Kattokaa mun profiilia nyt! Joku?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Joo, ne pisteet on ne "hymiöt" sitten... |O

Ja juu, punainen irkku se otus on :)

meinasin justiin kirjottaa että ei näy hymiöitä ku näkyy aivan ihana irlanninsetteri

:D

mutta siis joo, näkyy vaan kaks pistettä vierekkäin siinä tekstin alla

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Joo, ne pisteet on ne "hymiöt" sitten... |O

Ja juu, punainen irkku se otus on :)

meinasin justiin kirjottaa että ei näy hymiöitä ku näkyy aivan ihana irlanninsetteri

mutta siis joo, näkyy vaan kaks pistettä vierekkäin siinä tekstin alla

En mä tiiä miks noi tulee pisteinä... :(
Koitan jostain toisesta paikkaa vielä, ja jos vieläkin tulee pisteitä vaan niin mä luovutan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Kyselyikäni taitaa jatkua, ensin tosta koirasta ja nyt hymiöistä... Mistä tommosia kivoja löytyy ja saakohan niitä kopsattua Meseen? :ashamed:

Kirjoitat googleen hymiöt ja esim. hae suomeks..

Mä vaan googlettelin että free emoticons. Mutta jossain piti ladata kaikkia koneelle, en mä ladannut mitään... Mutta jos lataa niin ne saa kai meseen, ainakin jossain luki niin. En vaan muista että missä... Mutta pistä googleen free emoticons.

130.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Kattokaas nyt... Näkyykö siinä hymiön alla enää mitään?? :whistle:

Näkyy yli söpö koiruus :heart:

Esikoinenkin oli tässä vieressä ja sanoi että voi ku ihana koira =) :heart:

No kiva että näkyy :) Mä vähän epäilin että saako siihen noin suurta kuvaa. Mullekin se näkyy, mutta sehän nyt ei takaa sitä että näkyykö muillekin, sen oon huomannut...

Eevi on kyllä aika hellunen, kun sille päälle sattuu :heart: :kieh: Osaa meinaan olla aikamoinen riiviökin välillä.

Kyllä mä näin sekä hymiön että ne kuvat paitsi että se ylempi oli vähän sekavan harmaa, ei nähnyt kunnolla mutta se alempi oli hyvä ja mikä ihana koira sulla, mikä rotu ja minkä ikäinen ja kumpi sukupuoli? Kiinnostaa!!!!!

Yhteistyössä