Katsokaapas tämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huomio!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voi ihmisen käsi!!!!! Ihmisiä me kaikki ollaan, saman arvoisia. Ja toi pätkä on ihan liian pitkä katottavaksi näin perjantai iltana. Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI. Hankkikaa elämä jos toi kauheinta mitävoi olla!!!

"Kyllä me tiedetään että niitä on".. Siis onko homous/lesbous ok kunhan olet hiljaa?? Eikö Jumala sitä silloin tiedä? Mitä hyötyä vaikenemisesta on? Eihän se hyödytä kuin niitä jotka eivät halua asiasta kuulla. Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??

En ymmärrä :headwall:

Mitä tälläistä nostaa? Jumala antoi meille vapaan tahdon. Itse uskovana en voi mennä nostamaan itseäni muiden yläpuolelle. Jos kiellän homouden kiellän silloin rakkauden.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kypsä:
Ja mun mielestä HOMOUS EI OLE SYNTI.
Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!

Minun Jumalani on rakkauden Jumala.

Mutta ensi sijaisesti hän neuvoo sinuakin, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi"!

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kypsä:
Sinun mielipiteelläsi ei ole tässä asiassa merkitystä. Merkitystä on sillä mitä mieltä Jumala on asiasta!

Mutta ensi sijaisesti hän neuvoo sinuakin, "älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi"!

Rakkautta ei ole ilman totuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??
Ketkä nämä ihmiset? Eihän uskovat sitä hyväksykään :)

No miksi siitä ei meuhkata mitenkään?? Eikö sitä pitäisi vastustaa enemmän? Jos ei olisi naispappeja ei tarvitsisi "hävetä" heitä syntisiä. Kasvakoot poissa jumalan armosta ja rakkaudesta omassa häpeässään?? Täyttä p*skaa.

Ja miten nämä ihmiset voivat hyväksyä mm. naispappeuden??
Ketkä nämä ihmiset? Eihän uskovat sitä hyväksykään :)
Tähän lisään vielä kuitenkin, että itse siis uskon, ettei naispappeus ole Raamatullista, mutta on myös uskovia jotka ovat eri mieltä kanssani. Ihan vain ettei tule väärinymmärryksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kypsä:

En voi sanoa kenellekään, että homous ei ole synti, koska minut tultaisiin tuosta väärästä opetuksesta tuomitsemaan.

Ei rakkautta ole se, että sanoo syntiselle tämän olevan syntinen. Rakkaus osoittaa synnin ja johdattaa syntisen parannukseen, jotta tämä voisi pelastua.

Tähän lisään vielä kuitenkin, että itse siis uskon, ettei naispappeus ole Raamatullista, mutta on myös uskovia jotka ovat eri mieltä kanssani. Ihan vain ettei tule väärinymmärryksiä.

Pakko itselleni selventää, että siis olet naispappeutta vastaan?

Jaaha ja joku taas jaksaa meuhkata! |O |O
Jännä kun kristityt eivät ole itse aikojen saatossa ottaneet homoseksuaalisuutta tai pappien raiskaamia pikkupoikia huomioon ja esille vaan muiden on sen pitäny tehdä....sitten vasta on alettu tehdä jotain...kaksinaismoralistista touhua! :x :x :x
Ja miksei kristityt pysty itsekseen selvittään näitä asioitaan siellä vitun kirkossaan?Miks tarttee tulla meuhkaa eri palstoille ja jokanen kristitty on eri mieltä... |O
Mitä jos kattositte sinne omaan silmään...sieltä voi löytyä se halko,kun etitte lähimmäisen silmästä rikkaa!

Pakko itselleni selventää, että siis olet naispappeutta vastaan?

Olen. Nainen ei mielestäni voi toimia seurakunnan paimenena. Evankelistana tms. kyllä.