Kaveri menee laivalle...näkeeks jostain....???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
silja line helsinki tukholma... nii näkeeks jostain hintoja ku siälä myydään guessin laukkuja halvemalla ...et mitä laukkuja siälä on ja hinnat??!!!! kiitti ihanaiset!!! :D

just olin ite juhannuksena päivä Tukholmassa-risteilyllä, eikä ne laukut sen halvempia siellä olleet. Guess on jenkkimerkki, joten Euroopan maissa ne on kaikissa saman hintaisia. Itse löysin Åhlensin tavaratalosta alelaukkuja, jotka olivat halvempia, mutta normaalihinnat olivat samat kuin meillä.
Silja Symphonylla katselin yhtä kirjekuorilaukkua, joka oli 4e kalliimpi kuin sama laukku Tampereella.

Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
just olin ite juhannuksena päivä Tukholmassa-risteilyllä, eikä ne laukut sen halvempia siellä olleet. Guess on jenkkimerkki, joten Euroopan maissa ne on kaikissa saman hintaisia. Itse löysin Åhlensin tavaratalosta alelaukkuja, jotka olivat halvempia, mutta normaalihinnat olivat samat kuin meillä.
Silja Symphonylla katselin yhtä kirjekuorilaukkua, joka oli 4e kalliimpi kuin sama laukku Tampereella.

Aijaa no sitte... mä oon luullu et ne on about puolet halvemmalla heh :D pitää antaa vaan karkkirahaa sitte :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:

Aijaa no sitte... mä oon luullu et ne on about puolet halvemmalla heh :D pitää antaa vaan karkkirahaa sitte :D

Juu ei, ihan yhtä ryöstöhinnat laivalla kuin täällä Suomen kamaralla :D Ja silti niitä vaan kerääntyy tonne kaappiin... :ashamed:

Yhteistyössä