A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
mulla on sekä amk-tutkinto että maisterin paperit. työskentelen johtotehtävissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
mulla on sekä amk-tutkinto että maisterin paperit. työskentelen johtotehtävissä.
no kamoon hei! laitsarit siivoo ja pesee pyykkiä. eikös me jokainen tehdä niitä hommia kotonakin, ilman mitään tutkintoja? ja sitten tyyppi hehkuttaa kuin olis tohtorinpapereita hakemassa, miten URAA vaerten on pakko tehdä uhrauksia...![]()
että oikein ura??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:no kamoon hei! laitsarit siivoo ja pesee pyykkiä. eikös me jokainen tehdä niitä hommia kotonakin, ilman mitään tutkintoja? ja sitten tyyppi hehkuttaa kuin olis tohtorinpapereita hakemassa, miten URAA vaerten on pakko tehdä uhrauksia...![]()
että oikein ura??
![]()
Jos ei ole tarkempaa tietoa asiasta, kannattais pitää matalaa profiilia. Esim. sairaalan vuodeosastot ja leikkausosastot ja monet muut kohteet vaativat laitoshuoltajalta paljon tietoa. Ei ole ihan pikkujuttu jos esim. sairaalabakteerit pääsisivät leviämään huonon siivouksen takia, puhumattakaan tarttuvista taudeista.
Voi tsiisus taas mitä sakkia täällä!!! :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
Ihme, että noinkin yksinkertainen ihminen on edennyt jopa johtotasolle asti :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
mä olen suorittanut ihan oikeita opintoja sillä aikaa kun tää kaveri on opiskellut rätin heiluttamista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
mä olen suorittanut ihan oikeita opintoja sillä aikaa kun tää kaveri on opiskellut rätin heiluttamista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a:Ap on oikeasti juuri ja juuri peruskoulun suorittanut. Yritti hakea amikseen opiskelemaan lähihoitajaksi, mutta ei päässyt. Päätti pyöräyttää muutaman lapsen Peran kanssa, jolla niin ikään koulut jäi kesken. Lapsia syntyi 3, nyt on neljäs tulossa.
Ikää lähemmäs 40, kotona ollut jo vuosia. Välillä ap on käynyt paikallisella grillillä töissä, mutta polvet eivät kestäneet työntekoa joten nyt on paperit vetämässä varhaiseläkkeelle. Istuu koneella lihis kädessään, nappiverkkarit ovat hieman kulahtaneet takamuksesta, pian pitäisi ostaa uudet. Vappuna ap ja Pera kävivät ostamassa lähi-Siwasta korin kaljaa ja lapsille puolen litran limun.
Ap on katkera elämälleen ja vanhalle luokkakaverilleen joka opiskelee laitoshuoltajaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja rrr:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja a:Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas:![]()
No johtotehtävissä olevat ovat aina jollain tasolla tosi vittumaisia tyyppejä.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:leikkaussalin siivooja (laitoshuoltaja) on yhtä tärkeä lenkki kuin kirurgi.