Kauhea elämä tai kauhea minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan rikki

Vieras
Kuopuksen isän kanssa on muutama vuosi yritetty on-offina parisuhdetta, mutta ei vain onnistu. Mulla on kolmen lapsen yyhoona tarpeeksi rankkaa muutenkin ja kun miehen vaatimukset tulevat tähän päälle,niin kuppi kippaa nurin. Mä en jaksa!

Mies on työtön, eikä osallistu taloudellisesti mihinkään muuta kuin negatiivisesti. Hän kuitenkin "kiristää" minua sillä, että pystyy tekemään omakotitalon miesten töitä käydessään ja auttamaan minua edes vähän lasten kanssa. Muita apuja minulla ei koskaan olekaan. Omaa aikaa en myöskään tältä mieheltä saa koskaan, vaan jos lapset ovat hetken rauhassa tai nukkuvat, on mies seksin kanssa painostamassa.

Miehen mielestä minulla on velvollisuus antaa, koska hän auttelee minua kotona silloin tällöin. Hän vinkuu seksiä monta kertaa päivässä ja todellakin myös lasten hereilläoloaikanakin jatkuvasti. Mua ei huvita koskaan ja seksistä on tullut todella kauheaa. Kyynelet ovat silmissä usein tai sitten pidän niitä kiinni ja kuvittelen olevani jossain muussa tilanteessa kokonaan. Ajattelen, että kroppani on vain töissä, enkä itse ole tässä yhtään mukana. Mikään ei tunnu miltään, paitsi jotkut asennot sattuvat tai kun mies pyytää/kehoittaa suutelemaan kaulaa tms voi se maistua pahalle. Muuten kaikki on vain aivan mekaanista.

Yritän suostua niin usein kuin vain pystyn, kerran pari viikossa, mutta joka päivä kun mies on läsnä joudun siitä kuulemaan ja hän saa raivarin ja haukkuu minut itsekkääksi paskaksi, jos en jaksa tai pysty. Minulla ei kuulema saisi olla oikeutta riistää hänen elämänsä ainoaa iloa.

En tiedä, kuinka pääsen tästä elämästä ulos. Tämä ainakin on aivan kamalaa, eikä mies tajua yhtään mitään. Kasvamistakaan/kypsymistäkään tuskin on odotettavissa, koska hän on jo reilusti yli 40-vuotias tai mikäli syy on vain oma asenteeni, se tuskin ilman apua tai nopeasti tulee muuttumaan, koska olo on seksin suhteen niin umpikujainen.

Sulla on kauhea elämä, koska hyväksyt sen. Ihmistä kohdellaan niin, kuin hän antaa itseään kohdella. Pitää itse tietää, mitä on valmis sietämään ja pitää niistä rajoistaan myös kiinni. Ne on toki kerrottava toiselle, ei toinen niitä muuten voi tietää, mutta sitten niistä on pidettävä kiinni ja jätettävä ovi avaamatta, jos ihmissuhde saa voimaan huonosti.

Komppaan. Miksi yrität tuollaisen miehen kanssa parisuhdetta? Et kirjoittanut millainen hän on isänä, mutta ei kuulostaa kovin empaattiselta ja välittävältä. Ja vaikka olisikin maailman paras isä, niin lapsen koti on vanhempien parisuhde. Jos sä et voi hyvin, ei lapsetkaan voi siinä hyvin.

Pihalle äijä.

Ei kuulema voi olla hyvä isä, kun ei saa täällä mitään. Kun hän on yhden päivän auttelemassa, niin pitäisi saada sitten muutama orgasmi, jotta pysyisi motivaatio yllä mitenkään, sillä mun tyrannin naamaa on kuulema niin vaikeaa katsella. Itse olen kertonut, että haluaisin harrastaa seksiä rakastamani ihmisen kanssa, mutta rakkaus syntyy minulla juuri vastuunkannosta, elämänhallinnasta ja hyvästä vanhemmuudesta/isyydestä. Tällaisia asioita vaadin itseltänikin ja lapset ovat minulle kaikki kaikessa. Mies puolestaan ei ymmärrä minua lainkaan, vaan hänen mielestään kiusaan ja pilaan hänen elämäänsä tahallani.

En ole halunnut jatkaa enkä yrittääkään sitä enää pitkiin aikoihin. Olen vain jotenkin niin syyllistettävissä ja muutenkin tyhmä, etten osaa pitää häntä täältä poissa. Me asumme maalla ja tänne on tontille vallan helppo kurvata.