Kaveruus/ystävyys miesten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä pitäis onnistua. jossain vaiheessa saattaa tulla pientä ihastumista puolin jos toisin mut kun tietoisesti pitää toista vaan kaverina niin menee ohi. Mulla on monta "veljeä", jotka on hyviä ystäviä. Oma mieheni on tutustunut heihin minun kautta.

Siinä välissäkin on jotain vaihtoehtoja. Ehkä sinulle ei voida kertoa sinun viehättävyydestä, koska olet niin ehdoton. Kyllä se miespuolinen kaverikin voi ajatella mitä tahtoo ja miten tahtoo, eikä se mitään tarkoita. Ajatusten kieltäminen on naivia.

Voi mulle kertoa mun viehättävyydestä. Siinä ei ole mitään outoa josjoku sanoo, että olen hänen mielestään kaunis. En ota sitä seksuaalisena vihjauksena. Jos itse kehun jotain komeaksi, en myöskään silloin tarkoita sillä mitään seksuaalista. Kerron vain mitä näen.

Paras tapa estää tuo, on lopettaa luulemaata että joka paikka on täynnä jotain seksuaalista.

Sukupuoliero itsessään on seksuaalinen ja siksi sukupuolten välissä on aina seksuaalista jännitystä. Tasan jokainen nainen tiedostaa että häntä ympäriövät miehet ovat miehiä ja käyttäytyy sen mukaan. Valehtelet jos väität olevasi poikkeus.

Vaikka nainen omasta mielestään on vain ystävä niin silti hän laittautuu kaveria varten ja miettii mitä kaveri ajattelee hänestä naisena.

[QUOTE="vieras";28281120]Sukupuoliero itsessään on seksuaalinen ja siksi sukupuolten välissä on aina seksuaalista jännitystä. Tasan jokainen nainen tiedostaa että häntä ympäriövät miehet ovat miehiä ja käyttäytyy sen mukaan. Valehtelet jos väität olevasi poikkeus.

Vaikka nainen omasta mielestään on vain ystävä niin silti hän laittautuu kaveria varten ja miettii mitä kaveri ajattelee hänestä naisena.[/QUOTE]

No enpä mä naiskaveriakaan haluaisi tavata ilman että olen laittautunut. Tapaan laittautumattomana vain omaa miestäni. Eikä sillä loppupeleissä ole mitään merkitystä mitä joku kaveri mun ulkonäöstä ja viehättävyydestä ajattelee, koska ei mitään tule olemaan. Sillon jos sillä on merkitystä, kyseessä on joku muu kuin kaveruus, eikä se silloin olekaan ihan päivänvalon kestävä juttu. En tiedä olisko sellaista järkeä jatkaa, ellei sitä selvitä ka sovita yhdessä, että pysyttäydytään silti vaan ystävinä.

Aika jännä, itse tulen paljon paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Mun parhaimmat ystävätkin ovat suurimmaksi osaksi miehiä.

Miehet on usein paljon mutkattomempia jotenkin. Jos ollaan isolla porukalla niin että on miehiä ja naisia, asiat mutkistuu vain, jos joku nainen keksii jotain hankalaa. Jos ollaan naisporukalla, asiat mutkistuu taatusti kun jahkaillaan ja pähkäillään ja kaikki käännetään oikein erityisvaikeaksi. Esimerkiksi ihan tavallinen elokuvissa käynti ja ravintolassa syöminen voi olla monesta eri syystä hankalaa. Tai ihan jonkun tapaamisen sopiminen.

Voi mulle kertoa mun viehättävyydestä. Siinä ei ole mitään outoa josjoku sanoo, että olen hänen mielestään kaunis. En ota sitä seksuaalisena vihjauksena. Jos itse kehun jotain komeaksi, en myöskään silloin tarkoita sillä mitään seksuaalista. Kerron vain mitä näen.

Kaunis ja hetken kuluttua seksikäs. Jos joku sanoisi sinun olevan seksikäs niin onko raja siinä?

Jossain vaiheessa toinen ihminen voi jopa ihastua sinuun. Eikä se siltikään tee kaveruudesta tai ystävyydestä "väärää ystävyyttä". Voiko sinulle tunnustaa ihastusta vai katsotko sen jälkeen kuin halpaa makkaraa?

Kaunis ja hetken kuluttua seksikäs. Jos joku sanoisi sinun olevan seksikäs niin onko raja siinä?

Jossain vaiheessa toinen ihminen voi jopa ihastua sinuun. Eikä se siltikään tee kaveruudesta tai ystävyydestä "väärää ystävyyttä". Voiko sinulle tunnustaa ihastusta vai katsotko sen jälkeen kuin halpaa makkaraa?

