Kauneuden kirous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pgs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pgs

Vieras
Onko kokemuksia?

Minulla on, paljonkin ja tänään tuli viimeisin. Keskusteltiin siskojen ja heidän miestensä kanssa uskonnoista, etenkin Islamista, ja kun sanoin mielipiteeni (pidin siis pitkän palopuheen) minua tuijotettiin kuin... no en osaa sanoa mitä. Vanhemman siskoni mies jopa tokaisi ettei uskoisi minun edes ajattelevan mitään tuollaista, tai seuraavan maailman tilannetta.

ehkä se ihmetteli, et mien sä ajattelet jotain tollaista,koska yleensä et ajattele. ehkä mäkin oon kauneuden kirouksen vanki, ku sain tentistä täydet pisteet-ja proffa sanoi, et ai sunko se olikin??? mut mä oon niin tottunu HAHAHAH

Mun serkku on äärettömän kaunis nainen ja terävä kuin mikä. En oo koskaan ajatellut että joku tosissaan kuvittelisi ulkonäön jotenkin tyhmentävän ihmistä (ja nyt en puhu uusimmasta miss Suomesta :saint: ).

on siis todella raskasta olla näin haluttu ja sit viel kaikki pítää lisäks tyhmänä. minkä sille itse voi, kun on paljon kaunimpi kuin kukaan suvun naisistä ja kälyistä. hertta-kirjallisuudestakin valitsen aina ne jois on jotain psykolokista tai filosovista haastetta, mun aivot vaan tarvii sillasta. :D aika hassua, mut mulla on kyl äly ja kauneus samassa päässä. meen varmaan kohta iltalukioon ja oon ajatellut sisätautikirurkiseksi lääkäriksi lukea itteni. seki ois aika hassua et olis lääkäri ja kuitenki kaunis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
on siis todella raskasta olla näin haluttu ja sit viel kaikki pítää lisäks tyhmänä. minkä sille itse voi, kun on paljon kaunimpi kuin kukaan suvun naisistä ja kälyistä. hertta-kirjallisuudestakin valitsen aina ne jois on jotain psykolokista tai filosovista haastetta, mun aivot vaan tarvii sillasta. :D aika hassua, mut mulla on kyl äly ja kauneus samassa päässä. meen varmaan kohta iltalukioon ja oon ajatellut sisätautikirurkiseksi lääkäriksi lukea itteni. seki ois aika hassua et olis lääkäri ja kuitenki kaunis. :D

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Huh, onneks tääki oli vitsi...

Ihana! :D :laugh:

:D :D :D Ihana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Ihana! :D :laugh:

Oho :D :D

ihanaa kun tulitte nuin iloisiksi siitä et musta tulee sisätautikirurkinen lääkäri. =) se on muuten tuo ammattikysymyski simmonen et siinäkin tahtoo kauneus olla vaivaksi. mäki oon sitä miettinyt et jos alkais missiksi. mut niitä sitä vasta tolloina pidetään. eikä sitä aina jaksais tuoda esille sitä, et tuntee ja ajattelee paljon syvällisemmin ja filosovisemmin kuin muut missit. sitä ikäänkuin kaipaa vaan kaltaistensa seuraan. siksi oon ajatellut tuon lääkärin ammatin olevan mun juttuni. aina varjo on siinä, et kun oon niin haluttu. opiskelussa se taas tuo vastaan omat vaikeudet. mikä siin on et miehet luulee automaattisesti et jos on kuvan kaunis, on miehiä vailla??

ihanaa kun tulitte nuin iloisiksi siitä et musta tulee sisätautikirurkinen lääkäri. =) se on muuten tuo ammattikysymyski simmonen et siinäkin tahtoo kauneus olla vaivaksi. mäki oon sitä miettinyt et jos alkais missiksi. mut niitä sitä vasta tolloina pidetään. eikä sitä aina jaksais tuoda esille sitä, et tuntee ja ajattelee paljon syvällisemmin ja filosovisemmin kuin muut missit. sitä ikäänkuin kaipaa vaan kaltaistensa seuraan. siksi oon ajatellut tuon lääkärin ammatin olevan mun juttuni. aina varjo on siinä, et kun oon niin haluttu. opiskelussa se taas tuo vastaan omat vaikeudet. mikä siin on et miehet luulee automaattisesti et jos on kuvan kaunis, on miehiä vailla??

Jos on oikein kaunis, ainoastaan känniset idioottisedät uskaltavat lähestyä. Onneksi heitä harvemmin tietysti tapaa llääkiksen uentosalin penkeillä. Onnea sinulle matkaan! Kerrankin joku on löytänyt kutsumuksensa ja on ylpeä siitä. Missinä jos olisit, voisit yhtäkkiä huomata saaneesi ikävää poliittista julkisuutta. Luetko muuten paljon lääkäriromaaneja?