Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Sä näytät tutulta
pst, mäkin olen Lahdesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oikeasti, voiko edes olla joku kaunein palstalainen, siis sellainen joka kaikkien mielestä olisi kaunis? Kauneutta kun on niin monenlaista, ja kaiken lisäksi kauneus on aina katsojan silmissä. Ainakaan minä en voi mainita ketään palstalaista joka olisi kaunein ylitse muiden, kauniita ovat kaikki, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jollakulla sielukkaat silmät, jollakulla toisella hiukset välkkyy kuparinpunaa ihan luonnostaan, jollakulla maailman ihanin hymykuoppa, joidenkin ihmisten ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen kanssaeläjiin näkyy säteilynä ulospäin, mitä muuta se voisi olla kuin kauneutta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lilii Lisänimetön:heart:
Kaunein ja fiksuin:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Minut pois tuolta... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Sä näytät tutulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tii84:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Minut pois tuolta... :ashamed:
ja sä olit mun suosikki noista!!!ihanat hiukset ja kaikki!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Sä näytät tutulta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä näin tänään 7 kaunista palstalaista ja jos täältä löytyy vielä kauniimpia palstailemasta, niin jopas on. Tuli kyllä yllätyksenä miten upeita ilmestyksiä täällä nikkien tapaa löytyykään. Silti, vaikka osasta olin nähnyt jo ennakkoon kuvia.
Niinpä.Oikein missimammojen kokoontuminen, kaikki oli kauniita.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tii84:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Sä näytät tutulta![]()
tunnetaankohan me![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja tii84:the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)
Sä näytät tutulta![]()
tunnetaankohan me![]()
Jostain sä oot tuttu. Mullakin on pieni poika =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lilii Lisänimetön:heart:
Kaunein ja fiksuin:heart:
:hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mistä te tiedätte miltä palstalaiset näyttää?? Onko joku kuvaketju olemassa?? Laittakaa linkki, niin mäkin voin sit vastata tähän kyssäriin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Mistä te tiedätte miltä palstalaiset näyttää?? Onko joku kuvaketju olemassa?? Laittakaa linkki, niin mäkin voin sit vastata tähän kyssäriin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:WC Ankka (mikä sen nykyinen nikki onkaan) ja Idunnor on kauniita. Ja Grace :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
:heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oikeasti, voiko edes olla joku kaunein palstalainen, siis sellainen joka kaikkien mielestä olisi kaunis? Kauneutta kun on niin monenlaista, ja kaiken lisäksi kauneus on aina katsojan silmissä. Ainakaan minä en voi mainita ketään palstalaista joka olisi kaunein ylitse muiden, kauniita ovat kaikki, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jollakulla sielukkaat silmät, jollakulla toisella hiukset välkkyy kuparinpunaa ihan luonnostaan, jollakulla maailman ihanin hymykuoppa, joidenkin ihmisten ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen kanssaeläjiin näkyy säteilynä ulospäin, mitä muuta se voisi olla kuin kauneutta?