kaverini halusi ja saikin ex-poikakaverini itselleen yhdeksi yöksi.. Pistäisinkö välit kaveriini poikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No ei tää nyt ihan pienimmästä päästä tää kaupunki oo, mutta jokainen tekee niinkuin tykkää. Siskolle nauroin paskasest ku tuli kertomaan että erosivat, tiesin sen tosiaankin jo kun kertoi että seurustelevat että siitä ei mitään tuu. Mutta serkku on kai onnellinen exän kaa ja mikäs siinä. Hyvä että on löytäny mukavan kumppanin. Kyllähän niillä oli jonkin verran sama kaveripiirikin, ettei se nyt niin ihme ole.

Haa.
Minä ja ystävät ollaan taas aina pariuduttu kaveripiirin ulkopuolelta olevien kundien kanssa, eli ehkä siinä selitys sille miksei tuollaista ole ollut :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun systeri alkoi seurustella mun entisen kihlatun kanssa. Poikkihan niillä meni niinkuin ennustinkin (siskoni on "hieman" lyhyempi pinnainen kuin minä ) ja serkkuni alkoi seurustelemaan entisen poikaystäväni kanssa melkein heti eromme jälkeen.
Mitäs sitten? Jos tykkää niin tykkää ja hyvä niin.

Piiri pieni pyörii :o

Asutteko pikkupaikkakunnalla? Tuo kuulostaa mun korvaan todella oudolta. *muoks* paitsi jos ollaan yläasteella :)

Mitä sitten jos toinen löytää onnensa siitä lähipiiristä, tai sanotaanko sitten vaikka sisäpiiristä?
Mikä siinä on niin kamalaa jos joku alkaa seurustella sun exän kanssa? Ettekö te kestä katsoa että ystävänne löytää onnen kun se onni on joku jonka kanssa tekin olette ehkä olleet onnellisia?
Tulee mieleen meidän 2v jonka mielestä kaikki on vaan hänen.

Kaverillasi huono itsetunto?
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.
Jää ehkä sun varjoon,tai ainkin tuntee jäävänsä.

Mutta joo,kannatta ehkä katsoa tuota asiaa sit monelta kantilta.

Enemmän ihmettelin että mitä hittoa mä sen äijän kanssa tein, kun ei meillä oikeen mitään yhteistä ollu, ja jotenki oltiin kai vaan ajankuluks tms. Olin silloin 19 ja se pari vuotta nuorempi.

En mä ole koskaan oikeen tullu toimeen nuorempien kanssa :D Mä oon vaan ilonen serkun puolesta, ei se meinaa ettei niillä toimis jos mulla ja exällä ei aikanaan toiminu.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mitä sitten jos toinen löytää onnensa siitä lähipiiristä, tai sanotaanko sitten vaikka sisäpiiristä?
Mikä siinä on niin kamalaa jos joku alkaa seurustella sun exän kanssa? Ettekö te kestä katsoa että ystävänne löytää onnen kun se onni on joku jonka kanssa tekin olette ehkä olleet onnellisia?
Tulee mieleen meidän 2v jonka mielestä kaikki on vaan hänen.

Meillä vaan on ollut erilainen tapa toimia.
Mulle ei kelpaisi yhdenkään kaverini ex :snotty: , kavereilleni ei kelpaisi yksikään mun ex (paitsi sille yhdelle, joka aikoinaan yritti entistä poikaystävääni, mutta sai pakit samantien) eikä mun eksätkään ole sellaisia jotka kiinnostuisivat mun kavereistani :). Ja esim. mieheni kavereista yksikään ei koskisi muhun eron jälkeen, vaikka suorastaan rukoilisin sitä: ne periaatteet nääs.

Eksät saavat kyllä seurustella, avioitua, saada lapsia...eli mistään kaksivuotiaan "kaikki on mun"- jutusta ei ole kyse.

mä en ymmärrä sitä miks jostain niiden seksijutuista pitää sulle hehkuttaa?? toi piiri pieni pyörii kolahtaa joskus viel omaan nilkkaan. vähän jokaiselle. sellaista on tullut seurattua kauan.. kavereiden exiin koskeminenkin pitää kyllä tarkoin miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.

Voi tosiaan olla...

Epätäydellisetkin ihmiset tarvitsee kavereita ja usein enemmän kuin täydelliset... Ei ehkä kannata ihan noin pienestä yhteydenpitoa keneenkään lopettaa.

en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin?? :o ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin?? :o ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?

No mä en kehtais soittaa kaverille ja hehkuttaa panoistani, vaikkei panokaveri olisikaan kaverin ex :D

Joskus 16-vuotiaana joo, mutta tässä iässä...en tod.

