M Molleri Aktiivinen jäsen 31.10.2008 10 677 1 36 02.12.2009 #26 2 telkkua talossa. Olkkarissa sekä mun ja miehen makkarissa, jossa katsotaan kun käydään nukkumaan.
CandleLight Aktiivinen jäsen 02.10.2006 6 004 1 36 41 Laukaa pientapiristysta.blogspot.com 02.12.2009 #27 Meillä on 2 tv:tä, toinen olkkarissa ja toinen likan huoneessa, lapsen huoneessa olevalla voi käyttää vaan xboxia.
Meillä on 2 tv:tä, toinen olkkarissa ja toinen likan huoneessa, lapsen huoneessa olevalla voi käyttää vaan xboxia.
E endie Aktiivinen jäsen 07.05.2007 14 918 6 36 02.12.2009 #28 meillä vain yks telkka ja enempää ei oo tulossakaan. mies on joskus kaavaillut makkariin toista toosaa ( :xmas: ) , mut luopunut siitä sitte aina vähän tarkemmin asiaa ajateltuaan.
meillä vain yks telkka ja enempää ei oo tulossakaan. mies on joskus kaavaillut makkariin toista toosaa ( :xmas: ) , mut luopunut siitä sitte aina vähän tarkemmin asiaa ajateltuaan.