kauheaa!!! painan 88,5kg olen 158,5cm. siis todella ylipainoinen. miten sais itseä niskasta kiinnin ja laihduttaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yritä tehdä laihdutuksesta miellyttävää. Miellyttävää liikuntaa, ei veri suussa -rääkkiä. Mites vaikka tanssi? Sama ruoan suhteen, syö hyvää mutta kevyttä ruokaa. Ota ennen ja jälkeen -kuvia, muuten muutosta on vaikeaa huomata.

Mulla sama juttu.. samat mittasuhteet.
Laihiksella oleminen olisi helppoa, mutta kun mä en laihdu. Mä oikeesti olin kolme kk tiukalla dietillä eikä edes vaatekoko pienentynyt. Tuskin laihduin yhtään. Vituttaa.

Aloittaminen ja alku on kyllä vaikeaa. Itsekin aloitin 3 viikkoa sitten, ja tämä on ollut yllättävänkin helppoa. Pari ihan pientä lipsahdusta on ollut, mutta painonvartijapisteillä on pysynyt päivän saldo joka päivä n. 12 pisteessä. Ei ole tehnyt ollenkaan tiukkaa, ei ole näläntunnetta, ei tee mieli makeaa (kuin aniharvoin), iltaisin kyllä väsähdän vähän aikaisemmin kuin ennen. On ihan mukavaa, kun vaatteet menevät taas mukavammin päälle.

Minä 156cm ja painoa tällä hetkellä 58kg ja ihan kamala olo jo tässä kropassa. Eikä siis mitään ulkonäkövalitusta, vaan ihan olovalitusta. Osaan kuvitella, että ei olo hyvä olla!

mulla kans ongelmia tuon painon kans... mun mitat kyllä on "vaan" 160/73... tai no joo, ei painon kans ongelmia vaan läskin. jos kiintetyis niin se riittää..... mutta motivaatio puuttuu ja aika ei riitä....

ITSEKURIA!!!!!Sitä sä tarviit.Tiedän nimittäin itse kokemuksesta.
Otin vuosi sitten itteäni ns.niskasta kiinni ja laihdutin lähemmäs 10kg
5kk:ssa.Tämä tahti oli mulle just hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aloittaminen ja alku on kyllä vaikeaa. Itsekin aloitin 3 viikkoa sitten, ja tämä on ollut yllättävänkin helppoa. Pari ihan pientä lipsahdusta on ollut, mutta painonvartijapisteillä on pysynyt päivän saldo joka päivä n. 12 pisteessä. Ei ole tehnyt ollenkaan tiukkaa, ei ole näläntunnetta, ei tee mieli makeaa (kuin aniharvoin), iltaisin kyllä väsähdän vähän aikaisemmin kuin ennen. On ihan mukavaa, kun vaatteet menevät taas mukavammin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ikiläski:
Mulla sama juttu.. samat mittasuhteet.
Laihiksella oleminen olisi helppoa, mutta kun mä en laihdu. Mä oikeesti olin kolme kk tiukalla dietillä eikä edes vaatekoko pienentynyt. Tuskin laihduin yhtään. Vituttaa.

mitä kaikkee söit tiukalla dieetillä?

painoa 68kg. on tullu moninkertaisesti takaisin kun menin niin huonoon kuntoon. siis tuli vakava masennus ja paino nous sairaalassa 11kg ja kotona on tullu sama lisää..jos sitten ei enemmän. inhoan liikkumista.mutta kai se on alettava liikkumaan.

Yhteistyössä