Kauneus on yliarvostettua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suurin osa on kauniita siksi, että käyttävät kauniita vaatteita, meikkejä, koruja ja värjäävät hiuksia. Jos kulkisit jossain rääsyissä, ilman koruja ja meikkejä ja hiukset aidon värisinä niin harva enää olisi niin kaunis. Lähes kenet vaan saa kauniiksi!

Mutta jos käyttää kauniita vaatteita, koruja ja meikkejä ja ei silti ole kaunis...niin mitä sitä silloin sanotaan?

Minusta kaunis on lähes jokainen itseensä luottava, tyytyväinen ja hyväntuulinen ihminen.

Myrkyn niellyt hapannaama ei herätä myönteisiä tunteita, vaikka kelpaisi miten missikisoihin.

mä olen kyllä kaunis ilman meikkiä, alasti ja viimeisilläni raskaana.
kolme lasta on jättäny jälkiä, mutta niin pitääkin. ei kolmekymppinen oo enää mikään puhdas taulu. hitto mä oon kaunis ku mä joskus lähen viel juhlimaan...kaikkine vikoineni

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minusta kaunis on lähes jokainen itseensä luottava, tyytyväinen ja hyväntuulinen ihminen.

Myrkyn niellyt hapannaama ei herätä myönteisiä tunteita, vaikka kelpaisi miten missikisoihin.

Ihan just näin :)
Muakin vähän harmittaa se että kauneus on jotenkin niin tabu täällä Suomessa, kauneutta kun on kuitenkin niin monenlaista. Kalliit merkkivaatteet ei tee kenestäkään automaattisesti kaunista, vaan sellaiset kuteet jotka ihmiselle istuu ja joissa tuntee olonsa hyväksi.
Minusta kyllä sanonta "kauneus on katsojan silmässä" pitää ehdottomasti paikkansa, makuja kun kuitenkin on niin monia. Goottitytöt härpäkkeissään ei kaikkien silmää miellytä, eikä Kalifornialainen ruskettunut ultrablondi taas jonkun mielestä ole kaunista nähnytkään ;)

Yhteistyössä