?
---
Vieras
Vastineeksi tolle älyttömälle ketjulle, niin mitä mieltä arvon palsta on? Saako isä ottaa pari olutta rannalla, mukana siis lapsia ja niiden äiti joka ei juo. Katsotko kieroon??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Katson. Ei ole väliä onko se juoja äiti vai isä, yhtä typerää molempien juominen lasten seurassa uimarannalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Katson kieroon, mun mielestä lapset, vesi ja humalaiset aikuiset on huono yhdistelmä...
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Katson. Ei ole väliä onko se juoja äiti vai isä, yhtä typerää molempien juominen lasten seurassa uimarannalla.
Selitätkö vähän? Onko sulla itselläs jotain patoutumia alkoholia kohtaan, lasinen lapsuus tms? Mikä vaikka yhdestä oluesta tekee eron yhteen limsatölkkiin? Harva kun siitä y-h-d-e-s-t-ä tai edes kahdesta tai edes kolmesta oluesta päihtyy? Mikä siitä tekee niin mörön siitä alkoholista sillin kun se ei ole humalahakuista juomista?
En aio kettuilla, vaan ihan uteliaisuuttani kysyn, kun mä en ymmärrä sun kantaasi.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Katson. Ei ole väliä onko se juoja äiti vai isä, yhtä typerää molempien juominen lasten seurassa uimarannalla.
Selitätkö vähän? Onko sulla itselläs jotain patoutumia alkoholia kohtaan, lasinen lapsuus tms? Mikä vaikka yhdestä oluesta tekee eron yhteen limsatölkkiin? Harva kun siitä y-h-d-e-s-t-ä tai edes kahdesta tai edes kolmesta oluesta päihtyy? Mikä siitä tekee niin mörön siitä alkoholista sillin kun se ei ole humalahakuista juomista?
En aio kettuilla, vaan ihan uteliaisuuttani kysyn, kun mä en ymmärrä sun kantaasi.
Ei ole patoutumiaEn vaan ymmärrä miksi lasten seurassa yleensäkin pitää juoda alkoholia saati juoda jossain rannalla lasten seurassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mä taas aattelen, että yksi/kaksi siideriä on janojuomaa siinä missä mehu/limsakin
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mä taas aattelen, että yksi/kaksi siideriä on janojuomaa siinä missä mehu/limsakin
Hmm.. must on ehkä hieman outoa että alkoholia pidetään janojuomana.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Vastineeksi tolle älyttömälle ketjulle, niin mitä mieltä arvon palsta on? Saako isä ottaa pari olutta rannalla, mukana siis lapsia ja niiden äiti joka ei juo. Katsotko kieroon??
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Mä taas aattelen, että yksi/kaksi siideriä on janojuomaa siinä missä mehu/limsakin
Hmm.. must on ehkä hieman outoa että alkoholia pidetään janojuomana.
Juu näin.
Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:En ymmärrä suomalaisten käsitystä ,etteikö sen jälkeen aikuinen saisi nauttia alkoholia kun on lapsia perheessä. Ei se tarkoita humalassa olemista. Katsotte varmaan kieroon jos vanhemmat nauttivat ravintolassa viiniä lasten kanssa samaan aikaan ruokaillessaan. Uskomatonta! Kannattaisiko vähän avata maailman katsomusta,ei muualla ole tällaisia käsityksiä!
Alkuperäinen kirjoittaja miumiu:En ymmärrä suomalaisten käsitystä ,etteikö sen jälkeen aikuinen saisi nauttia alkoholia kun on lapsia perheessä. Ei se tarkoita humalassa olemista. Katsotte varmaan kieroon jos vanhemmat nauttivat ravintolassa viiniä lasten kanssa samaan aikaan ruokaillessaan. Uskomatonta! Kannattaisiko vähän avata maailman katsomusta,ei muualla ole tällaisia käsityksiä!