Kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Käytiin tänään lasten kanssa isommassa kaupassa keskustassa ja sielä vastaan tuli pariskunta ja naishenkilöllä oli päällään valkoinen satiininen yöasu ja kovin aamutossujen näköiset jalkineet.
Vähän pisti hymyilyttämään :D Ja mietityttämään mikä on saanut pariskunnan moisissa varustuksissa kaupaan lähtemään =)

Kuulostaa jämsäläiseltä meiningiltä. Paikallisessa S-Marketissa palautti pulloja parikymppinen mies yllään yöpuvun housut ja jotain karvaeläintä esittävät aamutossut.

myöskin niin että on sairaalaan joutunut vaikka illalla ja sieltä päästyään pitää käydä kaupassa. Näin minullekin käynyt joskus, eikä siinä muistanut mies tuoda normaaleja vaatteita kotoa mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja voi olla:
myöskin niin että on sairaalaan joutunut vaikka illalla ja sieltä päästyään pitää käydä kaupassa. Näin minullekin käynyt joskus, eikä siinä muistanut mies tuoda normaaleja vaatteita kotoa mukaan :D

Oliko mies mukana kauppareissulla? Mä en ois kehdannu sun asemassa mennä kauppaan, oisin jääny autoon kököttämään :P

Öö... nainen on lukinnut itsensä ulos hakiessaan vaikka aamulla lehteä ja naapuri lähtenyt kuskaamaan kauppaan, missä naisen mies on töissä, hakemaan häneltä avaimia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi olla:

Oliko mies mukana kauppareissulla? Mä en ois kehdannu sun asemassa mennä kauppaan, oisin jääny autoon kököttämään :P[/quote

Mulla oli siis sellainen t-paita ja olohousut :D kehtasin mennä paikkakuntamme siwaan jossa ei käy porukkaa :D :D Ja en siis ole tuo henkilö mistä ap nyt kertoo :D

Kiinassa mammat kyyditsi lapsia kouluun satiini pyjamissaan - skootterilla (joskus kyydissä koko perhe, äiti, isi ja lapsi...ja vain lapsella päivävaatteet). Muutenkin ihan tuttu näky aamuisilla ruokakujilla; aamiainen haetaan pyjamissa

Toi Kiinan meininki kuulostaa kyllä ihanan rennolta. Haaveilin joskus, että meiän kerrostalon alakerrassa ois lähikauppa tai edes Ärrä, jonne vois krapula-aamuina tallustaa yöasussa.

Toi Kiinan meininki kuulostaa kyllä ihanan rennolta. Haaveilin joskus, että meiän kerrostalon alakerrassa ois lähikauppa tai edes Ärrä, jonne vois krapula-aamuina tallustaa yöasussa.

Näin on...ajatella hipsiä samalla kujalle aamupalalle kun vie lapset kouluu, ilman et tartee sen enempää laittautua (lapset sai koulussa aamupalan)

muistan joskus lukeneeni kanadalaisesta meiningistä, eli siellä ihmiset meni leffaan pyjamat päällä, talvikengät ja takit vaan yöpukujen päälle.

Totta, en itse käynnyt kun sielläkin joskus tuli oltua. Mut musta ne oli erillisiä teattereita, tai erillisiä näytöksiä. Jotenkin sillei se meni.

Yhteistyössä