Kaupassa tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Venla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Venla"

Vieras
Eilen illalla tarhan jälkeen mentiiin kauppaan ja siellä oli n. 3v likka äitinsä kanssa.

Tyttö otti mandariinin laarista ja kysyi äidiltään kauniisti että "Voisimmeko me ostaa tämän?" Ekaksi äiti katsoi tyttöään että olisi alkanut huutaa mutta hillitsi itsensä ja sanoi että katsotaan yksi hedelmä joka otetaan saat valita. Tyttö kysyi "Voisinko valita tämän mandariinin" ja siihen äiti huusi: V****n kakara, minä just sanoin että voit valita yhden, tarviiko sitä enää kysyy" tyttö laitto sen mandariinin sitte sinne kärryy ja kassalla kun äiti huomasi mandariinin olevan siellä hän alkoi taas rähjätä tyttärelleen että "Miksi v*****a sä laitoit tän mandariinin tänne mä kielsin sua idiootti" Tyttö katsoi jalkoihinsa hyvin syyllisenä ja alkoi itkeä. Äiti sanoi: Miks sä itkupilli nyt alat vollaamaan pikkuasioista!!!

Sitten näin äidin ja noin nelivuotiaan pojan kaupassa ja poika oli ilmeisesti saanut karkkia. Poika hinkui lisää ja äiti sanoi että me ei oteta meillä on kiire kotiin. Poika heittäytyi lattialle makaamaan ja huutamaan. äiti sanoi pojalle: Nyt sinä pirun apina nouset tästä ylös tai kerron isällesi ja hän antaa sinulle selkään" lapsukainen nousi ylös kuin salamaniskusta ja käveli äitinsä rinnalla kuin kohteliainkin nuorimies.

Tulee vieläkin kylmiä väreitä näistä äideistä :( :( :( :(

minua uhkailtiin lapsena selkäsaunalla ja se toimi jokakerta vaikka en koskaan sitä saanutkaan tai nähnyt kenenkään muun saavan.

mutta ikävää ja kamalan kuuloista se on, että aikuiset tiuskivat ja puhuvat ala-arvoisesti lapsilleen ( tai kelle tahansa ) . itsekin joskus kyllä sorrun ala-arvoisuuksiin, mutta kohti parempaa ja pidempää pinnaa mennään kasvaessa -i hope :)

Minä näin kaupassa äidin ja tytön. Tyttö vaikutti tosi kiltiltä ja kysyi äidiltä saisiko ostaa huulirasvan kun oli niin kivan värinen. Äiti sanoi että hänellä on kotona huulirasva jonka tyttö voi saada, että ei osteta nyt uutta. Tämä kiltti pikkutyttö alkoi huutamalla haukkua äitiään, sieltä tuli mm. PALLIAKKAa ym. kivaa :D Oli vähän naurussa pidättämistä.

Näkeehän noita. OIkeasti surkeaa katsottavaa monesti, kun äidit ovat niin väsyneitä ja piipussa, että hermot menevät ihan hetkessä. Tai voihan se olla, että osa on luonnostaankin noin "kauheita".
Itse ihmettelin juuri eilen hampurilaispaikassa, kun viereisessä pöydässä äiti valitti lapsilleen. Siis lapset olivat alkuun ihan innoissaan ja iloisia, mutta äiti sai kyllä aika pian mäkätyksellään syömisjärjestyksestä, siisteydestä ja hiljaa olemisesta (eivät edes melunneet) aika nopeasti lasten ilon sammumaan ja loppuajan nuo istuivatkin sitten apaattisena tuppisuuna koko porukka.

Yhteistyössä