Kaverin avokki löi koiraani nyrkillä päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27024688]No tämä ei ole kyllä samaa asiaa nähnytkään! :D Joo, jos sinä rinnastat lapsesi koiraan niin siitä vaan, mutta itse kyllä pidän ihmislasta hieman eri asiana kuin eläintä :)[/QUOTE]

Lapsi tuntee ja eläin tuntee.
Lapsia nostetaan jalustalle,mutta koiria tai muita eläimiä saa hutkia miten sattuu?

Koiranpentu tuntee ihan yhtä samalla lailla,kunin muutkin elävät olennot,
joten tuo ei ole ollut mitenkään suotavaa eläintä kohtaan!

Lapsi tuntee ja eläin tuntee.
Lapsia nostetaan jalustalle,mutta koiria tai muita eläimiä saa hutkia miten sattuu?

Koiranpentu tuntee ihan yhtä samalla lailla,kunin muutkin elävät olennot,
joten tuo ei ole ollut mitenkään suotavaa eläintä kohtaan!

No miten helketissä se tuntoaisti tähän liittyy? Tunteehan ötökätkin, niillä on oikein tuntosarvet sitä varten, silti niitä liiskataan ihan surutta! Siinä vaiheessa kun koira puhuu, tekee tarpeensa vessaan, syö ruokapöydässä haarukalla ja veitsellä ja oppii lukemaan ja laskemaan sekä hankkimaan itselleen ammatin, niin voidaan alkaa puhua ihmisestä ja koirasta samassa aiheyhteydessä. :)

Täällähän oli puhetta myös koiranpennun lyöminen vs.8-veen kiduttaminen hengiltä...?
Molemmat tuntee,ok?

[QUOTE="vieras";27026279]No miten helketissä se tuntoaisti tähän liittyy? Tunteehan ötökätkin, niillä on oikein tuntosarvet sitä varten, silti niitä liiskataan ihan surutta! Siinä vaiheessa kun koira puhuu, tekee tarpeensa vessaan, syö ruokapöydässä haarukalla ja veitsellä ja oppii lukemaan ja laskemaan sekä hankkimaan itselleen ammatin, niin voidaan alkaa puhua ihmisestä ja koirasta samassa aiheyhteydessä. :)[/QUOTE]

no niin, nyt mentiin sitten tähän eläimen syömiseen, mitähän vielä?? muistakaa nyt että omenillakin on tunteet, sopii syödä vasta, kun ne on itse päättäneet pudota maahan, ja silloinkin pyytää lupa!![QUOTE="hmm";27025936]Niin, eli pienempi paha kun "vain" syöt lehmää? Et varmaan itse pystyisi tappamaan ja teurastamaan lehmää, nylkemään? Joten jonkun kapisen pikkurakin monottaminen muiden eläinten kohteluun on mitätöntä! Kannat oman kortesi kekoon lihan menekissä, mikä aiheuttaa mm. ilmastonmuutoksia. eläinten epäinhimmilistä kohtelua, tehotuotantoa ymsyms. Joten miten kehtaatte itkeä jos piskiä potkaisee opetusmielessä vähän kuonoon? Eläimiä ne rakit on missä muutkin, jotka kaikki teidän kaltaiset tekopyhät löytävät lautaseltaan.[/QUOTE]

no aika paskamainen äijä joo :/
ite inhoon kun koirat hyppii mun tai varsinkin mun lasten päälle. yritän niitä sitten aina työnnellä pois ja toivoa että omistajat laittavat koiransa kuriin.
lyödä ei tietenkään koskaan ketään saa.

Kaverin olisin samantien ottanut puhutteluun, luultavasti haukkunut miehen hulluksi.
Ja olisin soittanut sitten poliisille.
Minun eläimiä ei nimittäin kukaan pahoinpitele, olkoot kuka vaan!

Minä tykkään eläimistä, enkä halua, että mitään eläintä kohdellaan huonosti. Kaikkeen en voi kuitenkaan vaikuttaa, vaikka haluaisinkin.

Koiraa ei koskaan kouluteta lyömällä eikä potkimalla. Itsepuolustus jotain hyökkäävää koiraa vastaan eri juttu, mutta siitähän ei nyt ollutkaan kyse.

[QUOTE="hmm";27025744]syön koirasi ;)[/QUOTE]

Itselläni ei ole koiraa eikä muitakaan elikoita, mutta aina jaksaa ihmetyttää, miten voidaan suhtautuaa vihamielisesti olentoon, joka on täysin ihmisen kehittämä ja TÄYSIN ihmisen hyödykkeenä ja armoilla. Koira on kuitenkin todella viisas eläin ja sillä on verissä ja tarpeena olla ihmisen lähellä.

Mulla on vahvasti sellainen tuntuma, että koiriin vihamielisesti suhtautuvat, ovat henkisesti hieman rappeutuneita. Normaalin, fiksun, terveen ja hyvällä itsetunnolla varustautuneen ihmislajin edustajan ei ole tarvis kiukutella nelijalkaisille.

• Tykkää
Reactions: Irski
ja vaikka mä sitä lehmää syönkin, en mä tunne mitään ylemmyyttä tai vihaa lehmiä kohtaan. Päin vastoin, kunnioitan ja olen kiitollinen ruuasta. Juuri tämmönen ihmisen kohtuuttomuus, julmuus ja jumalana itseään pitäminen on se mikä tätä ihmiskuntaa tuhoaa lujaa vauhtia.

Jos itse tai mun muksu joskus katoaa metsään, todella toivon että on vielä koiria jotka jäljittävät kadonneita.

[QUOTE="Vieras";27026057]Kyllä,Kabanossin nauttiminen ja pentukoiran hakkaaminen on täysin sama asia.[/QUOTE]

niin no, kyllähän se kabanossin syöminen on pahempi juttu.

Vie koira eläinlääkärin tarkastukseen ja ilmoita tyypille, että hän maksaa laskun. Jos koira selviää säikähdyksellä, jättäisin asian siihen (tietenkään en olisi enää tekemisissä tuollaisen hullun kanssa) mutta jos koiralle tulisi vammoja, pieniäkin, niin ilmoittaisin ehdottomasti poliisille ja tekisin eläinsuojeluilmoituksen.

Yhteistyössä