Kaveri tupakoi ja on RASKAANA :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sääliksi käy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";25115150]Kaikista koomisinta tässä on vielä se että tämä kaveri väittää ettei siihen tupakkaan itsessään ole niin koukussa vaan siihen, että saa välillä käydä pihalla heiluttelemassa kättään.... :/ Luulisi silloin, että voisi kokeilla vaikka sitä inhalaattoria jos ei muuta.

Että pistää vihaksi![/QUOTE]

Tarjoudu kaveriksi sinne pihalle heiluttamaan käsiä - ilman tupakkaa. Katso onnistuuko :laugh:

[QUOTE="minki";25115311]Joo samaan oon kuullu vaikka kuinka monelta raskausaikana polttavalta. Mä haluan julki ne terveydenhoitajat tai lääkärit jotka tällaista paskaa puhuu, tutkittua tietoa asiasta tännepäin, kiitos. Luulenpa että tämä on syy millä halutaan edes vähän hyväksyntää tupakoinnille, kun muutenkin huono omatunto soimaa.[/QUOTE]

Samaa olen minäkin tällä palstalla joskus ehdottanut. Että joku joka oikeasti on saanut tuon neuvon että stressi olisi haitallisempaa kuin tupakka niin voi laittaa neuvolan nimen tähän. Niin voin olla sinne yhteydessä ylilääkäriin joka voi päivittää henkilökuntansa tiedot. Kukaan ei ole koskaan vaan uskaltanut vastata...

Toki tiedän että tupakoiva terveydenhoitaja vähättelee asiaa helpommin kuin tupakoimaton.

Champion, sustahan on kuva netissä, jossa olet lapsesi kanssa ja TODELLA lihava.... mikset sitten itse laihduttanut ennen lasten saamista, tiedäthän että lihavuuskin vaikuttaa sikiöön ja lapseen?

Alkuperäinen kirjoittaja ömmmm;25119833:
Champion, sustahan on kuva netissä, jossa olet lapsesi kanssa ja TODELLA lihava.... mikset sitten itse laihduttanut ennen lasten saamista, tiedäthän että lihavuuskin vaikuttaa sikiöön ja lapseen?

Sori, mutta ne solumyrkyt mitä tupakka muiden kauheiden myrkkyjen lisäksi sisältää, on eri luokkaa kuin lihavuuden tuomat ongelmat raskaudessa.

Tupakanpolttoa raskausaikana ei missään tapauksessa voi puolustella sillä etä nuo muutkin lihavia.

Kaksi aiempaa raskautta kun oli niin lopetin polttamisen kun seinään ja nyt oon muuten vaan ollut kohta vuoden polttamatta ja nyt raskaana 21+5.

Mun on pakko sanoa etten usko pätkääkään et omaa lastansa rakastaa jos ei voi lopettaa polttamista odotusajaksi. Tiedän ettei lopetus ole mitään helppoa mut mä en hyväksy itse mitään tekosyitä olla lopettamatta. Kamalaa katsoa kun odottavat äidit polttaa ja käy sääliksi vauvoja jotka on sellasille äideille suotu :( No onneksi itse voin sanoa hyvällä omalla tunnolla etten ole lapsiani myrkyttänyt!

Totta kai voi rakastaa! Lapsi ei kaikilla konkretisoidu odotusaikana vielä kunnolla, mutta syntymän jälkeen harva kykenisi lastaan vahingoittamaan. En puolustele raskausajan tupakointia ja kyllä se on lapsen kemiallista pahoinpitelyä, mutta ei se tee kenestäkään vielä läpeensä huonoa äitiä.

Yhteistyössä