Kaunein palstalainen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
oikeasti, voiko edes olla joku kaunein palstalainen, siis sellainen joka kaikkien mielestä olisi kaunis? Kauneutta kun on niin monenlaista, ja kaiken lisäksi kauneus on aina katsojan silmissä. Ainakaan minä en voi mainita ketään palstalaista joka olisi kaunein ylitse muiden, kauniita ovat kaikki, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jollakulla sielukkaat silmät, jollakulla toisella hiukset välkkyy kuparinpunaa ihan luonnostaan, jollakulla maailman ihanin hymykuoppa, joidenkin ihmisten ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen kanssaeläjiin näkyy säteilynä ulospäin, mitä muuta se voisi olla kuin kauneutta?

Juuri näin :flower:

Ja Pooshille kiitokset :ashamed: :flower:

Keittis
Wicked Mary (vai mikä olikaan nikki)
Suzyanne (meniköhän tämäkään nikki oikein)
Idushi (entä tämä :D )
Turkilmas

On monia muitakin, listaan lisää kun muistan...

Alkuperäinen kirjoittaja tii84:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)

Minut pois tuolta... :ashamed:

ja sä olit mun suosikki noista!!!ihanat hiukset ja kaikki! :D

:ashamed: Kiitoksia nyt kuitenkin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä näin tänään 7 kaunista palstalaista ja jos täältä löytyy vielä kauniimpia palstailemasta, niin jopas on :D. Tuli kyllä yllätyksenä miten upeita ilmestyksiä täällä nikkien tapaa löytyykään. Silti, vaikka osasta olin nähnyt jo ennakkoon kuvia.

Niinpä. :D Oikein missimammojen kokoontuminen, kaikki oli kauniita. :)

peesi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
the lost moon of poosh, wicked mary ja hedona ovat ainakin kauniita. Muita en viellä katsonut. Kauneus on katsojan silmissä! =)

Sä näytät tutulta :o

pst, mäkin olen Lahdesta.

tunnetaankohan me :whistle:

Jostain sä oot tuttu. Mullakin on pieni poika =)

Sä näytät tutulta :o

pst, mäkin olen Lahdesta.

tunnetaankohan me :whistle:

Jostain sä oot tuttu. Mullakin on pieni poika =)

hmmmm.. :whistle: nyt rupes kovasti mietityttään :whistle:

Näihin on kauhean vaikea vastata koska mun mielestä kauneinkin ihminen voi olla todella ruma jos sisin on täyttä piaskaa, sitä ei puuteri peitä.
Mut koska mieleen tuli heti otsikon nähdessä sleepis ja fjonga niin vastaan sitten heidät :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mistä te tiedätte miltä palstalaiset näyttää?? Onko joku kuvaketju olemassa?? Laittakaa linkki, niin mäkin voin sit vastata tähän kyssäriin :)

Senkus pistät hakuun "kuvaketju", löytyy vaikka mitä. Ja kyl varmaan aika monilta löytyy kuva profiilista.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mistä te tiedätte miltä palstalaiset näyttää?? Onko joku kuvaketju olemassa?? Laittakaa linkki, niin mäkin voin sit vastata tähän kyssäriin :)

Painat nimimerkkiä ja siitä avautuu profiili, niin joillakin on kuva.

Grace on ainakin yksi tosi näteistä! Oli muitankin mutten nyt muista nimimerkkejä:)

WC Ankka (mikä sen nykyinen nikki onkaan) ja Idunnor on kauniita. Ja Grace :heart:

Kiitos :)

Mulle ei tule mieleen ketään yksittäisiä, kaikki on olleet omalla tavallaan mun silmää miellyttäviä joiden kuvan oon nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
oikeasti, voiko edes olla joku kaunein palstalainen, siis sellainen joka kaikkien mielestä olisi kaunis? Kauneutta kun on niin monenlaista, ja kaiken lisäksi kauneus on aina katsojan silmissä. Ainakaan minä en voi mainita ketään palstalaista joka olisi kaunein ylitse muiden, kauniita ovat kaikki, jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jollakulla sielukkaat silmät, jollakulla toisella hiukset välkkyy kuparinpunaa ihan luonnostaan, jollakulla maailman ihanin hymykuoppa, joidenkin ihmisten ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen kanssaeläjiin näkyy säteilynä ulospäin, mitä muuta se voisi olla kuin kauneutta?

Kauniisti kirjoitettu, ja aivan totta. :flower:

Yhteistyössä