää imagoon ripauksen jännittävyyttä, tulehduksista viis.

:D On mulla ollu napalävistys, mut se on menny umpeen jo ajat sitte :)
 
Mercedes-Benz
Menestyksen merkki, hivenen ylipainoisille vanhan liiton yrittäjille. Luonteessa hallitsevana konservatiivisuus, rahannäyttöhalu, ei kaipaa yksilöllisyyttä koska muuten valitsisi auton jota ei näy joka taksitolpalla. Ei piittaa arvostelusta eikä muiden kateudesta.

Volkswagen
Keski- tai hyvätuloiselle perheelliselle, joka tarvitsee autoa luotettavaan liikkumiseen. Ei halua vaivata päätään autoilulla, korjaamokäynneillä tai kaveripiirin autoaiheisella keskustelulla. On pohtinut autoilun ympäristöhaittoja.

Kolmatta merkkiä ei sit löytynykään listalta :D
 
Mercedes-Benz
Menestyksen merkki, hivenen ylipainoisille vanhan liiton yrittäjille. Luonteessa hallitsevana konservatiivisuus, rahannäyttöhalu, ei kaipaa yksilöllisyyttä koska muuten valitsisi auton jota ei näy joka taksitolpalla. Ei piittaa arvostelusta eikä muiden kateudesta.


Heh, työtön kotiäiti, auto tosin miehen ostama muutama vuosi sitten.. Äijäkin ihan riisitikku.. mut halus näkyä vaikkei ite myönnä :laugh:
 
Audi
Teknologiaa arvostava, ihailee kosketusnäyttöpuhelintaan ja harjatusta teräksestä valmistettua liesituuletintaan. Ajaa lähes aina hieman rajoituksia nopeammin, koska edelläkävijällä on suorastaan velvollisuus ottaa harkittuja riskejä. Oikeistolaishenkinen tai hivenen elitistinen maailmankatsomus.

Mazda
Arvostaa japanilaista helppokäyttöisyyttä, eivät ole kiinnostuneita tekniikasta. Vähemmän esiintymishaluisia kuin Honda-kuskit.

No jotkut pitää paikkaansa.
 
Skoda
Taloudellista järkevyyttään korostava tai tilaa tarvitseva perheellinen. Haluaa olla nousussa mukana, vaikuttuu kun mainos kehuu merkin rajua myyntimäärien kasvua. Hiven vastarannan kiiskeä, koska ei osta samanlaista Volkkaria. Myös vaatimatonta teeskenteleviä akateemisia kaupunkilaisia, vaikka todellisuudessa nyky-Skodassa ei ole mitään köyhää.

No, me ollaan ainakin akateemisia kaupunkilaisia ja taloudellisesti järkeviä JA tilaa tarvitsevia perheellisiä.
 

Yhteistyössä