A
arggghis
Vieras
Olisi kiva tavata tuttavaani kutsumalla hänet kahville tai käymällä kävelyllä hänen kanssaan. Mutta: kun kutsun hänet käymään, tulee automaattisesti ainahänen kaksivuotiaskin mukaan. Ja tapaaminen menee sitten lapsen merkeissä istuen lattialla leikkimässä jne. Tai jos menemme lenkille, on mukana hänen 8-vuotias, mikä taas ärsyttää minua koska haluaisin jutella "aikuisten" juttuja enkä halua että 8-v on kuuntelemassa.
Olen sanonut, että olisi kiva tavata kahdestaan,. mutta se ei mene perille jostain syystä. Minulla on kaksi lasta ja kaipaan ihan vaain aikuisseuraa välillä. Tuttavalla on täysjärkinen aviomies, joka on kykeneväinen hoitamaan lapsia - en tajua miksi niitä lapsia pitää aina raahata joka paikkaan mukaan...
Olen sanonut, että olisi kiva tavata kahdestaan,. mutta se ei mene perille jostain syystä. Minulla on kaksi lasta ja kaipaan ihan vaain aikuisseuraa välillä. Tuttavalla on täysjärkinen aviomies, joka on kykeneväinen hoitamaan lapsia - en tajua miksi niitä lapsia pitää aina raahata joka paikkaan mukaan...