Kaverin avokki löi koiraani nyrkillä päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt te alatte pitää minua provona, mutta heillä itsellään on oma koira.
Ei sen miehen valinta, vaan kaverilla oli koira jo ennen seurustelun alkamista.

En ole vielä ehtinyt jututtaa kaveria, mutta pelkäänpä pahoin, että kotona mennään samoilla meiningeillä.

Oikeastiko on oikeutettu rikosilmoitukseen siitä, että toinen tömäyttää kerran nyrkillä koiraa?

Todellakin olet oikeutettu tekemään rikosilmoituksen, tekisin myös eläinsuojeluilmoituksen heidän koirastaan jotta tarkistaisivat, koiran olot, kyllä hakatun koiran käytöksen huomaa. :( Mistä helvetistä tollaisia äijiä löytyykin, saunan taakse prkl :mad:

Miksi kaikki itkee jotain että "lentäisi niskaperseotteella pellolle" kun tämä kyseinen tapahtuma on kaiketi tapahtunut ulkona? Ja kyllä niitä rakkeja pitää katsoa miten hyppii, itsekin olisin varmaan potkaissut mokomaa kirppukasaa. Toivottavasti oppi olemaan hyppimättä ihmisiä päin!

[QUOTE="hmm";27025672]Miksi kaikki itkee jotain että "lentäisi niskaperseotteella pellolle" kun tämä kyseinen tapahtuma on kaiketi tapahtunut ulkona? Ja kyllä niitä rakkeja pitää katsoa miten hyppii, itsekin olisin varmaan potkaissut mokomaa kirppukasaa. Toivottavasti oppi olemaan hyppimättä ihmisiä päin![/QUOTE]

syö pääsi.

• Tykkää
Reactions: Irski ja jalmir
[QUOTE="hmm";27025672]Miksi kaikki itkee jotain että "lentäisi niskaperseotteella pellolle" kun tämä kyseinen tapahtuma on kaiketi tapahtunut ulkona? Ja kyllä niitä rakkeja pitää katsoa miten hyppii, itsekin olisin varmaan potkaissut mokomaa kirppukasaa. Toivottavasti oppi olemaan hyppimättä ihmisiä päin![/QUOTE]

Näistä vastauksista valitettavasti paistaa läpi kuinka hirviö ihminen osaa olla. Ja miettikää, nää hirviöt on niitä naapurin pirjoja ja matteja, jotka tekee seinien sisällä ties mitä puolustuskyvyttömille eläimille ja lapsille kun muut ei ole näkemässä.

Tervetuloa potkimaan meidän koiria. :laugh:
Vois olla ettei sun jalasta jäis paljoa jäljelle...:xmas:

Kyllähän tommoset pelkurit aina pikkukoiria ja pentukoiria käy lyömässä tai potkimassa, mutta mitä jos vähän isompaa koiraa??? Eeeihh..tietenkään kun siinä voisi itse saada jo "takaisin"...mutta edelleen tervetuloa meille kokeilemaan, jos on jotain antipatioita koiria kohtaan, kirjoitetaan ensin vastuu vapautus paperi mulle ja sitten pääsee painimaan.:popcorn:

Eiköhän isompikin rakki tipahda siihe, kun antaa sen kunnolla maistaa monoa. Niiden kuonothan tunnetusti on herkkiä paikkoja. Se, että puolustautuu piskejä vastaan tekee muuten eläintenvihaajan ja lastenhakkaajan? Luulenpa, että puoletkaan teistä "eläinrakkaista" ei kuitenkaa ole kasvissyöjä. Joten mikä oikeuttaa esim syömään lehmää, mutta ei potkimaan päälle käyvää piskiä, saati syömään koiria? Niin, ajatelkaa jossain maissa syödään mokomia kuolaaviapaskiaisia! VOI EI!!! Juuri tällaiset tekopyhät ovat kaikista pahimpia lasten- ja eläintenhakkaajia.

