kaverini halusi ja saikin ex-poikakaverini itselleen yhdeksi yöksi.. Pistäisinkö välit kaveriini poikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiris

Vieras
Hän teki sen näköjään siinä mielessä että kyllä mäkin voin saada saman miehen kuin sinäkin... Kun heti asian tapahduttua soitti minulle innoissaan asiasta! Uskomaton tyyppi!! Ei tekisi mieli olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää.

Ja olin jättänyt tämän ex-poikakaverini jo 6kk aiemmin, enkä missään tapauksessa olisi huolinut takaisin. Eikä meillä ollut mikään pitkä ja vakava juttu. Ja nykyään mulla on vakava suhde menoillaan, eli en ole mustis siitä että kaverini sai exältäni. Mutta tuo kaverini käytös vaan jaksaa hämmästyttää ja ärsyttää...

Tonkiiko kaverisi myös sun jätteitäsi, syö ruoantähteesi ja ottaa pois heittämäsi vaatteet käyttöön? :snotty:

En mä oikein tiedä, osaisinko arvostaa sellaista kaveria, jolle kelpaa mun jämät ja joka vielä innoissaan siitä mulle raportoi :| . En mäkään ottaisi kavereiden ylijäämämiehiä, saatikka leuhkisi sillä.

nää on näitä "kavereita"..eikä varmasti jää viimeseks tempaukseks tuolta tyypiltä..
kohta varmaan yrittää myös nykyistä miestäsi,todistaakseen taas jotain..
tästä ei voi kuin päätellä,että "kaverisi" on kateellinen jossain määrin sulle..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sä vähän taidat sitä exää pitää vielä "omaisuutenasi", ei sulla muuten olisi syytä ollla mustis.

No onko se mustis?

Vai periaatteen nainen, kuten minäkin, eli kavereiden entisiin, nykyisiin ja tuleviin miehiin ei kosketa, koska meressä on paljon muitakin kaloja :)

No siis exäänsä ei voi omistaa ja hänen kanssaan saa olla kuka vain. Mutta tosiaan tuo sun ystäväsi raportointi antaa sellaisen kuvan, että tuo miehen saaminen oli oikein tavoite ja sun pitää saada tietää, että ovat nusaisseet. Miksi hän sitä sulle alkaa raportoimaan...

Niin? Miksi ei sais olla innoissaan ja tarkoittaako innoissaan oleminen leuhkimista? Ei hyvää päivää sentään. Olettepa ilmeisesti hyviä kavereita, koska halual laittaa välit poikki jonku panon takia joka ei sulle edes kuulu periaatteessa millään tavalla.

no en kyllä oikein ymmärrä tota et piti heti soittaa ja ilmoittaa että sain muuten minäkin. mutta muuten on ihan sama kenen kaa kaveri touhuu. ite en kyllä tekis niin mutta joillekin kelpaa mitä vaan. :D

En ymmärrä miksi pitäs pistää välit poikki.

Exäs se on ja kaveris tais tykätä mitä sitten saikin viime yönä. Kai jos te ootta hyviäkin kavereita niin halusi onnestaan kertoa?

Mä en oo koskaan ymmärtäny miksi niiden exien kaa ei muka vois olla? Hitto exiähän ne on ja kuka nyt voi sille mitään jos veri vetää jonkun kaverin vanhaa heilaa kohti. tunteilleen harvoin mitään voi ja joskus ihan pikanen lähempi tuttavuus sinkkuna saattaa olla hauskaa.

Mä olen antanut isompiakin asioita ystävilleni anteeksi. Mikäpä syy nyt joku mies, varsinkin jos se on ENTINEN mies, on antaa pilata ystävyys suhde?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kyllä sä vähän taidat sitä exää pitää vielä "omaisuutenasi", ei sulla muuten olisi syytä ollla mustis.

No onko se mustis?

Vai periaatteen nainen, kuten minäkin, eli kavereiden entisiin, nykyisiin ja tuleviin miehiin ei kosketa, koska meressä on paljon muitakin kaloja :)

kyllä se näin on!

Vapaata riistaa olivat. Eli oma oli kaverisi ja exäsi asia..mutta itse en ole koskaan likkakavereiden entisten kaa ole heilastellut enkä heilastelisi. Jotenkin mun ystäväpiirissä kukaan ei tekisi niin...sanaton sopimus..? Eikä ole tehnyt. Tosin taidetaan kaikki nykysin olla naimisissa :)

Muoks. niin en laittasi kaveriini välejä kuitenkaan poikki

No onko se mustis?

No jos entiseen koskee niin mitä sitten. Ei kai sille mitään voi jos kolahtaa vaikka kuinka olisi kaverin entinen. Mutta en taida olla sitten periaatteen nainen, kun voisin ymmärtää jos noin kävisi.

Mun systeri alkoi seurustella mun entisen kihlatun kanssa. Poikkihan niillä meni niinkuin ennustinkin (siskoni on "hieman" lyhyempi pinnainen kuin minä ) ja serkkuni alkoi seurustelemaan entisen poikaystäväni kanssa melkein heti eromme jälkeen, ovat nykyään kihloissa ja heillä on yksi lapsi.
Mitäs sitten? Jos tykkää niin tykkää ja hyvä niin.
Hyvä jos serkun kanssa menee hyvin kun meillä ei synkannut, en mä ole toisten onnesta kateellinen enkä omista exiäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mun systeri alkoi seurustella mun entisen kihlatun kanssa. Poikkihan niillä meni niinkuin ennustinkin (siskoni on "hieman" lyhyempi pinnainen kuin minä ) ja serkkuni alkoi seurustelemaan entisen poikaystäväni kanssa melkein heti eromme jälkeen.

Piiri pieni pyörii :o

Asutteko pikkupaikkakunnalla? Tuo kuulostaa mun korvaan todella oudolta. *muoks* paitsi jos ollaan yläasteella :)

Mun systeri alkoi seurustella mun entisen kihlatun kanssa. Poikkihan niillä meni niinkuin ennustinkin (siskoni on "hieman" lyhyempi pinnainen kuin minä ) ja serkkuni alkoi seurustelemaan entisen poikaystäväni kanssa melkein heti eromme jälkeen.

Asutteko pikkupaikkakunnalla? Tuo kuulostaa mun korvaan todella oudolta. *muoks* paitsi jos ollaan yläasteella :)

mun miehen kaverit harrastaa samaa. kaikki touhunu joskus kaikkien kaa. montakin kertaa. omituista todellakin. onneks oon ite ulkopuolinen siinä mielessä. :D

Jos sä jonkun miehen olet kerran jättänyt, niin ei sulla ole sen jälkeen valtuuksia kiinnostua siitä kenen kanssa hän harrastaa seksiä! Kaverisi toiminnassa ei mielestäni vikaa.

Vanhastaan tuttu ja hyväksi todettu? Saa kai sitä jos haluaa.

No ei tää nyt ihan pienimmästä päästä tää kaupunki oo, mutta jokainen tekee niinkuin tykkää. Siskolle nauroin paskasest ku tuli kertomaan että erosivat, tiesin sen tosiaankin jo kun kertoi että seurustelevat että siitä ei mitään tuu. Mutta serkku on kai onnellinen exän kaa ja mikäs siinä. Hyvä että on löytäny mukavan kumppanin. Kyllähän niillä oli jonkin verran sama kaveripiirikin, ettei se nyt niin ihme ole.