I
illantorkku
Vieras
oi, ei meille kukaan etes yritä klo22!! Ei taida ap:n kamut lapsista tykätä, koska tulevat vasta kun lapsi unilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:On meillä piipahtanut tuohonkin aikaan ihmisiä. Ja jopa tullut yökylään.
Olemme mieheni kanssa iltavirkkuja, joten valvomme ilman vieraiden läsnäoloakin vähintään yhteen asti yöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no huh,ei klo 22 oo mikää kyläilyaika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hhh::0 joo todella outo kyläaika lapsiperheeseen! En päästäi meille! Eikä kukaan tuliskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on klo 22 ovet tiukasti lukossa. Kyllä vieraita saa tulla ja käydä mutta kellon aika pitää olla järkevä!
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja tindy:Meillä kaverit tulee melki aina tohon aikaanSopii meille kyllä erinomaisen hyvin. Meidän muksu on 1,5v ja laittaa nukkumaan puolenyön aikaan ja herää sit 11-12 aikaan aamulla, eli mekin saadaan sit nukkua pitkään
![]()
ohhoh..ompas teillä omintakeiset rytmit. meillä kyllä lapsi menee nukkuu jo viimeistää klo20. ja samanikäinen lapsi meillä...kyllä jonkinmoiset ihmisten ajat pitäis olla jo ton ikäsellä.....no siinä lapsi missä vanhemmat...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no meille sais kanssa tulla...vauva nyt nukkuu kuitenkin miten sattuu ja taapero menee kympin jälkeen unille oli vieraita tai ei. välillä istutaan kolmeen-neljäänkin kavereiden kanssa, puoleen yöhön useinkin. mua jotenkin ärsyttää nää paikat missä pitää "hiljentyä" jo seiskan aikaan, eikö ne lapset voi opettaa menemään nukkumaan vaikka aikuiset vielä jutteliskin??
btw; mä oon aina inhonnut noita määritelmiä "ihmisten aikoihin pitäis olla nukkumassa" ym., kuka se on toisille sanomaan mitkä nyt sit on ihmisten aikoja?kukin tyylillään, eiköhän jokainen tajua sen rytmin kuntoon laittaa siinä vaiheessa kun ollaan aamuisin pakosti johonkin heräilemässä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja tindy:Meillä kaverit tulee melki aina tohon aikaanSopii meille kyllä erinomaisen hyvin. Meidän muksu on 1,5v ja laittaa nukkumaan puolenyön aikaan ja herää sit 11-12 aikaan aamulla, eli mekin saadaan sit nukkua pitkään
![]()
ohhoh..ompas teillä omintakeiset rytmit. meillä kyllä lapsi menee nukkuu jo viimeistää klo20. ja samanikäinen lapsi meillä...kyllä jonkinmoiset ihmisten ajat pitäis olla jo ton ikäsellä.....no siinä lapsi missä vanhemmat...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no meille sais kanssa tulla...vauva nyt nukkuu kuitenkin miten sattuu ja taapero menee kympin jälkeen unille oli vieraita tai ei. välillä istutaan kolmeen-neljäänkin kavereiden kanssa, puoleen yöhön useinkin. mua jotenkin ärsyttää nää paikat missä pitää "hiljentyä" jo seiskan aikaan, eikö ne lapset voi opettaa menemään nukkumaan vaikka aikuiset vielä jutteliskin??
btw; mä oon aina inhonnut noita määritelmiä "ihmisten aikoihin pitäis olla nukkumassa" ym., kuka se on toisille sanomaan mitkä nyt sit on ihmisten aikoja?kukin tyylillään, eiköhän jokainen tajua sen rytmin kuntoon laittaa siinä vaiheessa kun ollaan aamuisin pakosti johonkin heräilemässä.
peesi