Kaverilla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ole provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22878845:
Oma huone tai poikakaverin oma huone vanhempien ollessa kotona ei todellakaan ollut top 10 listalla, kun seksiä harrastettiin.

Ei ollut ei, sitä vastoin porukoiden sänky, tai ruokapöytä-parka, oli ahkerassa käytössä aina kun porukat olivat poissa :D

No tyttäreni täytti syksyllä 16v ja seurustelee nyt pojan kanssa, joka täyttää keväällä 18v. Heillä siis 1,5v ikäeroa, ovat lukiossa molemmat, toinen 1. ja toinen 2. luokilla. Ja kyllä, minä annan heidän olla yötä täällä tai pojan kotona. Ja ihan vaan siksi, että hitto sentään, mielummin harkitusti ovat yhdessä kun pikaisella ( ja ajattelematattomasti = ilman ehkäisyä ) vaikka koulun vessassa.
Ei edes 80 luvulla minun nuoruudessa yökyläilyn kieltäminen estänyt seksitouhuja niiiltä 16-18v jotka sitä halusivat. Miksi sitten nyt estäisi..

[QUOTE="jeh";22881177]Ootko tosissas :o
Itse olen 15-vuotiaana menettänyt neitsyyteni ja äidin kanssa olen 16 vuotiaana hankkinu pillerit..
niin ja nyt olen 19-vuotias ja mieheni on 39 : )[/QUOTE]

No minusta sinun tilanteesi ei ole oikein, sen sijaan 16 v. ja 18v. seurustelu on ok ja normaalia(mistä ap:n jutussa oli kyse)

Yhteistyössä