KAUHEE PISSIS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Mä olin ostoksilla ja kaksi semmosta 12-15 vuotiasta tyttöä katso mua silleen ihan niinkuin sillon joskus kouluaikana ne kiusaajat ja sano suureen ääneen, "Siis hirvee pissis!"

Eikö pissiksillä ole joku ikäraja? voiko 26 vuotias olla pissis? :o

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä olin ostoksilla ja kaksi semmosta 12-15 vuotiasta tyttöä katso mua silleen ihan niinkuin sillon joskus kouluaikana ne kiusaajat ja sano suureen ääneen, "Siis hirvee pissis!"

Eikö pissiksillä ole joku ikäraja? voiko 26 vuotias olla pissis? :o [/quote

tervetuloa joukkoon,,]ei näytä olevan ikärajaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Kai se pukeutuminenkin siihen vaikuttaa, eihän ne tytöt sun ikääsi varmaan tienny..

Jos minä pukeudun lyhyeen mekkoon ja korkokenkiin, niin ei kai se nyt sitä tarkoita, että hei tulkaa kaikki päätä aukomaan mulle kadulla...

Kai se pukeutuminenkin siihen vaikuttaa, eihän ne tytöt sun ikääsi varmaan tienny..

Jos minä pukeudun lyhyeen mekkoon ja korkokenkiin, niin ei kai se nyt sitä tarkoita, että hei tulkaa kaikki päätä aukomaan mulle kadulla...

Ei hame ja korkkarit tee "pissistä"? No, sitten minäkin varmaan oon pissis..

:|

No ei tietenkään. Kellekkään ylipäätään tarvis huudella..

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
ki-1.jpg

mun kuvan sitte linkitit :kieh: :D :D

pakko on nyt kertoo, kun muutettiin ja meidän teiniprinsessa meni ekaa päivää uuteen kouluun, ni nykyiset parhaat ystävät oli vetänyt johtopäätöksen; v...mikä pissis, kummasti mieli muuttui kun tyttöön tutustuivat :xmas:

Yhteistyössä