KÄVI SIT TV-LUPATARKASTAJA OVELLA ;) EI v*ttu.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Millukka

Aktiivinen jäsen
25.09.2006
1 952
0
36
:headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O kävi sit saamarin tv-lupatarkasta illalla ovella ja arvatkaa kellä ei oo ollu lupaa moneen moneen vuoteen?! .luulin ett neidit tulee ku rinkutti niin pirusti kelloa.ukko meni avaamaan ja ei sen takia katsonut ees ovisilmästä ku oltiin varmoja että tytöt tulee.
ukko sit esitteli siinä itsensä ja oli kysyny ett onks tv-lupa hankittu (telkkari huusi täysillä olkkarissa vaikka se ei kyl nähny sit ovelta mut kuuli kyllä). ukko sano että kait meillä on... :xmas: niin tv-lupaäijä oli sanonu että just tässä osotteessa ei ole tv-lupaa (näkevät kai jostain koneelta ja tulevat sit rinkuttelemaan niitten ovia) :laugh: :laugh: ukko vaan siihen että no ei meillä sit oo... :laugh: ja se on ollu pitkään korjuullakin ja nyt vasta saatu se kuukausi sitten
:whistle: :whistle:
äijä kirjotti lapun josta huomisesta eteenpäin lupa ja todennäkösesti joudutaan nyt maksamaan 100eur tarkastusmaksun, sekä tuolta "kuukaudelta" takautuvasti kaksinkertaisena maksut jotka ovat vähintään 60eur + sitten kilahtaa normi-maksu :headwall: :headwall: :headwall: ei v*ttu ett sapettaa!!!
mä oisin vaan vetäny oven kiinni nokan eestä ku sillä ei ole asiaa kynnyksen yli.ens kerran ois tullu poliisien kans niin mä oisin jo piilottanu telkkarin ;)
ei oo aikasemmin käyny oventakana vaikka meillä ei oo ollu varmaan viiteen vuoteen lupaa :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Jaa, no minä olen periaatteesta maksanut luvan aina ja en voi ymmärtää ihmisiä, jotka kattelevat telkkaria meidän maksavien kustannuksella. :kieh:

sama täälä ja mun on pakko sanoa että ihan oikein teille että jäitte kiinni

Joo meille oli faijalle soittaneet, ettei oo lupaa onko teevee ja blaa blaa.
Se oo ikinä niitä maksanu, luuriinkin oli sanonu vaa et hän on lestadiolainen et laittaa ylös eikä häiritse enää :laugh:

no mie oisin kyllä sanonu että olipas hyvä ku tulit ko pitki ilimottaa että meille on hankittu telkkari, että nytten sen saa sitte tässä samalla hoidettua.

nimim. telkkarilupansa kyllä maksava...

ei ne poliisin kanssa voi tulla, koska siihen vaaditaan etsintälupa ja ei ne tollaseen kyllä etsintälupaa saa ainakaan ihan heti. ja sisällehän niitä tv lupa tarkastajia ei ole pakko päästää!!! ja onhan niillä ylhäällä kellä se lupa on, mutta kaikilla ei oo myöskään tv:tä eikä ne koneelta nää kenellä se on maksamatta!!

Mä en tajua miksei ne voi muuttaa tuota tv-lupaa pakolliseksi, ihan samalla tavalla kuin muutkin laskut, että on vaan maksettava jos omistaa tv:n. Nyt ap:n tapaiset älypäät luistaa siitä, ja loput kärsii. Onko teillä rahasta kiinni se maksaminen vai mikä mättää?! Jos ottaa kuukausierissä, niin eihän se maksa edes kahtakymppiä, mikäli oikein muistan?!
Eikä tv oo mitenkään pakollinen siellä olkkarin nurkassa, jos ei oo kiinnostusta eikä varaa maksaa, niin pakkoko sitä on hommatakaan.
|O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
ei ne poliisin kanssa voi tulla, koska siihen vaaditaan etsintälupa ja ei ne tollaseen kyllä etsintälupaa saa ainakaan ihan heti. ja sisällehän niitä tv lupa tarkastajia ei ole pakko päästää!!! ja onhan niillä ylhäällä kellä se lupa on, mutta kaikilla ei oo myöskään tv:tä eikä ne koneelta nää kenellä se on maksamatta!!

Kutsu voi tulla laitokselle ihan muutenkin. Riittää kun on syy epäillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua sapettaa tollaset jotka elää toisten siivellä.
Tosin ei meilläkään tv lupaa, ei tosin telkkariakaan.
Ja kun telkka hommataan tulee myös lupa

se ei ole teiltä pois mitenkään jos muilla ei oo tv lupaa, se ei vaikuta teidän maksuihin mitenkään. se ei ole mitenkään siivellä elämistä..

Yhteistyössä