R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No ei tää nyt ihan pienimmästä päästä tää kaupunki oo, mutta jokainen tekee niinkuin tykkää. Siskolle nauroin paskasest ku tuli kertomaan että erosivat, tiesin sen tosiaankin jo kun kertoi että seurustelevat että siitä ei mitään tuu. Mutta serkku on kai onnellinen exän kaa ja mikäs siinä. Hyvä että on löytäny mukavan kumppanin. Kyllähän niillä oli jonkin verran sama kaveripiirikin, ettei se nyt niin ihme ole.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mun systeri alkoi seurustella mun entisen kihlatun kanssa. Poikkihan niillä meni niinkuin ennustinkin (siskoni on "hieman" lyhyempi pinnainen kuin minä ) ja serkkuni alkoi seurustelemaan entisen poikaystäväni kanssa melkein heti eromme jälkeen.
Mitäs sitten? Jos tykkää niin tykkää ja hyvä niin.
Piiri pieni pyörii![]()
Asutteko pikkupaikkakunnalla? Tuo kuulostaa mun korvaan todella oudolta. *muoks* paitsi jos ollaan yläasteella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitä sitten jos toinen löytää onnensa siitä lähipiiristä, tai sanotaanko sitten vaikka sisäpiiristä?
Mikä siinä on niin kamalaa jos joku alkaa seurustella sun exän kanssa? Ettekö te kestä katsoa että ystävänne löytää onnen kun se onni on joku jonka kanssa tekin olette ehkä olleet onnellisia?
Tulee mieleen meidän 2v jonka mielestä kaikki on vaan hänen.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kaverillasi huono itsetunto?
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.
Jää ehkä sun varjoon,tai ainkin tuntee jäävänsä.
Mutta joo,kannatta ehkä katsoa tuota asiaa sit monelta kantilta.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin??ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin??ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin??ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?
No en mä ainakaan haluis mitään puheluita että "hei mä panin sun exää pointsit mulle" mutta siis mä olen päässy yli mun existä enkä mä sille minkään voi jos ne ihastuu tai rakastuu tms mun tuttuihin ihmisiin, en mä voi niille alkaa kiukkuun et "et sä voi tykkää siitä kun se on mulle tuttu".
Kivahan se on jo kaks toisilleen sopivaa ihmistä oikeesti löytää toisensa ja alkaa seurustella yms.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin??ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?
No en mä ainakaan haluis mitään puheluita että "hei mä panin sun exää pointsit mulle" mutta siis mä olen päässy yli mun existä enkä mä sille minkään voi jos ne ihastuu tai rakastuu tms mun tuttuihin ihmisiin, en mä voi niille alkaa kiukkuun et "et sä voi tykkää siitä kun se on mulle tuttu".
Kivahan se on jo kaks toisilleen sopivaa ihmistä oikeesti löytää toisensa ja alkaa seurustella yms.
mä käsitin että ap nimenomaan ei tykännyt siitä puhelusta. ja sitä paitsi.. jos joku kaveri on sellainen että kierrattää kaikki exät (kuten yks kaveri aikanaan teini-iässä) niin kyllähän se jo alkaa ärsyttämään vaikkei niistä ukoista enää välittäiskään.
Joo, no hänellä todellakin on huono itsetunto ja sanoo aina kadullakin koko ajan että tuo jätkä katsoi sua jne... Ja haluis olla hoikempi jne, kuten minä. Mutta minusta oli loukkaavaa että hän minun selkäni takana käyttää minun "jätteitä" eli miehiä. Minun mielestä toisten nykyisiä tai menneitä miehiä ei käytetä, koska meressä riittää muitakin kaloja.Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kaverillasi huono itsetunto?
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.
Jää ehkä sun varjoon,tai ainkin tuntee jäävänsä.
Mutta joo,kannatta ehkä katsoa tuota asiaa sit monelta kantilta.
Voi tosiaan olla...
Epätäydellisetkin ihmiset tarvitsee kavereita ja usein enemmän kuin täydelliset... Ei ehkä kannata ihan noin pienestä yhteydenpitoa keneenkään lopettaa.