kauppaan meni tänään 16,88e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JESS!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JESS!

Vieras
oli hyvä päivä -30% tuotteita kori täynnä eli: rasvaton piimä, vadelmainen mehu, maito, 2x 700g naudan jauheliha, 2x broiskun mausteiset koipipalat. Nämä siin -30%, lisänä sipulia ja 4kg perunaa jotka 0,65e/pss.

Täytyy sanoa että sä osaat kyllä ostaa ruokaa edullisesti. Mulla meni 15,80€ aamulla r-kioskille kun vein miehen kirjeen postiin ostin samalla pari lehteä ja suklaata. Mä olen kamala tuhlaamaan.

107€ ja sentit päälle. Jääkaappi oli kyllä aika tyhjä kauppaan lähtiessä. Perjantaihin meinasin noilla pärjätä. Maito, leipää, juusto, lihoja, perunoita, hedelmiä+kasviksia yms. 3-4pv ruuat + aamu-, ilta-, ja välipalat, lisäksi mm. puurohiutaleita, ketsuppia yms. joka kestää kauemminkin

Pistän paremmaksi, ei mennyt ollenkaan rahaa kauppaan tänään. ;) Mut hyvin osuit hollille, kun sait alennuksella. Pyrin, ettei lähikauppaan menisi kolmeakymppiä enempää kerralla ja tarvisi viikolla käydä vaan kerran pari tai ei ollenkaan. Isommat ostokset sitten marketista kerta tai kaksi viikkoon.

Miulla meni eilen n. 12e. Ostin ruisleipää, jauhelihaa 400g, pari pussia pakestevihanneksia, täysjyväspagettia, tomaattimurskaa, tomaattipastaa (siis sitä tomaattimurskasta tujumpaa tavaraa), ruokakermaa, kikherneitä ja kermaviiliä.

Ruoaksi tekastiin noista home-made italianpataa jauhelihalla ja vegeversio kikherneillä. Kermaviili, ruokakerma ja ruisleipä tuli ostettua muuten vaan...

18.50e meni.
Kylmäsavulohipaketti -30%, karjalanpiirakoita, maustamatonta broileria -30%, maito, oivariini, sipulia, kookosmaito, tuorejuusto ja hiiva.
Kolmen ruoan pääraaka-aineet ja muuta sälää. :)

Yhteistyössä