Mikäs tuossa nyt on sellasta että pitäis välejä alkaa poikki laittamaan? :o

Ite yritän aina "mainostaa" vielä sinkkuna olevaa exää kavereilleni, jos vähänkään arvelen että he voisi sopia yhteen.

No en mä ainakaan haluis mitään puheluita että "hei mä panin sun exää pointsit mulle" mutta siis mä olen päässy yli mun existä enkä mä sille minkään voi jos ne ihastuu tai rakastuu tms mun tuttuihin ihmisiin, en mä voi niille alkaa kiukkuun et "et sä voi tykkää siitä kun se on mulle tuttu".
Kivahan se on jo kaks toisilleen sopivaa ihmistä oikeesti löytää toisensa ja alkaa seurustella yms.

Tuosta välien poikki laittamisesta tuli mieleen, että eiköhän jo se, että pitää pohtia laittaisiko välit poikki kaveriin, vastaa itse kysymykseen. Oli tämä kaveri sitten tehnyt tai jättänyt tekemättä mitä tahansa.

No en mä ainakaan haluis mitään puheluita että "hei mä panin sun exää pointsit mulle" mutta siis mä olen päässy yli mun existä enkä mä sille minkään voi jos ne ihastuu tai rakastuu tms mun tuttuihin ihmisiin, en mä voi niille alkaa kiukkuun et "et sä voi tykkää siitä kun se on mulle tuttu".
Kivahan se on jo kaks toisilleen sopivaa ihmistä oikeesti löytää toisensa ja alkaa seurustella yms.

mä käsitin että ap nimenomaan ei tykännyt siitä puhelusta. ja sitä paitsi.. jos joku kaveri on sellainen että kierrattää kaikki exät (kuten yks kaveri aikanaan teini-iässä) niin kyllähän se jo alkaa ärsyttämään vaikkei niistä ukoista enää välittäiskään.

Jos se kaveri pelkää, että ap kuulee asiasta kuitenkin jostain muualta ja suuttuu varmasti sitten. Voihan se kaveri olla vaan humalassa hairahtunut, siitä hehkuttamisesta meillä on vain ap:n sana.

mä käsitin että ap nimenomaan ei tykännyt siitä puhelusta. ja sitä paitsi.. jos joku kaveri on sellainen että kierrattää kaikki exät (kuten yks kaveri aikanaan teini-iässä) niin kyllähän se jo alkaa ärsyttämään vaikkei niistä ukoista enää välittäiskään.

No tietty jos joka exä pitää kokeilla niin kyllä se jo alkais säälittään, ja ihan jees jos kertoo että jotain on ollu, mutta ei sitäkään nyt varmaa tarvisiihan mainostamalla mainostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Voi tosiaan olla...

Epätäydellisetkin ihmiset tarvitsee kavereita ja usein enemmän kuin täydelliset... Ei ehkä kannata ihan noin pienestä yhteydenpitoa keneenkään lopettaa.
Joo, no hänellä todellakin on huono itsetunto ja sanoo aina kadullakin koko ajan että tuo jätkä katsoi sua jne... Ja haluis olla hoikempi jne, kuten minä. Mutta minusta oli loukkaavaa että hän minun selkäni takana käyttää minun "jätteitä" eli miehiä. Minun mielestä toisten nykyisiä tai menneitä miehiä ei käytetä, koska meressä riittää muitakin kaloja.

Ei oo kiva jos mies kertoo mun ja sen seksijuttuja tuolle mun kaverille, tai jos mun kaveri kertoo ns naistenjuttuja tuolle mun exälle. En haluu olla exän kanssa missään tekemisissä, ällö tyyppi, joten en haluu että hän tietää minun nykyisistä asioista tai muita henk.koht.asioista kaverini kautta. Ja kaverini oli kertonut vaikka mitä henkilökohtaisia asioita minusta sille exälle. Surettaa tämä erityisesti :(
Kaverini on sellainen juorukello, joka ei osaa pitää suutaa ollenkaan kiinni, eikä tiedä missä kulkee hyvän maun raja.
Siksi siis harkitsen että laittaisin lopullisesti välit poikk häneen.

Siis mitäs se haittaa vaikka kaveri on exän kanssa? Mulla ainakin yks lysti kenen kaa exät on, tai kaverit, olkoot vaikka keskenään jos siltä tuntuu :D

Tuntuu että haet vaan syytä pistää välit poikki "kaveriisi". Jos olis tosikaveri kyseessä niin varmaan täällä pohdiskelun sijaan olisit jo sanonut hänelle että asia loukkasi sinua, olisitte keskustelleet asiasta ja ehkä hän olisi pyytänyt anteeksi ja jatkaisitte ystävinä.