Kävin eilen ostamassa nämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamizuukkeli

Vieras
Ne emmaljungan edget oli mun makuun nyt kuitenkin liian raskaat ja kömpelöt ja ne jedot samanlaiset joten mä päädyin brion kombiin, kuvissa on tosi ruma mutta kaupassa tykästyin kyllä heti.

Meillä tosin ne nyppylä renkaat, nuo ei olleet ollenkaan sitä mitä tarvin siis nuo renkaat. Ihanat ovat vaikka luulin tosiaan kun kauppaan menin etten ikimaailmassa noita osta, mutta luonnossa oli ihan eri asia, onneks en kerennyt ostaan niitä emmaljungia mistään.
http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/lastenvaunut/brio/briokombi/briokombi/36414626.jpg

tosi tukevan oloset, joskin silti kevyet. Kokemuksia?

Juu, kauhee oli päättää tuota väriä. Vaihtoehtona musta/harmaa, vihreä ja tuo. Musta ol imielestäni ehkä hieman tylsä joten se eka jäi mielestä pois, mutta vihreä ja ruskea oli ihan yhtä nättejä, tuohon kuitenkin päädyin.

No huomattavasti, kävin johannassa koe lykkiin emmaljungat ja ne oli tosi karut työntää MUN MAKUUNI. Noi näyttää isoilta tossa kuvassa ja kömpelöiltä, mitä ne ei todellakaan ole luonnossa sitten, pojan kanssa sitä ratas osaa jo kokeilin, ihanat ovat.

Yhteistyössä