kaverini halusi ja saikin ex-poikakaverini itselleen yhdeksi yöksi.. Pistäisinkö välit kaveriini poikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Kaverillasi huono itsetunto?
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.
Jää ehkä sun varjoon,tai ainkin tuntee jäävänsä.

Mutta joo,kannatta ehkä katsoa tuota asiaa sit monelta kantilta.

Voi tosiaan olla...

Epätäydellisetkin ihmiset tarvitsee kavereita ja usein enemmän kuin täydelliset... Ei ehkä kannata ihan noin pienestä yhteydenpitoa keneenkään lopettaa.
Joo, no hänellä todellakin on huono itsetunto ja sanoo aina kadullakin koko ajan että tuo jätkä katsoi sua jne... Ja haluis olla hoikempi jne, kuten minä. Mutta minusta oli loukkaavaa että hän minun selkäni takana käyttää minun "jätteitä" eli miehiä. Minun mielestä toisten nykyisiä tai menneitä miehiä ei käytetä, koska meressä riittää muitakin kaloja.

Ei oo kiva jos mies kertoo mun ja sen seksijuttuja tuolle mun kaverille, tai jos mun kaveri kertoo ns naistenjuttuja tuolle mun exälle. En haluu olla exän kanssa missään tekemisissä, ällö tyyppi, joten en haluu että hän tietää minun nykyisistä asioista tai muita henk.koht.asioista kaverini kautta. Ja kaverini oli kertonut vaikka mitä henkilökohtaisia asioita minusta sille exälle. Surettaa tämä erityisesti :(
Kaverini on sellainen juorukello, joka ei osaa pitää suutaa ollenkaan kiinni, eikä tiedä missä kulkee hyvän maun raja.
Siksi siis harkitsen että laittaisin lopullisesti välit poikk häneen.

Eikö se kaveri ollut samanlainen juorukello ennenkuin avasi saksensa exällesi? Jos et pidä kaveristasi, pistä välit poikki. So simple.

Joo, no hänellä todellakin on huono itsetunto ja sanoo aina kadullakin koko ajan että tuo jätkä katsoi sua jne... Ja haluis olla hoikempi jne, kuten minä. Mutta minusta oli loukkaavaa että hän minun selkäni takana käyttää minun "jätteitä" eli miehiä. Minun mielestä toisten nykyisiä tai menneitä miehiä ei käytetä, koska meressä riittää muitakin kaloja.

Ei oo kiva jos mies kertoo mun ja sen seksijuttuja tuolle mun kaverille, tai jos mun kaveri kertoo ns naistenjuttuja tuolle mun exälle. En haluu olla exän kanssa missään tekemisissä, ällö tyyppi, joten en haluu että hän tietää minun nykyisistä asioista tai muita henk.koht.asioista kaverini kautta. Ja kaverini oli kertonut vaikka mitä henkilökohtaisia asioita minusta sille exälle. Surettaa tämä erityisesti :(
Kaverini on sellainen juorukello, joka ei osaa pitää suutaa ollenkaan kiinni, eikä tiedä missä kulkee hyvän maun raja.
Siksi siis harkitsen että laittaisin lopullisesti välit poikk häneen.

Eli kuten arvelinkin, on kaverisuhteessa paljon muutakin pielessä, koska sinusta tuntuu siltä ettei sitä kannata jatkaa.

Jos ja kun kaveruus ottaa enemmän kuin antaa, aiheuttaa pahaa mieltä ja stressiä enemmän kuin iloa, niin sitä on turha mun mielestä enää ylläpitää. Antaa kuihtua pois vaan. Kaveruuden koko pointti kun on siinä, että kavereilla on hauskaa yhdessä, ja he saavat toinen toisiltaan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tuleeko siitä jotenkin epävarmaksi itsestään jos joku tuttu käy panemassa saman ihmisen kanssa kuin itse? Vai mikä siinä jurppii?

No jos ajattelen toisin päin, itselläni tulisi ainakin olo, että harrastan insestiä, jos panisin jotain hyvän ystäväni pitkäaikaista exää. Siis sellaista, jota on tottunut näkemään pitkään ystäväni kanssa ja viettänyt aikaa yhdessä heidän kanssaan. Iuh.

jos kaverini olis vaikka etukäteen soittanut ja kertonut että "juttelin äsken exäsi kanssa, hän vaikuttaa kivalta. Suuttuisitko jos haluisin tutustua häneen paremmin ja mennä pidemmällekin..." Niin olisin voinut sanoa että ok, jos todella haluat hänet (vaikka tiedätkin hänen vikansa nyt kun olen ne jo sinulle kertonut) niin ole hyvä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sä vähän taidat sitä exää pitää vielä "omaisuutenasi", ei sulla muuten olisi syytä ollla mustis.

