Oon 14 v tyttö ja mulla on paljon kavereita. Mutta mun paraskaveri jonka oon tuntenu pienestä asti on alkanu viettää aikaa yhen vuotta nuoremman kanssa. Ei siinä mitään et se on vuotta nuorempi, mutta kun mä en oikee tykkää siitä. Oon joskus ollu sen kaa kahestaa mutta se on vaa pyyhkiny likaa sen käsistä mun takkii :/ ja muutenki se on tosi rasittava. Haluisin viettää aikaa mun parhaan kaverin kanssa mutta kahdestaan kerrankin!!! Se n alkanu viettää niin paljon aikaa sen toisen kanssa eikä enääsoittele mulle. Kerran olin kolmisteen heidän kanssa ja äiti soitti että pitäisi tulla syömään. No mä menin ja yhtäkkiä ne on keksiny etten tykkääkkään siitä vuotta nuoremmasta koska lähdin kuulemma heti kun se tuli. Oon yrittäny pyytää anteeks ja ollu tähän asti hyväksyvä heidän ystävyyttä kohden, koska jokaisella on omat kaverinsa
en ole kertonut siitä etten tykkää vuotta nuoremmasta kenellekkään!!!! Ensi kertaa se alkoi vähän ärsyttämään kun paras ystäväni oli pyytänyt minua kanssaan kaupungille. Sitten hän soittikin illalla ettei hän haluakkaan tulla sillä oli jo sen vuotta nuoremman kanssa. Minusta se ei ole reilua, vai olenko mustasukkainen?? En tiedä mitä tekisin...