V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä olen aika samaa mieltä kuin ap! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suurin osa on kauniita siksi, että käyttävät kauniita vaatteita, meikkejä, koruja ja värjäävät hiuksia. Jos kulkisit jossain rääsyissä, ilman koruja ja meikkejä ja hiukset aidon värisinä niin harva enää olisi niin kaunis. Lähes kenet vaan saa kauniiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä:Höpön höpö. Kateellisen puhetta! Kaunis on kaunis ja ruma on ruma ja tavallisen näköinen tavis. Meikillä voi tehdä paljon, mutta mm. rumia piirteitä ei voi korjata meikillä tai millään vaatteilla. kauneutta arvostetaan, se on totta. Kauniit ihmiset selviävät elämästä usein rumia helpommalla joten siksi kauniita kadehditaan. Rumakin ihminen voi toki pitää huolta itsestään, olla timmissä kunnossa, meikata ja pukeutua trendikkäisiin vaatteisiin. Jos kroppa on kunnossa ja panostaa itseensä, ruma ihminen voi tehdä itsestään ihan hyvännäköisen, mutta ei kaunista. Sanonta "Kauneus on katsojan silmissä" on ihan puutaheinää ja myös "sisäinen kauneus on tärkeintä" sanonta on ihan hölynpölyä nykymaailmassa. Ulkonäköön kannattaa panostaa niin elämäkin maistuu paremmalta. Ei siis kannata luovuttaa vaikka olisikin ruma. Ja läskitkin voi laihduttaa ja treenata pois joten ei kannata tyytyä olemaan mikään Notre damen kellonsoittaja, koska niin paljon voi jokainen ulkonäölleen tehdä. Kateus ei kaunista ketään!
Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Kauniit on kauniita, se on fakta. Minulla on ystäviä jotka eivät ole kovinkaan kauniita, mutta omaavat iloisen ja sosiaalisen luonteen ja tämän ansiosta ei ymmärrä edes ajatella ettei tämä ihminen ole mikään ruusu.
Asenne vaikuttaa yllättävän paljon, se seuraa heti ulkonäön jälkeen ja joskus jopa käsikädessä kuoren kanssa.
Sellainen ihminen on kaunis joka on sinut itsensä kanssa, arvostaa itseään ja on tyytyväinen juuri sellaisenaan.
Kiehtova yhdistelmä on äly ja kauneus samassa paketissa, tunnen myös sellaisia ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Kauniit on kauniita, se on fakta. Minulla on ystäviä jotka eivät ole kovinkaan kauniita, mutta omaavat iloisen ja sosiaalisen luonteen ja tämän ansiosta ei ymmärrä edes ajatella ettei tämä ihminen ole mikään ruusu.
Asenne vaikuttaa yllättävän paljon, se seuraa heti ulkonäön jälkeen ja joskus jopa käsikädessä kuoren kanssa.
Sellainen ihminen on kaunis joka on sinut itsensä kanssa, arvostaa itseään ja on tyytyväinen juuri sellaisenaan.
Kiehtova yhdistelmä on äly ja kauneus samassa paketissa, tunnen myös sellaisia ihmisiä.
Ei ruma nainen ole yhtään sen älykkäämpi keskimäärin kuin kauniskaan. tosiasiassa kauniimmat ovat älykkäämpiä niin miehissa kuin naisissa. menestyvät paremmin työelämässä. jne
Alkuperäinen kirjoittaja NÄI O.:Rahallahan saa ihmeitä aikaan. Kyllä taviksestakin stara saadaan kunnon pohjustuksella,korostuksilla,varjostuksilla,ripsipidennyksillä,kulmien muotoilulla,rakennekynsillä, ammattitaitoisella kampaajalla, haute couture-asuilla, versacen timanttisandaleteilla, mulberryn laukulla ja personal trainerillaFaktaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Kauniit on kauniita, se on fakta. Minulla on ystäviä jotka eivät ole kovinkaan kauniita, mutta omaavat iloisen ja sosiaalisen luonteen ja tämän ansiosta ei ymmärrä edes ajatella ettei tämä ihminen ole mikään ruusu.
Ei ruma nainen ole yhtään sen älykkäämpi keskimäärin kuin kauniskaan. tosiasiassa kauniimmat ovat älykkäämpiä niin miehissa kuin naisissa. menestyvät paremmin työelämässä. jne
Ulkonäkö ei mitenkään korreloi älyn kanssa.
Kauniimmat ihmiset saavat elämässä yhtä paljon kuin rumtakin, jos näin voi ihmisestä ylipäätään sanoa.
Kauniimmat saavat asiat helpommalla läpi, koska heidän ulkonäkönsä miellyttää silmää ja se on ihan biologinen fakta, eikä ole reilua, mutta me olemme kuitenkin eläimiä ja viidakon lait ovat voimassa halusimme tai emme.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Alkuperäinen kirjoittaja vara nappi:Kauniit on kauniita, se on fakta. Minulla on ystäviä jotka eivät ole kovinkaan kauniita, mutta omaavat iloisen ja sosiaalisen luonteen ja tämän ansiosta ei ymmärrä edes ajatella ettei tämä ihminen ole mikään ruusu.
Ulkonäkö ei mitenkään korreloi älyn kanssa.
Kauniimmat ihmiset saavat elämässä yhtä paljon kuin rumtakin, jos näin voi ihmisestä ylipäätään sanoa.
Kauniimmat saavat asiat helpommalla läpi, koska heidän ulkonäkönsä miellyttää silmää ja se on ihan biologinen fakta, eikä ole reilua, mutta me olemme kuitenkin eläimiä ja viidakon lait ovat voimassa halusimme tai emme.
voi uskoa noin jos haluat. minä taas uskon, että lihavat ja rumat ovat sekä huonommalla itsekurilla että älyllä varustettuja.
valitettavasti elämässä ei mikään mene niin, että hyvä jaetaan. toisaalla on yltäkylläisyys, toisaalla nälänhätä.
toiset ovat sekä kauniita että älykkäitä toiset tyhmiä ja rumia.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:minusta kauneus ei ole oikea tapa arvottaa ihmisiä, varsinkin jos se kauneus on maalipurkista ja vaatekaapin hyllyltä. Ulkonäköön tuijottaja ei välttämättä näekään sisälle ja ihmisen sisältähän se oikea ihmisyys ja kunkin ihmisen olemus lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:|O |O |O
Mä oon ainakin ihan pirun kaunis ja viehättävä jopa ilman rihman kiertämää![]()