H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Katsottu, kamalaa paskaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI.
Ketkä nämä ihmiset? Eihän uskovat sitä hyväksykäänAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI.
Minun Jumalani on rakkauden Jumala.
Mutta ensi sijaisesti hän neuvoo sinuakin, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi"!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ketkä nämä ihmiset? Eihän uskovat sitä hyväksykäänAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??![]()
Tähän lisään vielä kuitenkin, että itse siis uskon, ettei naispappeus ole Raamatullista, mutta on myös uskovia jotka ovat eri mieltä kanssani. Ihan vain ettei tule väärinymmärryksiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ketkä nämä ihmiset? Eihän uskovat sitä hyväksykäänAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??![]()
En voi sanoa kenellekään, että homous ei ole synti, koska minut tultaisiin tuosta väärästä opetuksesta tuomitsemaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihan kypsä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI.
Minun Jumalani on rakkauden Jumala.
Mutta ensi sijaisesti hän neuvoo sinuakin, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi"!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tähän lisään vielä kuitenkin, että itse siis uskon, ettei naispappeus ole Raamatullista, mutta on myös uskovia jotka ovat eri mieltä kanssani. Ihan vain ettei tule väärinymmärryksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tähän lisään vielä kuitenkin, että itse siis uskon, ettei naispappeus ole Raamatullista, mutta on myös uskovia jotka ovat eri mieltä kanssani. Ihan vain ettei tule väärinymmärryksiä.
Pakko itselleni selventää, että siis olet naispappeutta vastaan?