Kaverini sitten meni sänkyyn naimisissa olevan miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
ja kehtasi kertoa minulle kuinka säälittävä varmaan tuon miehen VAIMO on, on kuulemma raskaana ja mies siksi vieraissa, arghhhhh....

Vaimon syyhän se on jos mies pettää!!!!

Ajatelkaa miten sika mies, heillä on kuulemma kaksi lasta ja toinen tulossa ja mies tekee tuolleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ja kehtasi kertoa minulle kuinka säälittävä varmaan tuon miehen VAIMO on, on kuulemma raskaana ja mies siksi vieraissa, arghhhhh....

Vaimon syyhän se on jos mies pettää!!!!

Ajatelkaa miten sika mies, heillä on kuulemma kaksi lasta ja toinen tulossa ja mies tekee tuolleen.

Miten voi olla kaks lasta ja toinen tulossa???

joo, munkin ex mies päätyi sänkyyn toisen naisen kanssa, kun olin raskaana ja just synnyttäny, noista syistä onkin nyt exä!! Mut kyllä siinä molemmat tarvitaan, en uskokaan, että tämä nainen olis mun "viattoman ukkokultani" väkisin sänkyyn kaapannu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, munkin ex mies päätyi sänkyyn toisen naisen kanssa, kun olin raskaana ja just synnyttäny, noista syistä onkin nyt exä!! Mut kyllä siinä molemmat tarvitaan, en uskokaan, että tämä nainen olis mun "viattoman ukkokultani" väkisin sänkyyn kaapannu ;)

Mua sieppaa tässä se, että vaimoa syytetään?

Itsekkin olen naimisissa, raskaana ja TOINEN tulossa. Jos mieheni tekisi nuin maailmani romahtaisi täysin.

Inhottavaa. Miehen vaimo raukka luuli miehen olleen ralleissa:(

Mies siinä väärin tekee, kun vaimoaan pettää.
Mutta on kyllä aika lapsellista ja typerää kaveriltasi alkaa vaimoa mollaamaan... :headwall:
Itse menisin sänkyyn varatun miehen, pienten lasten isän kanssa vain siinä tapauksessa, etten tietäisi hänen olevan varattu. Jos mies kertoo olevansa naimisissa, vaimo raskaana, seksielämä olematonta jne, se olisi ISO turn off enkä todellakaan makaisi sellaisen kanssa.

Mulla myös aikoinaan mies oli suhteessa kun odotin toista lastamme ja mulle suhde vahvistui vasta lapsen syntymän jälkeen,kolme kuukautta kesti saada totuus selville.. No sainpahan samaisen miehen kanssa vielä kolmannenkin.. Mut se ketä vanhoja muistelee niin tikulla silmään :whistle:

mä olen syyllistynyt moiseen, eli maannut miehen kanssa jolla vaimo raskaana. Ja varpajaisissa myös oltiin silleen. Jos nyt voin jotenkin puolustella itseäni, niin se mies sanoi että ovat vaimon kanssa päättäneet että ovat vaan näön vuoks yhdessä kun on lapsi tulossa. Siis asuvat vielä hetken yhdessä ja heti eroavat kun vauva vähän kasvaa... paskat, ovat vielä naimisissa, vaimo ei tiedä mitään. Ihan hyvä niin. Se mies vaan vakuutti rakastavansa mua ja mä uskoin. Olin nuori ja tyhmä.

Lisään vielä et nykyään on ex.. Mutta musta tuntuu et jos vaimo epäilee jotain niin kerro ihmeessä hänelle.. itse halusin tietää,vaikka maailma silloin romahtikin. Mutta nykyään asutaan tämän silloisen toisen naisen kanssa samassa pihapiirissä :whistle: Ja enpä mäkään ole niin puhdas pulmunen...

Eiköhän aika moni ole tehnyt samoin, siis maannut varatun ihmisen kanssa.
Mun mielestä se ei ole sen kolmannen osapuolen vika, eipä se ole mun asia huolehtia siitä, että varattu mies ei vaimoaan petä :o Pettäjän pettää anyway jossakin vaiheessa jonkun kanssa.
Ja niin, itsekin olen erittäinkin varattu enkä muita varattuja harrasta kun omaa miestäni. Enää.

Yks kaveri teki kerran saman tempun ja oli ihan jälkeenpäin vaan huvittunut, että on se kauheeta kun miesparalla on sellanen ruma ja lihava vaimo ja raskaana ja kaikkee. Nyt samainen naikkonen on itsekin raskaana, saa nähdä onko käynyt mielessä että miten tuli itse aikoinaan toimittua!!

Yhteistyössä