Y
yks läski
Vieras
ihan meinasin pyörtyä kun kävin puntarilla. en ole moneen viikkoon uskaltanu mennä puntarille. nyt kävin ja kauheat lukemat.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Mitä teetkin, niin tee se pian. Muuten käsivartesi tulevat niin paksuiksi, ettet enää saa itseäsi niskasta kiinni, vaikka kuinka yrittäisit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja älä palkitse itseä suklaapatukalla jokaisesta lenkistä tai pudonneesta kilosta. Vaan palkitse vaikka.. porkkanalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aloittaminen ja alku on kyllä vaikeaa. Itsekin aloitin 3 viikkoa sitten, ja tämä on ollut yllättävänkin helppoa. Pari ihan pientä lipsahdusta on ollut, mutta painonvartijapisteillä on pysynyt päivän saldo joka päivä n. 12 pisteessä. Ei ole tehnyt ollenkaan tiukkaa, ei ole näläntunnetta, ei tee mieli makeaa (kuin aniharvoin), iltaisin kyllä väsähdän vähän aikaisemmin kuin ennen. On ihan mukavaa, kun vaatteet menevät taas mukavammin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja koittakaa:Kalorilaskuri.fi
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiläski:Mulla sama juttu.. samat mittasuhteet.
Laihiksella oleminen olisi helppoa, mutta kun mä en laihdu. Mä oikeesti olin kolme kk tiukalla dietillä eikä edes vaatekoko pienentynyt. Tuskin laihduin yhtään. Vituttaa.