Kaupan valmiskakkupohjista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sellaisen neliskanttisen ajattelin ostaa.

Tuleeko hyvä, jos ei kostuta yhtään vaan laittaa sinne väliin esim. persikkarahkaa ja sitten pursottais kakun päälle jotain ja koristelis. Eli niin että sivuista näkyis täytteet.

Vai miten te täyttäisitte tuon kaupan valmispohjan ja nimenomaan siis ostaisin tuon neliskanttisen, kun se on minusta parempi kuin se pyöreä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellaisen neliskanttisen ajattelin ostaa.

Tuleeko hyvä, jos ei kostuta yhtään vaan laittaa sinne väliin esim. persikkarahkaa ja sitten pursottais kakun päälle jotain ja koristelis. Eli niin että sivuista näkyis täytteet.

Vai miten te täyttäisitte tuon kaupan valmispohjan ja nimenomaan siis ostaisin tuon neliskanttisen, kun se on minusta parempi kuin se pyöreä.

Kyllä kostuttaisin kuitenkin. Täytteet kuullostaa ihan hyvältä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin mutta meinasin että uskaltaako kostuttaa kun tuntuu, että niitä ei pahemmin voi kostutella?

No tottakai voi. Mä olen ainakin aina kostuttanut ja hyvä on tullut.
Kostuta maidolla tai aika värittömällä mehulla ...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no kyllä mä olen niitä just kantikkaita valmispohjia oikeen sydämen kyllyydellä kostutellu ja hyvin on kestäneet.
kuiva täytekakku on kamalanmakuinen!

Mulla on vuosia aika kun olen käyttänyt valmiita, mutta muistaisin vain että ne neliskanttinen on paljon parempi. Ehkä sen sitten uskaltaa. Ne torttupohjat on semmoisia perhananlössyköitä tosi helposti.

Itse käytän aina valmiskakkupohjia ja kaikki ovat tykänneet. Ja olen kostuttanut. Neliskanttisista en ollut kuullutkaan, täytyypä kokeilla sellaista seuraavaksi. Lidlin kakkupohjia olen usein käyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Yök:
valmiskakkupohjat on todella syvältä. Maistuu pahalle. Kerran ostin enkä ikinä enää osta.
Ei oo iso vaiva tehdä itse. :)

ja kaikki mersut on paskoja autoja. kerran ajanu, enkä enää ikinä aja. :snotty:

Niin totta tämäkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Itse käytän aina valmiskakkupohjia ja kaikki ovat tykänneet. Ja olen kostuttanut. Neliskanttisista en ollut kuullutkaan, täytyypä kokeilla sellaista seuraavaksi. Lidlin kakkupohjia olen usein käyttänyt.

Tai sitten maistavat teollisen kakkupohjan eivät vaan kehtaa sanoa.. :/ En mäkään kehtaa sanoa vaikka hyvin sen huomaa, niin koostumuksesta kuin maustakin. Itse tehty kakkupohja, ainakin sienikakkupohja on kostea jo itsessäänkin..

te jotka oksentelette pelkästä ajatuksestakin - pystyttekö syömään ylipäätään mitään valmiita leivonnaisia kaupasta vai onko teidän kurkkunne niin hieno, että vain itsetehty kelpaa?

te jotka oksentelette pelkästä ajatuksestakin - pystyttekö syömään ylipäätään mitään valmiita leivonnaisia kaupasta vai onko teidän kurkkunne niin hieno, että vain itsetehty kelpaa?

Mua ei okseta, voin myöntää, että maku ei mielyttänyt. Teen myös kääretortun mielummin itse kuin ostan valmiin. Monet kotona leivotut on paremman makuisia kyllä kuin kaupasta ostetut... mutta esim wilhelmina keksejä en osaa tehdä.

Kyllä mä pystyn syömään valmispullaa ja leipomon esim piispanmunkkia. Mut kaikki piirakat, kuten toscapiirakka jne, ne teen aina itse. Niitä ei saa alaa, eikä syö lapsetkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Mua ei okseta, voin myöntää, että maku ei mielyttänyt. Teen myös kääretortun mielummin itse kuin ostan valmiin. Monet kotona leivotut on paremman makuisia kyllä kuin kaupasta ostetut... mutta esim wilhelmina keksejä en osaa tehdä.

Näin se homma etenee.
Ja niin, mun mielestä kaikista valmiskamoista just toi kakkupohja vaan on pahin.

´
Juu ja valmiit kääretortut on aivan hirveitä!

:D Just syön wilhelmina keksiä teen kera!

Yhteistyössä