Kaverista tuli mummopuoli 26-vuotiaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaverin mies on 35-vuotias ja miehen tytär 16. Tyttö sai nyt lapsen, joten kaverista tuli mummopuoli. Tytön äiti ei ole kuvioissa mukana, joten kaveri on nyt virallisesti "mummo".

Heillä on 3 yhteistä ja miehellä 2 lasta, tämä vanhempi muutti poikaystävän luokse ja nuorempi asuu heillä. Kaverini on myös molempien miehen lasten huoltaja. En oo koskaan kysynyt missä lasten äiti.

[QUOTE="vvv";23008767]nyt en tajunnu?[/QUOTE]

Pahoittelen, mutta en osaa nyt itse nähdä että minkä kohdan kirjoitin epäselvästi.
(Omalle tekstilleen sokeutuu)

Siis onnittelin ensin alkuperäisen kirjoittajan kaveria lapsenlapsesta.

Ja sitten kerroin että kun minä aikoinaan sain ensimmäisen lapsenlapseni, oli puolisoni 24-vuotias.
Koska ensimmäinen mieheni on kuollut, on puolisoni ainoa vaari minkä lapsenlapseni meidän puoleltamme koskaan oppivat tuntemaan.

Pahoittelen, mutta en osaa nyt itse nähdä että minkä kohdan kirjoitin epäselvästi.
(Omalle tekstilleen sokeutuu)

Siis onnittelin ensin alkuperäisen kirjoittajan kaveria lapsenlapsesta.

Ja sitten kerroin että kun minä aikoinaan sain ensimmäisen lapsenlapseni, oli puolisoni 24-vuotias.
Koska ensimmäinen mieheni on kuollut, on puolisoni ainoa vaari minkä lapsenlapseni meidän puoleltamme koskaan oppivat tuntemaan.

ai sori, en tajunnu siksi kun en tajunnu että sun miehes on sua paljon nuorempi!

[QUOTE="maikki";23008880]mun tädistä olisi tullut mumma 30 vuotiaana, jos hänen tyttären raskaus olisi menny loppuun asti. mutta tädistä tuli mumma sit 36 vuotiaana :)[/QUOTE]

Minkä ikäinen tuo tytär sitten oli?

[QUOTE="maikki";23008920]täti sai ekan lapsensa 14 vuotiaana, eli tytär oli 16v, ku oli raskaana. tädin toinen tytär sai lapsen 18 vuotiaana, jolloin täti oli 36v.[/QUOTE]

= white trash

[QUOTE="jes";23008944]= white trash[/QUOTE]

Mahdollista.
Toisaalta mahdollista ettei ole niin.
Mietin yhden keskussairaalan ylilääkäriä (jonka äitikin lääkäri).
Hän syntyi äidilleen tämän ollessa 16 ja sai itse oman esikoisensa kun oli 17.

Elämäntarinoita on monenlaisia.

[QUOTE="maikki";23008920]täti sai ekan lapsensa 14 vuotiaana, eli tytär oli 16v, ku oli raskaana. tädin toinen tytär sai lapsen 18 vuotiaana, jolloin täti oli 36v.[/QUOTE]

Hui ui....! 14-vuotiaana? Kuvittelin että tuon ikäisenä tullaan äidiksi vain kehitysmaissa... Itse leikin 14-veenä vielä barbienukeilla, en tiennyt seksistä hölkäsen pöläystä :O

Alkuperäinen kirjoittaja jasså;23008960:
Hui ui....! 14-vuotiaana? Kuvittelin että tuon ikäisenä tullaan äidiksi vain kehitysmaissa... Itse leikin 14-veenä vielä barbienukeilla, en tiennyt seksistä hölkäsen pöläystä :O

Niin ne ajat muuttuvat, ekat seksikokeilut tehdään jos 10 vanhana, seurustelu aloitetaan jo paljon aiemmin.
Kaverini poika selitti miten he eivät tarvitse ehkäisyäkään kun tyttöystävällä ei ole kuukautiset vielä alkanut, ikää oli 11.5v

[QUOTE="vieras";23009022]Niin ne ajat muuttuvat, ekat seksikokeilut tehdään jos 10 vanhana, seurustelu aloitetaan jo paljon aiemmin.
Kaverini poika selitti miten he eivät tarvitse ehkäisyäkään kun tyttöystävällä ei ole kuukautiset vielä alkanut, ikää oli 11.5v[/QUOTE]

Ajat muuttuneet...? Olen nyt 20v että tuskin ne nyt tuossa ajassa niiiin kovasti ovat muuttuneet. Tämä ns. alakulttuuri jossa lapset tehdään nuorena onkin sitten erikseen.

Tuosta kaveristasi - oletko kertonut hänelle mitä lapsensa puhuu? Tuohan on lastensuojeluasia, herranen aika...

[QUOTE="vieras";23009022]Niin ne ajat muuttuvat, ekat seksikokeilut tehdään jos 10 vanhana, seurustelu aloitetaan jo paljon aiemmin.
Kaverini poika selitti miten he eivät tarvitse ehkäisyäkään kun tyttöystävällä ei ole kuukautiset vielä alkanut, ikää oli 11.5v[/QUOTE]

Tämän on oltava provo. Tai sitten sinä/ystäväpiirisi on erittäin sairas.

Yhteistyössä