nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oltiin mökillä juhannuksena kaveriporukalla ja mulla oli ihan tosi hauska ilta..kunnes! eräs siellä olleista kavereistani lähetti mulle tänään just äsken sähköpostiin valokuvia jotka oli ottanu sillon illalla salaa mun miehestä ja mun toisesta kaverista. näissä kuvissä mun mies ja kaveri suutelee keskenään ja mun miehen käsi on mun kaverin paidan alla. olivat kuulemma olleet siellä talon nurkan takana,käväisseet siellä aina hetken välein. itse en tuollaista muista,mutta olinkin suurimman osan ajasta sisällä kuuntelemassa musiikkia ja juttelemassa lopun porukan kanssa. mitähän helvettiä sitä nyt tekis? ukko saa kyytiä kun tulee kotiin!!!!

kysele eka vaivihkaa ukoltas jos ei myönnä mitään niin anna sille kuva kouraan.. kyseleppä samalla kaveriltas...

kyllä sais munkin mies kyytiä jos tollasii kuvia tulis.. voimia sulle... ja humala ei ole pettämisen syy..

Jahas, no eipä tuossa muuta vois, kun iloisesti ilmottaa, että sain tänään juhannukselta kuvia. Tuuks kattoo mun kanssa vaikka kahvikupposen ääreen.

Vähäks tahtoisin nähdä ukon ilmeen kun alkasit latoa kuvaa eteen....

Käskeppä se sun kaveris käymään vaikka "kahvilla" ja kun miehes tulee niin istuta se samaan pöytään, juttele eka niitä näitä ja siirry keskustelussa pikkuhiljaa juhannukseen....sano että mulla olis näyttää kuvia juhannuksesta ja lätkäse ne kuvat pöytään, mahtaa naamat venähtää :laugh:
Ei mutta tekivät tosi paskan tempun sulle.... :hug:

Aika reilu kerho- meininki siltä kaveriltakin, kun laitto kuvia. Ei tarkoita, että mies ja se toinen ois tehneet kivasti, mutta nyt sä et ees voinu ku kattoa vaan ne kuvat, tavallaan pakostakin. :/

oli vielä sellanen reissu,että oltiin jo pitkään suunniteltu ja odotettu..sitä vaan ihmettelen että minkä ihmeen takia se kuvat ottanut kaveri ei näyttänyt niitä mulle aikaisemmin? tää on aina ollu mun pahin pelko,että mies pettää,aina oon pelänny etten vaan riitä,vaikka mies muuta väittää. ja tää kaveri on vielä sellanen josta mies ei oo koskaan oikeen tykänny,siis näin on mulle sanonu. se on kyllä hiukan huorahtava ja itseään täynnä,mut en ois IKINÄ uskonu,että käy kaverin mieheen käsisksi!!!

Ehdottomasti paras toi nuppusen ehdotus, kaveri ja ukkos pöydän ääreen.. KANNATETAAN!
ps. Ei nyt tollasen takia kannata miestä vaihtaa, sopivan tilaisuuden tullen anat takaisin samalla mitalla jos sussa on naista ja itsetuntoa sen verran ;)

Kai se kuvanottaja mietti, näyttääkö niitä ikinä sinulle. Ei ole hänenkään tilanteensa varmaan kovin kiva, jos miehesi tietää ketä kuvien takana :/

Mutta pistä se ukkosi koville! Idioottimaista käytöstä häneltä ja "kaveriltasi".

miestä välttämättä tuon takia, mutta kyllä ilmoittaisin että asiasta olen tietoinen ja näyttäisin kuvatkin. Kuinka pitkään vielä yhdessä oloa kestäisi on eri asia.

Kannatan nuppusen ehdotusta... Eiväthän kerkee suunnitella mitään koottuja selityksiä (paitsi eihän tuos oo paljo selittelemist, ku kuvat puhuu puolestaan ) ja näet ilmeet tuoreeltaan, ku isket kuvat pöytään...

mulla on aina ollu nollalinja pettämisen suhteen,mut nyt kun on tosipaikka edessä,niin en todellakaan tiedä mitä tekisin. rakastan edelleen,tottakai,mutta ei tää ainakaan mun itsetuntoa kohota enkä tällä hetkellä tunne itseäni kovinkaan halutuks tai rakastetuks. pahin ajatus on se,että jos mies ja "kaveri" onkin naureskellu mulle jo pidemmän aikaa selän takana..

Alkuperäinen kirjoittaja nuppunen:
Kerrothan miten kävi ja mitä ukkos sai selitettyä....kyllä veetuttaa sun puolesta, perkele! :(

joo,kohtahan tuon pitäis kotiutua..hitto mä oikein tärisen raivosta,mut pakko yrittää hillitä kun lapsi kotona. mut en kyllä pysty enää luottamaankaan,kyllä kusetti niin kuus-nolla,mulle esittää monta vuotta ettei edes pidä kaveristani ja sit tää. mitähän muuta se on valehdellu?

jännä etten oo tälle kaverille edes yhtä vihainen kuin miehelle,siltä lutkalta tää oli jotenkin odotettavissa ja jotenkin niin sen tapasta,mutta mies tuotti todella ison pettymyksen.