Kaunein palstalainen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jwd:

?

..tuliko tälle "tapaukselle" mitään päätöstä tms?
Kiitos joku joku vaivautuu vastaamaan :)

Ja kysymykseen:
En oo montaakaan nähnyt, mutta jokainen kasvonsa paljastanut on mun mielestä tosi rohkea, kun uskaltaa omilla kasvoillaan kertoa mielipiteensä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei ainakaan lode :D

Sä voit tehdä ihan oman aloituksen mun ulkonäöstä, jos se on sulle pakkomielle...Tiesitkö muuten, että ihmisellä joka on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ei ole jatkuvasti tarvetta haukkua muita rumaksi ym.? :hug:

En ole toi no, mutta onko tää sulle jollain tapaa arka paikka? Oisit jättäny kommentoimatta, turha yllyttää enempään

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei ainakaan lode :D

TÄ? Kävin vilkasee kuvat ja mitä? Kaunis tyttö tämäkin, hienoa että joku uskaltaa olla rohkea ja persoonallisen näkönen. Jääpi ainakin mieleen kun ohi kävelee, toisin kun tavalliset pullahiiret.
T: Nuorena Dingo -fani ja sen olin näkönenkin!!!! :kieh: :D

oikeasti, voiko edes olla joku kaunein palstalainen, siis sellainen joka kaikkien mielestä olisi kaunis? Kauneutta kun on niin monenlaista, ja kaiken lisäksi kauneus on aina katsojan silmissä. Ainakaan minä en voi mainita ketään palstalaista joka olisi kaunein ylitse muiden, kauniita ovat kaikki, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jollakulla sielukkaat silmät, jollakulla toisella hiukset välkkyy kuparinpunaa ihan luonnostaan, jollakulla maailman ihanin hymykuoppa, joidenkin ihmisten ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen kanssaeläjiin näkyy säteilynä ulospäin, mitä muuta se voisi olla kuin kauneutta?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Grace on :heart: Samoin Äitiyslomalainen, Huumis, Kotilehmä, Blue Rush, Savanna.....
Kipinäinensäären kasvoja en muista nähneeni mutta pirun hyvä persus hänellä ainakin on :p

Huumis on vielä kauniimpi livenä kuin kuvissa. :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Grace on :heart: Samoin Äitiyslomalainen, Huumis, Kotilehmä, Blue Rush, Savanna.....
Kipinäinensäären kasvoja en muista nähneeni mutta pirun hyvä persus hänellä ainakin on :p

Totta! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

Mä näin sun kuvan fb:ssa, ihania naisia olette kaikki :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
En ole toi no, mutta onko tää sulle jollain tapaa arka paikka? Oisit jättäny kommentoimatta, turha yllyttää enempään

Saan toki kommentoida viestiä, mikä ei edes vastaa tämän ketjun kysymykseen :) . Provosoitukoon ken haluaa.

Mun mielestä IceRoyal on kaunis näistä, kenen kuvia muistan nähneeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:

Saan toki kommentoida viestiä, mikä ei edes vastaa tämän ketjun kysymykseen :) . Provosoitukoon ken haluaa.

Mun mielestä IceRoyal on kaunis näistä, kenen kuvia muistan nähneeni.

:o Kiitos!
Et varmaan usko mutta mä näin aloituksen niin kirjauduin juuri tullakseni laittamaan nimesi tähän pinoon! :D

Mä näin tänään 7 kaunista palstalaista ja jos täältä löytyy vielä kauniimpia palstailemasta, niin jopas on :D. Tuli kyllä yllätyksenä miten upeita ilmestyksiä täällä nikkien tapaa löytyykään. Silti, vaikka osasta olin nähnyt jo ennakkoon kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä näin tänään 7 kaunista palstalaista ja jos täältä löytyy vielä kauniimpia palstailemasta, niin jopas on :D. Tuli kyllä yllätyksenä miten upeita ilmestyksiä täällä nikkien tapaa löytyykään. Silti, vaikka osasta olin nähnyt jo ennakkoon kuvia.

Niinpä. :D Oikein missimammojen kokoontuminen, kaikki oli kauniita. :)

Yhteistyössä