[QUOTE="hmm";27025854]Eiköhän isompikin rakki tipahda siihe, kun antaa sen kunnolla maistaa monoa. Niiden kuonothan tunnetusti on herkkiä paikkoja. Se, että puolustautuu piskejä vastaan tekee muuten eläintenvihaajan ja lastenhakkaajan? Luulenpa, että puoletkaan teistä "eläinrakkaista" ei kuitenkaa ole kasvissyöjä. Joten mikä oikeuttaa esim syömään lehmää, mutta ei potkimaan päälle käyvää piskiä, saati syömään koiria? Niin, ajatelkaa jossain maissa syödään mokomia kuolaaviapaskiaisia! VOI EI!!! Juuri tällaiset tekopyhät ovat kaikista pahimpia lasten- ja eläintenhakkaajia.[/QUOTE]

Innokasta pentukoiraa vastaan nyt tuskin tarvitsee henkensä kaupalla puolustautua. En tiedä oletko ällöttävä vai naurettava, vai vähän molempia.

[QUOTE="hmm";27025854]Eiköhän isompikin rakki tipahda siihe, kun antaa sen kunnolla maistaa monoa. Niiden kuonothan tunnetusti on herkkiä paikkoja. Se, että puolustautuu piskejä vastaan tekee muuten eläintenvihaajan ja lastenhakkaajan? Luulenpa, että puoletkaan teistä "eläinrakkaista" ei kuitenkaa ole kasvissyöjä. Joten mikä oikeuttaa esim syömään lehmää, mutta ei potkimaan päälle käyvää piskiä, saati syömään koiria? Niin, ajatelkaa jossain maissa syödään mokomia kuolaaviapaskiaisia! VOI EI!!! Juuri tällaiset tekopyhät ovat kaikista pahimpia lasten- ja eläintenhakkaajia.[/QUOTE]

Ei kovin täysillä käyvä ihminen tunne tarvetta puolustautua pentukoiraa vastaan. Itse syön kyllä lehmää mutten mene niiden aitaukseen ja potki niitä.

Olen lopettanut iltamässäilyn kokonaa. Sokeria käytän mahdollisimman vähän. Herkkujen syöntiä olen vähentänyt radikaalisti. Syön kohtuudella.

Käyn lenkillä päivittäin, yhden päivän viikossa pidän vapaata. Lenkki reipastahtinen ja sisältää välillä hölkkääkin. Lenkin kesto 1h-1,5h.

Voiko tällä hoikistua? :)

[QUOTE="vieras";27025867]Innokasta pentukoiraa vastaan nyt tuskin tarvitsee henkensä kaupalla puolustautua. En tiedä oletko ällöttävä vai naurettava, vai vähän molempia.[/QUOTE]

Sen, minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Mä olisin soittanut poliisit samantien!
Miten sä annoit sen lähteä noin vain jos se löi nyrkillä pentua?

Onko koira varmasti kunnossa?

Soittaisin poliisit vaikka jälkikäteen, käyttäisin eläinlääkärillä, jossa vaatisin kuvaamaan pään ja lähettäisin sille idiootille sen muutaman tonnin laskun!!

Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;27025892:
Ei kovin täysillä käyvä ihminen tunne tarvetta puolustautua pentukoiraa vastaan. Itse syön kyllä lehmää mutten mene niiden aitaukseen ja potki niitä.

Niin, eli pienempi paha kun "vain" syöt lehmää? Et varmaan itse pystyisi tappamaan ja teurastamaan lehmää, nylkemään? Joten jonkun kapisen pikkurakin monottaminen muiden eläinten kohteluun on mitätöntä! Kannat oman kortesi kekoon lihan menekissä, mikä aiheuttaa mm. ilmastonmuutoksia. eläinten epäinhimmilistä kohtelua, tehotuotantoa ymsyms. Joten miten kehtaatte itkeä jos piskiä potkaisee opetusmielessä vähän kuonoon? Eläimiä ne rakit on missä muutkin, jotka kaikki teidän kaltaiset tekopyhät löytävät lautaseltaan.

