Katsotaanko teillä paljonkin tv;tä? ajattelin vain kun alla , usealla perheellä on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä on 2 telkkaa, toinen on makuuhuoneessa. Paitsi, että sitä hyvin aniharvoin edes laitan päälle. Minäkin olen netissä mieluummin, ja katon netti-tv:tä. Tai luen.
 
Ei todellakaan katsota, mutta on meillä kolme telkkaria ja mä olen vielä neljättä haaveillut autotalliin. Yksi on pojan huoneessa pleikkari-telkkarina, pelaa pleikkaa n. 0-7 tuntia viikossa. Joskus katsoo elokuvia esim. viikonloppuisin kun pikkusisko nukkuu päikkäreitä ja pitää saada tönö hiljaiseksi. Toinen töllö on takkahuoneessa isännän pleikka-ruutuna. Tuota pelaa ehkä kerran-pari kuussa. En edes muista koska on viimeeksi pelannut, varmaan syyskuussa kun oli saikulla... Tästä ei edes näy ohjelmat, eli pelkkä pleikka pelaa. Ja kolmas on sitten olkkarissa ja se mistä katsotaan jos jotain katsotaan.
 
Meillä on yks tv eikä ole tarkoitus hankkia lisää. Ihan riittävä on ollut. Perheessä 3 ihmistä, keväällä 4.

Toi yksikin töllö on kyllä liikaa kun on melkeen koko päivän aina päällä että olis jotain taustamökää. Musatv pyörii jos ei tule mitään katsottavaa, radiota kun ei ole toiminnassa ollut moneen vuoteen :)
 
Meillä on kuusi hlö , kaksi tv;tä. Eikä kukaan katso niitä paljon arkisin. Yrittäjillä on omat menot ja lapset harrastaa lähes päivittäin.Urheilu on meidän himo.Tv on auki kun joku kipeä tai muusta systä ei ole paremman tekemisen luona.Tv on yksi turhimmista kapistukista
 
on 4 telkkaria ja 4 henkilöä
1 telkkari on "peli" telkkari jolla pelataan sitä ei ikinä oikeen muuhun käytetä. olkkarissa 1 telkkari jota sitäkään harvoin kukaan kattoo
makkarissa 1 telkkari jota ehkä noin 1-4 kertaa kuusa katotaan
ja lapsella 4v omassa huoneessa 1 telkkari jolla katsoo piirrettyjä jos katsoo..
 
2 telkkua löytyy mutta yhtä katsotaan yleensä koska toista ei saada boksin kanssa näkymään eikä ole tarviskaan. Menee päiviä ettei katsota yhtään ja lapset mieluummin leikkii. Toisinaan katsovat tai katsotaan yhdessä. Pidän huolta ettei tule liikakatsomista, sitäkin oli jossain vaiheessa ja lapset olivat tosi ärtyisiä.
 
Miä katon aika paljon telkkaria, aina se on auki ja jotain mielenkiintosta olevinaan on
Meillä kaks telkkaria, toinen miun ja miehen makkarissa. Poika yleensä kattoo videoita siellä
 
On yksi näkyvä telkkari - on toinenkin mutta sille ei ole käyttöä eikä siihen ole digiboksia - ja miehen kanssa katotaan iltaisin elokuvia tai sarjoja DVD:ltä tai pelataan videopelejä. Telkkari ei ole koskaan auki jos sitä ei katsota, inhoan sellaista ylimääräistä taustahälyä. TV-kanavien ohjelmia ei katota juuri koskaan, melkeen kaikki tulee DVD:ltä. Työskentelen TV:n parissa, joten ehkä siksi välttelen sitä vapaa-ajallani :D
 
Meilläkin yksi tv käytössä ja vähän tulee katsottua. Lähinnä lastenohjelmat ja joskus elokuvia. Tietokoneita käytetään enemmän, niitä neljä, joista kaksi lasten yhteiskäytössä. Pienemmillä rajoitetut koneenkäyttöajat.
 
5 henkilöä perheessä ja viisi telkkaria. 16-vuotias katsoo paljon tai ainakin telkkari on auki, kun hän pelaa tietokoneella. Yksi lapsista ei katso juuri lainkaan ja yksi katsoo puolisen tuntia per päivä. Mies katsoo telkkaa iltaisin ellei ole tietokoneella. Itse katson tiettyjä ohjelmia.
 

Yhteistyössä