kaveri vähän hehkutti fb:ssa... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas: :whistle:

mulla on sekä amk-tutkinto että maisterin paperit. työskentelen johtotehtävissä.

Ihme, että noinkin yksinkertainen ihminen on edennyt jopa johtotasolle asti :/

no kamoon hei! laitsarit siivoo ja pesee pyykkiä. eikös me jokainen tehdä niitä hommia kotonakin, ilman mitään tutkintoja? ja sitten tyyppi hehkuttaa kuin olis tohtorinpapereita hakemassa, miten URAA vaerten on pakko tehdä uhrauksia... :laugh: :laugh: että oikein ura?? :D

niin.. itse opiskelen laikkariksi sairaalaan ja ei sitä leikkaussalia kyllä siivota samanlain ku kotona... mut ehkä kaikki ei vaan ymmärrä.. leikkaussalin siivooja (laitoshuoltaja) on yhtä tärkeä lenkki kuin kirurgi. ei ne siellä mitään voi leikata jos kukaan ei oo edellisen potilaan sotkuja siivonnu!!

Voi olet varmaan joku 15v tärkeilevä pikkulikka joka luulee itestään jotain supermallia maailmalle tms... tai toivottavasti olet, sitten ymmärrän tuon lapsellisuutesi ;)
Muuten alkaa hieman pelottamaan, että voiko nykypäivän aikuiset olla tuommosia :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
no kamoon hei! laitsarit siivoo ja pesee pyykkiä. eikös me jokainen tehdä niitä hommia kotonakin, ilman mitään tutkintoja? ja sitten tyyppi hehkuttaa kuin olis tohtorinpapereita hakemassa, miten URAA vaerten on pakko tehdä uhrauksia... :laugh: :laugh: että oikein ura?? :D

Jos ei ole tarkempaa tietoa asiasta, kannattais pitää matalaa profiilia. Esim. sairaalan vuodeosastot ja leikkausosastot ja monet muut kohteet vaativat laitoshuoltajalta paljon tietoa. Ei ole ihan pikkujuttu jos esim. sairaalabakteerit pääsisivät leviämään huonon siivouksen takia, puhumattakaan tarttuvista taudeista.

Voi tsiisus taas mitä sakkia täällä!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Just olin sanomassa samaa, kyllä sairaaloiden hygienia on kovasti laitoishuoltajien varassa. Harmi ettette ymmärrä arvostaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Kerros ap mitä kouluja itse oot käyny? Luultavasti tohtorin paperit kädessä :xmas: :whistle:

mulla on sekä amk-tutkinto että maisterin paperit. työskentelen johtotehtävissä.

mä olen suorittanut ihan oikeita opintoja sillä aikaa kun tää kaveri on opiskellut rätin heiluttamista.

mä olen suorittanut ihan oikeita opintoja sillä aikaa kun tää kaveri on opiskellut rätin heiluttamista.

hahaaha!:D
Vitsi nää murrosikäset provoiliat on söpöjä ;)

Kylläpä ap olet aika yksinkertainen! Laitoshuoltajan työ on todella arvokasta ja sairaalassa siivoaminen ei ole mitenkään verrattavissa kodin puhtauden pitoon. Täytyy kuule tietää paljon pesuaineista, pinnoista, ruokien säilytyksestä, ruokien lämpötiloista jne. Kaikki kunnia teille laitoshuoltajat!

Idari, miten voit väheksyä toisen kouluvalintaa. Ei ainakaan amk:ssa se opetuksen taso ole päätä hurmaava.

Ap on oikeasti juuri ja juuri peruskoulun suorittanut. Yritti hakea amikseen opiskelemaan lähihoitajaksi, mutta ei päässyt. Päätti pyöräyttää muutaman lapsen Peran kanssa, jolla niin ikään koulut jäi kesken. Lapsia syntyi 3, nyt on neljäs tulossa.

