H
harmaa
Vieras
silja line helsinki tukholma... nii näkeeks jostain hintoja ku siälä myydään guessin laukkuja halvemalla ...et mitä laukkuja siälä on ja hinnat??!!!! kiitti ihanaiset!!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Kyllä. Kaverisi näkee sitten kun on astunut laivaan. Mitään kaikenkattavaa kataloogia ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Kyllä. Kaverisi näkee sitten kun on astunut laivaan. Mitään kaikenkattavaa kataloogia ei ole.
voi harmi...mä luulin et netistä olis nähnyt ...dääm
Alkuperäinen kirjoittaja Piste iin päälle:Netissä on Siljan tax free kauppojen hinnastot. Sieltä vaan Siljan sivuilta penkomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.digipaper.fi/silja/27907/
jos tuolla on
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Mie ostin sieltä semmosen kivan olkalaukun jonka hinta oli muistaakseni 29?![]()
Auttaako tää yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:just olin ite juhannuksena päivä Tukholmassa-risteilyllä, eikä ne laukut sen halvempia siellä olleet. Guess on jenkkimerkki, joten Euroopan maissa ne on kaikissa saman hintaisia. Itse löysin Åhlensin tavaratalosta alelaukkuja, jotka olivat halvempia, mutta normaalihinnat olivat samat kuin meillä.
Silja Symphonylla katselin yhtä kirjekuorilaukkua, joka oli 4e kalliimpi kuin sama laukku Tampereella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:just olin ite juhannuksena päivä Tukholmassa-risteilyllä, eikä ne laukut sen halvempia siellä olleet. Guess on jenkkimerkki, joten Euroopan maissa ne on kaikissa saman hintaisia. Itse löysin Åhlensin tavaratalosta alelaukkuja, jotka olivat halvempia, mutta normaalihinnat olivat samat kuin meillä.
Silja Symphonylla katselin yhtä kirjekuorilaukkua, joka oli 4e kalliimpi kuin sama laukku Tampereella.
Aijaa no sitte... mä oon luullu et ne on about puolet halvemmalla hehpitää antaa vaan karkkirahaa sitte
![]()