Mitä tarvetta se palvelisi, että tunnustaisi ihastusta varatulle ihmiselle? Eihän se ole edes reilua.

Seksikkääksi sanominen on asia, jonka voi yhtä hyvin sanoa vaikka veli tai serkku, sehän on vaan havaittu ominaisuus. Toisaalta, miksi niin pitäisi sanoa?

kavereiden miesten kanssa voi olla kaveri. Mua ärsytti yhdessä vaiheessa kun apua tarvitsevat ystäväni soittelivat miehelleni ja pyysivät palveluksia. Suoranaisesti itutti. Enhän minäkään soita heidän miehille ja pyydä heidän miehiä auttamaan minua jossain asiassa. Tämä ei ole mustasukkaisuus-kategoriaa vaan perhe-elämän sisälle tunkeutumista. Muutama miespuolinen kaveri on häipynyt kun ovat alkaneet seurustelemaan. Tässä taas huomataan se, että miehet ovat monella tapaa yksinkertaisia ja vietävissä siten, että heillä ei ole naisten hallitsemassa maailmassa paljoa sanavaltaa. Pitää tehdä valintoja:)

kavereiden miesten kanssa voi olla kaveri. Mua ärsytti yhdessä vaiheessa kun apua tarvitsevat ystäväni soittelivat miehelleni ja pyysivät palveluksia. Suoranaisesti itutti. Enhän minäkään soita heidän miehille ja pyydä heidän miehiä auttamaan minua jossain asiassa. Tämä ei ole mustasukkaisuus-kategoriaa vaan perhe-elämän sisälle tunkeutumista. Muutama miespuolinen kaveri on häipynyt kun ovat alkaneet seurustelemaan. Tässä taas huomataan se, että miehet ovat monella tapaa yksinkertaisia ja vietävissä siten, että heillä ei ole naisten hallitsemassa maailmassa paljoa sanavaltaa. Pitää tehdä valintoja:)

Mua ärsyttää tuo avun pyytäminen silloin jos ei olla muuten tekemisissä. Enkä minäkään pyydä kaverien miehiltä apua, eivät osaa mitään, mitä oma mieheni ei osaisi tehdä.

Mimmosia testejä miehet ovat sulle tehneet? Ajatteletko, että se on ok tehdä semmoinen testi.

Kyselee tässä mies, joka haluis tehdä eräälle kaverinaiselle semmoisen testin. Eli niinhän siinä kävi, että seksikin olis mielessä, mutta jos ei oo tarjolla niin en haluis menettää naista. Eli haluaisin tehdä testin niin, että asia selviäsi ja jos vastaus on "no", niin jatkettais sitten samasta missä oltiin.

No se testailu en sellaista hyvin hienoviritteistä vihjailua ja sanallista kokeilua tai läheisyyttä, joka ei kuitenkaan saa olla tunkeilevaa. Siinä on paljon huumoria jotta sen tilanteen voi kummatkin ohittaa tyylikkäästi jos ei toimi. Paikka pitää myöskin olla sellainen, että ei ole aikaa jäädä siihen noloina ihmettelemään.
Vaikea nyt antaa esimerkkiä kun ne tilanteet menvät nopeasti ohi. Usein se lähtee jostain ulkopuolisesta impulssista. Näkee vaikka jonkun tilanteen tai kuulee musan sanat ja vinkkaa niihin. Ota tästä nyt selvä. :D

koen olevani kamu harkka kaverini kanssa joka on mies. kuljemme porukan tai käsitteen harkkaleireille kun asumme samalla suunnalla ja jaamme kulut. Niil ajomatkoilla on tutustuttu. Ajoissa usein olemme pareja. Emme näe muuta kuin harrastuksesta. Molemmilla perhe eikä varmasti kummallakaan mitään seksuaalisia ajatuksia.

[QUOTE="vieras";28281464]Tiedostaminen näkyy sun käyttäytymisessä, ajatusten juoksussa, puheenaiheissa, katseissa, sydänrytmissä, ihon lämpötilassa, aivan kaikessa. Olet eri ihminen heti kun samassa huonessa on sukukypsä mies.

Kiellät tämän koska pidät näistä tuntemuksista ja et halua luopua niistä vaikka olet parisuhteessa.[/QUOTE]

Se että miehet vaikuttavat sinuun noin ei tarkoita että he vaikuttaisivat muihinkin niin.