No onko se mustis?

Vai periaatteen nainen, kuten minäkin, eli kavereiden entisiin, nykyisiin ja tuleviin miehiin ei kosketa, koska meressä on paljon muitakin kaloja :)

Täysin samaa mieltä!

jos kaverini olis vaikka etukäteen soittanut ja kertonut että "juttelin äsken exäsi kanssa, hän vaikuttaa kivalta. Suuttuisitko jos haluisin tutustua häneen paremmin ja mennä pidemmällekin..." Niin olisin voinut sanoa että ok, jos todella haluat hänet (vaikka tiedätkin hänen vikansa nyt kun olen ne jo sinulle kertonut) niin ole hyvä vaan.

No mutta eikö se kaveri olisi kuitenkin edelleen se ärsyttävä juorukello, jonka ystävyydestä et edes oikeastaan välitä? Joten mitä väliä olisiko kysynyt etukäteen vai ei.

Musta taas olis tosi outoa että joku soittas mulle ja kysyis lupaa saako se hypätä jonkun ihmisen kanssa sänkyyn.
En mä ketään omista enkä voi antaa kenellekään lupaa sänkypuuhiin.
Se olisi sentään kohteliasta että ne sänkykaverit olisivat tosiaan Entisiä, muulla ei mitään väliä.

Mutta jos ystäväsi ottaa sua päähän muutenkin niin tässä on näppärä syy pistää välit poikki jos et halua sitä "muuten vaan" tehdä siksi että sua ottaa sen käytön muutenkin päähän.

olipas mukava tietää vähän yleistä mielipidettä. Eli että exien kanssa saa hypätä sänkyyn. Yllättävä mielipide enemmistöllä...

Kuhan nykysistä pysyy kaukana niin hyvä on. Tosin mun mielipiteeseen saattaa vaikuttaa aika paljon se, etten mä oikeastaa ole niistä existä kuin tykänny ja välittäny, mutta rakkaudesta on ihan turha puhua.

olipas mukava tietää vähän yleistä mielipidettä. Eli että exien kanssa saa hypätä sänkyyn. Yllättävä mielipide enemmistöllä...

Kai se riippuu kaveriporukasta ja siitä, miten on sovittu (eli ystävistään kyllä aika hyvin tietää, miten he asiaan suhtautuvat). Itse en ystävieni exiin koskisi, mutta en mä usko, että suuttuisin, jos joku niin tekisi mun exieni kanssa.

Se ei ole kyllä auennut että miksi EI saisi! :laugh:

Ei mullekaan.

Hyvä että jollekin kelpaavat kun mä en niitä takasin enää todellakaan ota :D
Kiva jos jonkun kanssa saavat homman toimimaan (tai ees pientä kivaa elämäänsä )

mutta henk.koht en haluaisi välttämättä asiasta tietää.
Mun kaveri hyppäsi sänkyyn exäni kanssa, harmi, että itse mokasivat ja kertoivat asiasta mulle..
MIKSI? Yrjötti koko ajatuskin!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei mullekaan.

Kiva jos jonkun kanssa saavat homman toimimaan (tai ees pientä kivaa elämäänsä )

Kaipa se on joillakin että pitää merkkailla reviiriään kuin koira ettei sinne muilla ole sitten asiaa! :laugh:

Taitaa olla ihan nuorisosta kysymys. Ehkäpä ap miettii ja on huolissaan lähinnä siitä, mitä nämä kaksi ovat keskenään jutelleet. Ap on se yhdistävä tekijä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei mullekaan.

Kaipa se on joillakin että pitää merkkailla reviiriään kuin koira ettei sinne muilla ole sitten asiaa! :laugh:

Entäpä jos Timpan vaimo jättäisi sinut tänään ja ensi viikolla paras kaverisi ajelisi vaimoasi, kutsuisitko kaveriasi vielä kotiisi saunailtoihin?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
en mä tiedä.. ehkä oon outo mutten mä kyl kehtais kaverilleni soittaa ja hehkuttaa jos olisin pannut hänen exää. ilmeisen monen mielestä tuntuu olevan ihan normaalia että kaverin entisiä pannaan ja siitä soitellaan sit eteenpäin?? :o ja se tarkoittaa sitten sitä että yli ei ole päässyt jos tätä ei ymmärrä?

No mä en kehtais soittaa kaverille ja hehkuttaa panoistani, vaikkei panokaveri olisikaan kaverin ex :D

Joskus 16-vuotiaana joo, mutta tässä iässä...en tod.

Mitähän yrität tässä nyt todistella kun vaahtoat? :)