Kaverina kylän pahin juoruakka....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
Olen tavallaan inhottavassa tilanteessa kaverini kanssa.. En muista miten alunperin tutustuimme, mutta lapsemme ovat ystäviä samoin miehemme, ja kaiken lisäksi vielä minun mieheni on ollut (ja tulee tulevaisuudessakin olemaan) töissä heillä jonkin aikaa eli siispä minun on periaatteessa "pakko" olla kaveria naisen kanssa.
Mutta mutta.. nainen on pahimman luokan juoruaja, joka lavertelee ja arvostelee (aina negatiiviseen sävyyn) muiden kyläläisten elämää ja tapoja ja lapsia jne jne. On polttanut sillat jo monen kanssa ja tiedän monen häntä inhoavan tai ainakin karttelevan!
Kun olemme tekemisissä, tämä nainen puhuu KOKOAJAN enkä itse saa suunvuoroa ollenkaan. Ja hän puhuu kaikkien tuntemiensa ihmisten henk.koht. asiat vaikkei ne minua kiinnostaisi tai edes en tuntisi koko ihmisiä. Toisaalta hyvä, että hän puhuu koska en todellakaan haluaisi itse edes puhua hänelle mistään henkilökohtaisista asioistani, ties kellä hän niitä sitten laulaa ivallisesti!! :(

Tiedän, ettei minun tarvitse olla kaveria vaan sen takia, että niin kuuluisi tehdä... mutta silti varmaankin tämä sama tilanne jatkuu ja jatkuu..
Olen yrittänyt pitää "hajurakoa" kaveriin tarkoituksella, ihan vaan pakolliset tapaamiset ja kyläilyt. Aina jaksaa ärsyttää hänen tapansa ruotia toisten asioita ja etsiä niitä negatiivisia puolia kaikista!!