Ikää lähemmäs 40, kotona ollut jo vuosia. Välillä ap on käynyt paikallisella grillillä töissä, mutta polvet eivät kestäneet työntekoa joten nyt on paperit vetämässä varhaiseläkkeelle. Istuu koneella lihis kädessään, nappiverkkarit ovat hieman kulahtaneet takamuksesta, pian pitäisi ostaa uudet. Vappuna ap ja Pera kävivät ostamassa lähi-Siwasta korin kaljaa ja lapsille puolen litran limun.

Ap on katkera elämälleen ja vanhalle luokkakaverilleen joka opiskelee laitoshuoltajaksi.

Älä viitsi olla typerä. Luulisi tuolla koulutuksella älyävän, että laitoshuoltajan työ on tärkeää eikä sitä taatusti peruspälli osaa oikein tehdä, kun puhutaan esim. sairaalan siivoamisestakin.

No johtotehtävissä olevat ovat aina jollain tasolla tosi vittumaisia tyyppejä.

Täytyy nyt kommentoida tänne sen verran, et tutkinnon ja perheen yhdistäminen on rankkaa, oli ala mikä hyvänsä.
Ja tää ap vois miettii kaks kertaa kehuuko olevansa johtotehtävissä, kun ei ton enempää oo älyä asioista.
JA ap osotat tosi huonoa "ystävyyttä" jos ystävyys on kavereitten ammateista kiinni.
Toivottavasti laikkarit on jonain kauniina päivänä piiiiiitkässä lakossa ja sulle tulee tarve päästä sinne sairaalaan... Välttämättä et sitä apua saa, kun ei niitä paikkoja oo siivottu.
Ei se roskien kerääminen auta siellä sairaalassa.
Ja sen laikkarin on osattava ruokavaliot jne. Eli ei pelkästään sitä rättiä heiluteta.

Ap on oikeasti juuri ja juuri peruskoulun suorittanut. Yritti hakea amikseen opiskelemaan lähihoitajaksi, mutta ei päässyt. Päätti pyöräyttää muutaman lapsen Peran kanssa, jolla niin ikään koulut jäi kesken. Lapsia syntyi 3, nyt on neljäs tulossa.

Ikää lähemmäs 40, kotona ollut jo vuosia. Välillä ap on käynyt paikallisella grillillä töissä, mutta polvet eivät kestäneet työntekoa joten nyt on paperit vetämässä varhaiseläkkeelle. Istuu koneella lihis kädessään, nappiverkkarit ovat hieman kulahtaneet takamuksesta, pian pitäisi ostaa uudet. Vappuna ap ja Pera kävivät ostamassa lähi-Siwasta korin kaljaa ja lapsille puolen litran limun.

Ap on katkera elämälleen ja vanhalle luokkakaverilleen joka opiskelee laitoshuoltajaksi.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rrr:

No johtotehtävissä olevat ovat aina jollain tasolla tosi vittumaisia tyyppejä.

Ne on just niitä luusereita (siis usein) jotka tarvitsevat johtopaikkaa toteuttaakseen katkeria alemmuudentunteita.. Näitä juuri hakee sellaisiin ammatteihin...

Ja aivot ovat homeessa. Hahaa, täällä valmistohtori ja kunnioitan laitoshuoltajia. Ilman heitä hukkuisimme paskaan.

Voi että, kun oikein johtotehtävissä olet ja vieläpä maisteri, niin et kai tosiaan alennu pitämään fb:ssa kaverinasi jotain laitoshuoltajaa... On tainnut ap:lla hiukan pispis nousta päähän :-D Mun mielestäni ihmiset, jotka nostavat itsensä toisten yläpuolelle pelkän koulutuksen/ammatin perusteella, ovat naurettavia. Tai ehkä heillä on huono itsetunto, kun tarvitsee yrittää päteä jollain maisterinpapereilla...
Itse olen akateeminen, mutta mulle on aivan sama, ovatko mun ystäväni lääkäreitä, laitoshuoltajia, roskakuskeja vai kassaneitejä. Ystävyydessä merkitsevät enemmän ihan muut asiat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä