Kauanko teillä aikuisilla on kestänyt influenssa ja onko siihen liittynyt kuvotusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairasvääns
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sillon kun mulla oli influenssa, niin oireet kesti ainakin viikon ja jäkitautina tuli keuhkoputkentulehdus. Kuvotusta oli ja ekana päivänä oksensin pari kertaa ja sen jälkeen oli sellanen tunne että kohta tulee mut ei sitten mitään tullutkaan. Se tunne oli kamala, oksetti mut mitään ei tullu ulos vaikka kuinka yritti.

Pitäiskö sen mennä lääkäriin, jos on vaikka joku jälkitauti?
 
Sillon kun mulla oli influenssa, niin oireet kesti ainakin viikon ja jäkitautina tuli keuhkoputkentulehdus. Kuvotusta oli ja ekana päivänä oksensin pari kertaa ja sen jälkeen oli sellanen tunne että kohta tulee mut ei sitten mitään tullutkaan. Se tunne oli kamala, oksetti mut mitään ei tullu ulos vaikka kuinka yritti.

Pitäiskö sen mennä lääkäriin, jos on vaikka joku jälkitauti?

Kävin lääkärissä keskiviikkona ja sain perjantaihin asti saikkua. Mietin vaan olenko työkuntoinen maanantaina. Nyt on ainakin niin heikko ja huono olo, että ihme sais huomenna tapahtua jotta ma olis työkykyinen.
 

Yhteistyössä