J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän osin;29360062:Menisi isä itseensä ja miettisi mikä on mennyt kasvatuksessa pieleen kun oma teinipoika rikkoo lakia ja kun joku siitä huomauttaa, niin alkaa soittamaan suutaan.
"Sellaisia ne teinit on", kuvaa hyvin isän asennetta.
Meillä mies olisi ottanut poikaa niskapersotteella niin että muistaa. Kauppias ollut stressissä ja ylireagoinut, toki ei hänen lyödä olisi pitänyt mutta voin ymmärtää kun noita nykypentuja katsoo että miten palaa käämit kun niiden kasvatuksessa ei ole mitään rajoja.
Saa kauppias nyt mennä itseensä ja miettiä, olisiko se pelikone siitä kovin kulunut jos tämä poikapoloinen olisi saanut vähän pelata : /
Mitäs provosoi.Mun mielestä jutun isä puhui fiksusti. Ei hyväksynyt poikansa pelaamista ja provosoimista, mutta tuomitsi silti kauppiaan teon. Ihanko oikeasti teidänkin mies vetäisi teinipoikaanne turpaan, jos poika sylkäisisi purkan päin? Käsittääkseni lyöminen on lain mukaan aika paljon pahempi teko kuin purkan sylkäisy? Aikuinen on kuitenkin eri asia kuin 14-vuotias.
Mun mielestä jutun isä puhui fiksusti. Ei hyväksynyt poikansa pelaamista ja provosoimista, mutta tuomitsi silti kauppiaan teon. Ihanko oikeasti teidänkin mies vetäisi teinipoikaanne turpaan, jos poika sylkäisisi purkan päin? Käsittääkseni lyöminen on lain mukaan aika paljon pahempi teko kuin purkan sylkäisy? Aikuinen on kuitenkin eri asia kuin 14-vuotias.
Näin, mutta herää kyllä vähän ihmetys miten teini on kasvatettu, että ensinnäkään tulee mieleen sylkeä purkkaa kenenkään päälle. Ei hyvä päivä, saa siinä kyllä vanhemmat ja teinikin mennä ihteensä. Kauppias joutuu valvomaan niitä pelikoneita ja siitä että siihen puuttuu, ei pitäs saada takas mitään suun soittoa olkoon miten teini tahansa. Kauppias sais mennä vihanhallinta kurssille.
Mun mielestä jutun isä puhui fiksusti. Ei hyväksynyt poikansa pelaamista ja provosoimista, mutta tuomitsi silti kauppiaan teon. Ihanko oikeasti teidänkin mies vetäisi teinipoikaanne turpaan, jos poika sylkäisisi purkan päin? Käsittääkseni lyöminen on lain mukaan aika paljon pahempi teko kuin purkan sylkäisy? Aikuinen on kuitenkin eri asia kuin 14-vuotias.
No kai nyt jokainen normaaliälyllä varustettu tajuaa että ei lyödä nyrkillä naamaan. Helvetti mitä kukkahattuilua taas tällanen "ihanko oikeasti teistä se kauppias teki oikein ja läpä läpä" :headwall:
Siksi, koska se on itse koettu ja toimivaksi todettu metodi pitää piltit kurissa.Niinhän sitä luulisi. Yllättävän moni hyväksyy vieläkin fyysisen kurinpidon lapsia ja etenkin hankalia teinejä kohtaan.
Ehkä kauppias ei halunnut pilata muiden peliä parin idioottiteinin takia.Pelikoneissa on kassoilla napit joista ne saa sammuksiin ja tekstin "alle 18-vuotias pelaaja?" tiedän, koska minullekkin on sellainen lukko lyöty koneeseenvaikka olen siis jo melkein 30v
Miksei myyjä vaan voinut sammuuttaa konetta?