S
sairasvääns
Vieras
Mulla ollut kuumetta kuusi päivää ja nyt pari päivää tehnyt pahaa, kuvottanut. Millasia oireita muilla on ollut ja kauanko tauti on kestänyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillon kun mulla oli influenssa, niin oireet kesti ainakin viikon ja jäkitautina tuli keuhkoputkentulehdus. Kuvotusta oli ja ekana päivänä oksensin pari kertaa ja sen jälkeen oli sellanen tunne että kohta tulee mut ei sitten mitään tullutkaan. Se tunne oli kamala, oksetti mut mitään ei tullu ulos vaikka kuinka yritti.
Pitäiskö sen mennä lääkäriin, jos on vaikka joku jälkitauti?