Kaveri lupas kuskata lapset kerhoon ja taas päädyttiin samaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli aamulla soiteltiin ja sovittiin et kaveri vie omat ja meidän lapset 10 km:n päähän kerhoon. Mulla täällä täällä yhden lapsen kaverisynttärit joten tosi hankala ois ollu päästä lähteen eikä mieskään revenny töistä vaikka joskus voi kuskata kun oikeaan väliin sattuu.

Mutta siis lapset tuli koulusta ja sanovat et ei Pxxxx viekään vaan mennäänn Lxxxx:n kyydissä. Ite tiedän nimeltä ja näöltä tuon kyseisen ihmisen. Kysyin sit et minkä kokoinen auto ja ketä sillä kyydillä menossa. Viiden hengen auto ja yhteensä 6 lasta jos nuo meidän 2 lasta ois kans menny.

Oikeasti keittää tämmönen. Ja siis kaverilla ei mitään oikeaa syytä olla viemättä. Ei vaan jaksanu ku pääsee helpommallakin. Heidän lapset meni sit L:n kyydissä. Ite sain järjestettyä et nuo omat lapset meni toisen kaverin kyydillä joka toi lapsia tänne synttäreille.

Ei ollu ensimmäinen kerta. Joka toinen kerta päättyy samanlaiseen souvaamiseen. Asutaan vaan lähekkäin ja kaikki harrastukset tuolla 10 km:n päässä. Toisen kaverin kans nää vuorottelut sujuu niinku sovitaan.

Ellei homma pelaa niin pitää kuljettaa itse, jos usein tekee tuollaista niin en sopis sen kanssa mitään enkä myöskään kuskaisi hänen lapsiaan. Ärsyttävää. Ja vaarallista, kuka hemmetti uskaltaa kuskata noin montaa lasta pienessä autossa? Ja vieraita lapsia vielä, mahtavatko vanhemmat tietää millaisella kyydillä lapset kulkee?

Voitko ystävällisellä sävyllä kysäistä, että mikä meni metsään järjestelyssä? Ja miten oli ajatellut mahduttaa kaikki lapset autoon, jos siellä ei sitten ole 7 penkkiä yllättäen?
Onhan tuo nyt tosi harmittavaa, jos on ennenkin ollut tuollaista eikä mikään vahinko.

[QUOTE="vieras";24690142]Voitko ystävällisellä sävyllä kysäistä, että mikä meni metsään järjestelyssä? Ja miten oli ajatellut mahduttaa kaikki lapset autoon, jos siellä ei sitten ole 7 penkkiä yllättäen?
Onhan tuo nyt tosi harmittavaa, jos on ennenkin ollut tuollaista eikä mikään vahinko.[/QUOTE]

Asutaan maalla ja yleinen asenne on se et ei se niin tarkkaa kuin monta sinne autoon tungetaan.
Mutta siis käsitin et ei viittiny lähteä viemään erikseen kun tämä L:kin oli menossa viemään lapsia.

[QUOTE="a p";24690246]Asutaan maalla ja yleinen asenne on se et ei se niin tarkkaa kuin monta sinne autoon tungetaan.
Mutta siis käsitin et ei viittiny lähteä viemään erikseen kun tämä L:kin oli menossa viemään lapsia.[/QUOTE]

Onko oikeasti jossain yleisenä tuollainen asenne turvavöistä??? Huh!

Ei kai sillä väliä ole kuka vie, jos kaikki mahtuvat vöihin ja tunnet kuskin tervejärkiseksi.

[QUOTE="vieras";24690272]Onko oikeasti jossain yleisenä tuollainen asenne turvavöistä??? Huh!

Ei kai sillä väliä ole kuka vie, jos kaikki mahtuvat vöihin ja tunnet kuskin tervejärkiseksi.[/QUOTE]

No niinpä, mä oon aika nipo turvavöistä ja -istuimista (tai voiko niistä olla liian nipo?), oltiin vajaa kk sit kolarissa kiitos oikeinasennettujen istuinten ja vöiden ei kellekään käynyt kuinkaan vaikka auto meni lunastukseen.

• Tykkää
Reactions: Evakko

Yhteistyössä