[QUOTE="hmm";27025936]Niin, eli pienempi paha kun "vain" syöt lehmää? Et varmaan itse pystyisi tappamaan ja teurastamaan lehmää, nylkemään? Joten jonkun kapisen pikkurakin monottaminen muiden eläinten kohteluun on mitätöntä! Kannat oman kortesi kekoon lihan menekissä, mikä aiheuttaa mm. ilmastonmuutoksia. eläinten epäinhimmilistä kohtelua, tehotuotantoa ymsyms. Joten miten kehtaatte itkeä jos piskiä potkaisee opetusmielessä vähän kuonoon? Eläimiä ne rakit on missä muutkin, jotka kaikki teidän kaltaiset tekopyhät löytävät lautaseltaan.[/QUOTE]

Tämän vuoksi inhoan viherpiipertäjiä.
Vain 2% heistä on aidosti fiksuja ihmisiä, loput on näitä samanlaisia typeriä meuhkaavia idiootteja.

[QUOTE="hmm";27025936]Niin, eli pienempi paha kun "vain" syöt lehmää? Et varmaan itse pystyisi tappamaan ja teurastamaan lehmää, nylkemään? Joten jonkun kapisen pikkurakin monottaminen muiden eläinten kohteluun on mitätöntä! Kannat oman kortesi kekoon lihan menekissä, mikä aiheuttaa mm. ilmastonmuutoksia. eläinten epäinhimmilistä kohtelua, tehotuotantoa ymsyms. Joten miten kehtaatte itkeä jos piskiä potkaisee opetusmielessä vähän kuonoon? Eläimiä ne rakit on missä muutkin, jotka kaikki teidän kaltaiset tekopyhät löytävät lautaseltaan.[/QUOTE]

sairasta. että koska joku syö esim. eettisesti kasvatettua ja asianmukaisesti lopetettua lehmää, niin saa sitten myös potkia pentukoiria päähän? surulliseksi tää tekee, ihmisen pahuus.

En söisi mitään eläintä mikä on lemmikkini. Miten ilmastonmuutos ja eläinrääkkäys liittyy toisiinsa? :D naurettavaa. Kannattaisi kipitellä sinne peilin eteen ja vilkaista kukas se tarvii sen potkun kuonoonsa, niin ihan opetusmielessä ;)

Hahha missä on eettisesti kasvatettua lihaa?? Katsokaapa rakkaat tädit sikaloiden oloja. Niistä on eettisyys kaukana, ja teurasmatkan ja itse teurastuksessa eläin kärsii huomattavan paljon kipuja kun pitäisi. Ota ne vaaleanpunaiset lasit poist päästä! Näistä oli Animalian julkaisemia kuvia katukuvassa, mutta tuollaisten tekopyhien takia ne vedettiin pois, kun silmä ei kestä totuutta. Näinkin tuossa todella vastenmielisen päivityksen "Koirat tiputettiin parvekkeelta- ai mitä sikoja miten kehtaa nirri pois tollasilta!!!" toinen samalta henkilöltä "aah ku makkara on hyvää!" Oksettavaa kaksinaamaisuutta, minkä takia inhoan teidänlaisia.

[QUOTE="vieras";27024716]No kannattaisko sulkea se koira vaikka toiseen huoneeseen, kun tulee sellaisia vieraita, jotka ei koiran hyppimistä kestä? Tai laittaa koira kiinni?

Munkin kaverillani on ylipirteä koira, joka laitetaan toiseen huoneeseen kun tulee vieraita. Ihan sen takia, ettei vieraiden tarvitse kärsiä tottelemattomasta koirasta. Kunhan koira kasvaa ja koulutetaan, niin saa sitten olla paikalla, mutta ei vieraiden tehtävä ole osallistua koiran koulutukseen minkään jalan koukistuksilla ja muilla.[/QUOTE]

Peesi. Kyllä koiranomistajan pitää pitää huoli ettei vieraiden päälle hypitä. Niin mun tuttavapiirissä toimitaan

Voi luoja. Juuri kuten joku sanoi, tuollaiset ihmiset on aika herkkiä käymään varmasti ihmistenkin päälle. Olisit VARMASTI heitänyt tyypin ulos ja sanonut että painu helvettiin perkeleen hullu.

jopas törkeä vieras, ei muitten koiria mennä hutkiin, alas voi pukata koiran tuomosessa tilanteessa. ja ei ois tervetullu meille enää moisen jälkeen.

kaverilta kannattais kysellä miten mies kohtele sen koiraa.. ei vaikuta kovinkaan eläin rakkaalta jos pentukoiraa lyö

Yhteistyössä