Kattokaa mun profiilia nyt! Joku?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Kyllä mä näin sekä hymiön että ne kuvat paitsi että se ylempi oli vähän sekavan harmaa, ei nähnyt kunnolla mutta se alempi oli hyvä ja mikä ihana koira sulla, mikä rotu ja minkä ikäinen ja kumpi sukupuoli? Kiinnostaa!!!!!

Joo ne hymiöt oli jo toiminnassa, alkuun en saanut niitä, mutta hain toisesta paikasta sitten, niin alkoivat toimia...

Se ensimmäinen on vähän sumea, kun en halunnut omaa pärstäkerrointani tohon niin selvänä että jokainen naapuri tunnistaa :snotty: :D Ei vaiskaan, se on huonolaatuinen kuva.

Ton alemman mä siis äsken lisäsin, ja siksi nostin tän ketjun. Jännää että noin isotkin kuvat saa näkymään.

Eevi on punainen irlanninsetteri, tyttö siis ja 5,5kk nyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
MendedHearts kävit sä kattoo niil mun sivuilla ne muut kuvat ku niitä kyselit? ihan näin tällain ohimennen kyselen :snotty:

En. Kun en löytänyt sitä ketjua enää mistään, missä oli se osoite :snotty: Mutta laita se nyt, niin meen kattomaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
MendedHearts kävit sä kattoo niil mun sivuilla ne muut kuvat ku niitä kyselit? ihan näin tällain ohimennen kyselen :snotty:

En. Kun en löytänyt sitä ketjua enää mistään, missä oli se osoite :snotty: Mutta laita se nyt, niin meen kattomaan :)

http://kuvake.net/photos.php?username=-satus-&folder_id=293493

tuossa olis :D toivottavasti nyt näkyy

Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan :) :)

sä saat sellaisen :) teenkö sulle sellaisen heti?

Joooo! :) Pistä mulle yv:llä tilinro ja että mitä se maksaa, niin mä siirrän rahat :)

yv:tä tulossa... kiitoksia tilauksesta :D

Ja vastasin :) Ja maksoinkin jo :)

Sopiiko se otus puhelimeen kiinni?

Mä haluisin tommosen pikkuliskon. Semmosen pinkki/mustan :) :)

sä saat sellaisen :) teenkö sulle sellaisen heti?

Joooo! :) Pistä mulle yv:llä tilinro ja että mitä se maksaa, niin mä siirrän rahat :)

yv:tä tulossa... kiitoksia tilauksesta :D

Ja vastasin :) Ja maksoinkin jo :)

Sopiiko se otus puhelimeen kiinni?

sopii se, laitan pienen siiman pätkän mukaan niin saat sen sillä hyvin kiinnitettyä.. :D

Yhteistyössä