Kauneusgallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhamainen

Vieras
Oletko mielestäsi kaunis?Jos muutaisit jotain ulkonäössäsi,mitä se olisi?Tuli mieleen eilisestä dokkarista,jossa nainen teettänyt 46 leikkausta itselleen.Itse pienentäisin nenäni,(kaamee pottunokka),lyhentäisin otsaani,kohottaisin kulmakarvoja,rasvaimu koko kroppaan.

Kyllä minä olen ihan tavallisen kaunis. En nyt mikään missi, mutten rumakaan. Minä varmaan antaisin kirurgin muotoilla mun vatsan uudestaan. Ja vaikka olen tyytyväinen rintoihini, niin ei isommatkaan haitaksi olis (b:stä c:hen) ja ja... hmm... En usko että muuta.

Tavallisen kaunis oli hyvin sanottu, sellasena pidän itseäni. Hyvinä päivinä :D En minäkään leikkauksiin menisi, mutta jos jonkun asian toivoisin olevan erilainen niin haluaisin vähän kiinteemmän rintavarustuksen, ja ehkä myös pienemmän.

No en ole mikään missi, mutta en omasta mielestäni mikään rumakaan. En koskaan voisi missään leikkauksissa käydä ja olen ihan tyytyväinen itseeni. Ainut toive olisi, että pääsisin synnytyksen jälkeen nopsasti entiseen painooni. :)

En ole mielestäni kaunis sanan perinteisessä merkityksessä, mutta kivulle olen niin allerginen, etten vapaaehtoisesti anna tehdä itselleni mitään kirurgista toimenpidettä, edes kauneuden tähden. En siis ole riittävän turhamainenkaan.

Mä oon ainakin ihan pirun hyvän näkönen :D
Mitä nyt vähän ylimäärästä on tossa vyötäröllä ja peppukin "roikkuu"...tukka lässähtänyt, silmänaluset usein mustana, :D varpaat aika rumat....
Mutta....kun vaatteet on päällä, tukka laitettuna ja meikit naamassa, niin kyllä mä katseita saan tuolla ulkona liikkuessani :D

Ootteko oikeesti nähny yhtään julkkista joka olis kaunis ILMAN meikkiä????Ei musta ainakaan ne nyt sen kummempia kaunottaria oo kun me muutkaan, meikeillä vaan saa ihmeitä aikaan :p

Mä oon jääny joskus auton alle ja sen seurauksena leukaluu painunu toiselta puolelta sisäänpäin ja on jotenkin sijoiltaan, luutunut väärin. sen korjauttaisin.. siitä moni sanoo ettei edes huomaa, mut kyllä mä ainakin ihan selvästi nään, kasvot on hyvin selkeästi epäsymmetriset, muuta en teettäis, tai ehkä hampaille vois tehdä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
No joo ihan kaunis :) (miehen mielestä ainaski ;) ) Kyllä mä mensin ja tisseihin laittasin täytettä ja tolle röllykällekkin jotain tekisin :D *haaveilee lotto voitosta*

röllykän (mikä sana.. ) korjaus maksaa jotain 200e eli ei siihen kai lottovoittoa tartte. Tissit saa 3tonnilla, siihen pitäis jo vähän säästääkin. =)

Yhteistyössä