DURACELL Aktiivinen jäsen 18.12.2004 4 574 0 36 17.09.2009 #1 http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2009/09/17/kauppojen-hyllyt-ovat-usein-kehitysmaatasoa/200920252/12
http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2009/09/17/kauppojen-hyllyt-ovat-usein-kehitysmaatasoa/200920252/12
M Matami-Mutkula Aktiivinen jäsen 05.04.2006 8 866 0 36 17.09.2009 #2 Eiiii täällä vaan koskaan ole tyhjiä hyllyjä ei(pä)