Se että miehet vaikuttavat sinuun noin ei tarkoita että he vaikuttaisivat muihinkin niin.

denial-destination-1.jpg

Mulla on enemmän miehiä ystävinä kuin naisia. Kaksi miehistä on pysynyt matkassa tänä vuonna jo 18 vuotta ja kummankin kanssa olen nukkunut samassa sängyssä lukemattomia kertoja ja toisen kanssa jopa reissannut maailmalla parin kuukauden ajan nukkuen autossa ja missä milloinkin.

Mulla oli varsinkin työkaverit ihan ihmeissään vuosia sitten, kun kerroin reissusuunnitelmista tämän toisen kanssa. Eivät millään voineet käsittää miten mun avomies (silloin oltiin pidetty yhtä n. 9 vuotta, nyt jo 12) voi päästää mut matkaan toisen miehen kanssa. Tuntui tosi ärsyttävältä puolustaa sitä, että reissukaveri on mun paras kaveri siitä huolimatta, että sattuu toista sukupuolta olemaan. Olen aivan äärettömän iloinen tuosta reissusta, sellaista tuskin koskaan tulen kokemaan uudestaan, koska näin nykyisenä äitinä moinen olisi aika haastava toteuttaa.

Kyllä me silloin joskus alkuaikoina riideltiin mun miehen kanssa mun kaveripiiriä koskien, kun hänellä ei koskaan ole ollut tyttöjä/naisia ihan kunnon ystävinä, mutta kyllä tuo sitten ymmärsi mikä on asian laita.
Meillä on mun kavereita, hänen kavereita ja yhteisiä kavereita.
Ei mun kaikki miespuoliset kaverit ole tietystikään samasta puusta veistettyjä, en mä joka iikan kanssa esim. samaan sänkyyn menis kahdestaan nukkumaan, mutta ei kai mun tarvitsekaan? Kavereita ovat siitä huolimatta.

Mites te mieskaverikammoiset naiset suhtaudutte sitten bi- tai lesbonaisiin, ovatko hekin terveydelle vaarallisia eikä heidän kanssa voi jäädä hetkeksikään yksin ilman esiliinaa, koska kauheita asioita voi tapahtua??

Se että juuri sinä et ole kohdannut sitä toista sukupuolta olevaa ihmistä josta tulee sinulle oikea ystävä, ei tarkoita sitä etteikö se vielä vaikka voisi tapahtua.
Sattuma on onneksi tuonut minun elämääni heitä!

Ainiin, 31-vuotta on ikää kertynyt joten ihan teini en enää ole kavereineni. :)

Juu, mutta odottakaa tänne keski-ikään, niin ootte kenties jo nähnyt sen verran näitä "ystävyyksiä", että olisitte tyhmiä jos oman puolisonne päästäisitte sen kaverin kanssa kovin läheisesti yhdessä olemaan.
Joo, tokihan yksi sadastakin suhteesta voi tietysti olla sen 20 vuottakin täysin viaton molempien osapuolten puolilta, mutta kun sitä ei koskaan voi etukäteen tietää miten siinä just oman puolison tapauksessa käy.

Juu, mutta odottakaa tänne keski-ikään, niin ootte kenties jo nähnyt sen verran näitä "ystävyyksiä", että olisitte tyhmiä jos oman puolisonne päästäisitte sen kaverin kanssa kovin läheisesti yhdessä olemaan.
Joo, tokihan yksi sadastakin suhteesta voi tietysti olla sen 20 vuottakin täysin viaton molempien osapuolten puolilta, mutta kun sitä ei koskaan voi etukäteen tietää miten siinä just oman puolison tapauksessa käy.

En minä luota astrolaben ystäviin vaan astrolabeen. Samoin luotan itseeni, vaikka kaverini olisikin kiinnostunut minusta.

[QUOTE="vieras";28281464]Tiedostaminen näkyy sun käyttäytymisessä, ajatusten juoksussa, puheenaiheissa, katseissa, sydänrytmissä, ihon lämpötilassa, aivan kaikessa. Olet eri ihminen heti kun samassa huonessa on sukukypsä mies.

Kiellät tämän koska pidät näistä tuntemuksista ja et halua luopua niistä vaikka olet parisuhteessa.[/QUOTE]

Olen aina ollut se "hyvä jätkä", harvemmin edes kukaan noteerannut minua naisena. Veljien keskellä kasvanut poikatyttö, jonka aivot muokkautuneet tietyin piirtein miesmäiseksi (autismi). Leikkikaverini olivat jo pienenä sitä toista sukupuolta, naisten kanssa tulen huomattavasti heikommin juttuun.

Yhteistyössä