M
"mkj"
Vieras
Saa kauppias nyt mennä itseensä ja miettiä, olisiko se pelikone siitä kovin kulunut jos tämä poikapoloinen olisi saanut vähän pelata : /
-_-"
laki, anyone?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saa kauppias nyt mennä itseensä ja miettiä, olisiko se pelikone siitä kovin kulunut jos tämä poikapoloinen olisi saanut vähän pelata : /
Se on totta. Hiljattain täällä oli junakeskustelu, joka kyllä paljasti missä mennään. Mammat eivät edes halunneet ymmärtää, mikä ero on normaalilla juttelulla ja riehumisella. Keskustelu muuttui ihan ihmeelliseksi. Kovin moni mammoista ei muistaakseni ollut sitä mieltä, että heidän pitäisi jotenkin pitää lapsiaan kurissa....
Siksi, koska se on itse koettu ja toimivaksi todettu metodi pitää piltit kurissa.
Niin se vaan on, jos on valmis käyttämään väkivaltaa, on oltava valmis sitä ottamaan vastaan.
Purkan heittäminen toista päin on agressiivista käytöstä, ilmiselvää riidanhaastamista ja siten on täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että siihen myös vastataan riidanhaastajan haluamalla tavalla.
Niin saakin, väkivalta kun on niin laaja käsite että sen alle mahtuu vaikka minkälaisia kurinpidollisia toimia.No hohhoijaa, tolla logiikalla taaperoakin vastaan saa käyttää väkivaltaa. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärrän osin;29360062:...Meillä mies olisi ottanut poikaa niskapersotteella niin että muistaa. Kauppias ollut stressissä ja ylireagoinut, toki ei hänen lyödä olisi pitänyt mutta voin ymmärtää kun noita nykypentuja katsoo että miten palaa käämit kun niiden kasvatuksessa ei ole mitään rajoja.
Toivottavasti ilmenee tosiaan, otan kaupan välittömästi vakikaupaksi ja käyn kättelemässä kauppiasta hienosta työstä.Oli väärin kauppiaalta. Lapsellista käytöstä. Taitaa olla huonot hermot kauppiaalla, toivot.ihmiset välttelee kauppaa, se tulee vielä ilmi mikä kauppa oli kyseeessä![]()
Niin minunkin, yksikin kaveri vedätti mummoltaan ennakkoperintöä 2000mk, ja hävisi kaiken parissa tunnissa maatteihin.Minun nuoruudessani oli kyllä ihan normaalia että tuon ikäiset pojat pelaavat rahapelejä.
Holhousyhteiskunta on liiallisuuksiin mennessä sairas yhteiskunta.
Poika oppi tästä että aikuisille voi vittuilla ihan kuinka huvittaa ja käyttäytyä muuten törkeästi! Aina voi uhista, että et uskalla lyödä mua kuitenkaan, muuten mun isipappa haastaa sut oikeuteen! En hyväksy väkivaltaa missään muodossa.
a. nuori ei sylkenyt purkkaa, vaan heitti
b. kamala teini joo, mutta kauppias ihan psyko. Nyrkillä naamaan niin että hampaat heiluu, hullu!
a. nuori ei sylkenyt purkkaa, vaan heitti
b. kamala teini joo, mutta kauppias ihan psyko. Nyrkillä naamaan niin että hampaat heiluu, hullu!