Katsotaanko teillä paljonkin tv;tä? ajattelin vain kun alla , usealla perheellä on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä vain yks telkka ja enempää ei oo tulossakaan.
mies on joskus kaavaillut makkariin toista toosaa ( :xmas: ) , mut luopunut siitä sitte aina vähän tarkemmin asiaa ajateltuaan.
 

Yhteistyössä